lillegull og jeg *høygravid* Skrevet 15. september 2009 #26 Skrevet 15. september 2009 Jeg er 25+2 og har gått opp ca. 13 kg.. Gikk opp ganske mye frem til uke 23, men har begynt å roe seg litt nå virker det som. Håper jeg er en av de heldige som ikke går opp så mye de siste mnd, men jeg vet at jeg har veldig anlegg for å legge på meg.. Men må innrømme at jeg syns ikke jeg ser veldig tykk ut, og har fått kommentarer på at folk blir overrasket over hvor mange kilo jeg sier jeg har gått opp. Så da får det vel være bra da :-)
LilleFebruarNøtta Skrevet 15. september 2009 #27 Skrevet 15. september 2009 Er 18+1 nå å har lagt på meg 7-8 kg. Godt tegn på at lille nøtta har det bra tenker nå jeg! ikke redd for å legge på meg i det heletatt sjønner ikke hvorfor det er så mange som er så bekymret fordi de har lagt på seg? det må jo være et godt tegn vel?!?!
<3 lilletroll <3 Skrevet 15. september 2009 #28 Skrevet 15. september 2009 Jeg er 24+4 og har lagt på meg ca 3,5 kg. Ganske fornøyd med det. Har vært veldig aktiv på spinning fronten helt frem til nylig pga at det var ubehagelig å sitte på sykkelen så regner med kiloene kommer fort nå;-) Får heller spise normalt og lufte bikkja litt ekstra så blir dette bra!
ett til! Skrevet 15. september 2009 #29 Skrevet 15. september 2009 er i uke 23 og har gått fra 50 kg til 58... føler meg som en flodhest! det er jo fortsatt 4 mnd til babyen skal ut! jeg må si jeg fikk litt av en sjokk hos jordmora, selv om jeg VET at det er normalt å legge på seg i disse tider. med nr 1 ble det 12 kg totalt...nå blir det sikkert det dobbelte... sutre sutre sutre
ToTette! Skrevet 15. september 2009 #30 Skrevet 15. september 2009 Uke 25 sist hadde jeg gått opp fra 55 - 65 kg. 10 kg altså. Uke 24 denne gang startet jeg på 61 og er nå 66 kg. Altså 5 kg. Forskjell fra gang til gang. Sist sluttet jeg å røyke og spiste mye mer for å unngå å begynne igjen. Denne gang røykte jeg ikke fra før og prøvde litt hardere å ikke spise så mye godteri, siden jeg veide mer fra før i utg pkt.
Gutt05 og liten i magen Skrevet 18. september 2009 #31 Skrevet 18. september 2009 Er i uke 20 i morgen, og har lagt på meg 2,7 kg. Men kiloene kommer nok rasende på etterhvert...
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 18. september 2009 #32 Skrevet 18. september 2009 er 25+1 og har gått opp 6 kg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå