Gå til innhold

Holdninger til KS


Anbefalte innlegg

Skrevet

Veldig enig med 11.22 her.. Ingen andre har noe med hvorfor noen får ks!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men så lenge det ikke er differensiert mellom disse to gruppene i forsningsresultatene vi har, kan vi jo ikke slå fast at det ene er mindre risikofyllt for barnet enn det andre. De resultatene vi har i dag støtter vel opp om at vaginale fødsler gir mindre komplikasjoner og færre ettervirkninger for barnet? Vi må forholde oss til de resultater som foreligger.

Skrevet

I alle dager... Ingen har vel noe med hvordan folk får barna sine til verden... Om det er hastesnitt eller planlagt.. So f.. what??

 

Lukter det misunnelse eller? Hva er poenget med all hetsingen?

 

Jeg har gjort begge deler, både født vaginalt og tatt akutt ks, men har da fått begge barna mine til verden..og begge var friske. Er ikke det hele poenget da? At man håper alt går bra uansett hvordan?

 

Synes dere som disser enten den ene eller andre måten å få barn på bær holde fingrene unna tastaturet ei stund... Ingen måte er spesielt mye bedre enn den andre.. Men begge er nødvendige:)

Skrevet

Det heter jo også vaginal forløsning! Svar på det da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...