Anonym bruker Skrevet 10. september 2009 #26 Skrevet 10. september 2009 Veldig enig med 11.22 her.. Ingen andre har noe med hvorfor noen får ks!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 10. september 2009 #27 Skrevet 10. september 2009 Men så lenge det ikke er differensiert mellom disse to gruppene i forsningsresultatene vi har, kan vi jo ikke slå fast at det ene er mindre risikofyllt for barnet enn det andre. De resultatene vi har i dag støtter vel opp om at vaginale fødsler gir mindre komplikasjoner og færre ettervirkninger for barnet? Vi må forholde oss til de resultater som foreligger.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2009 #28 Skrevet 10. september 2009 I alle dager... Ingen har vel noe med hvordan folk får barna sine til verden... Om det er hastesnitt eller planlagt.. So f.. what?? Lukter det misunnelse eller? Hva er poenget med all hetsingen? Jeg har gjort begge deler, både født vaginalt og tatt akutt ks, men har da fått begge barna mine til verden..og begge var friske. Er ikke det hele poenget da? At man håper alt går bra uansett hvordan? Synes dere som disser enten den ene eller andre måten å få barn på bær holde fingrene unna tastaturet ei stund... Ingen måte er spesielt mye bedre enn den andre.. Men begge er nødvendige:)
Anonym bruker Skrevet 10. september 2009 #29 Skrevet 10. september 2009 Det heter jo også vaginal forløsning! Svar på det da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå