Gå til innhold

hvordan forhold har du til mammaen din?

Anbefalte innlegg

Gjest Månefuglen +2imagen
Skrevet

Jeg skulle gjerne ønske jeg hadde et forhold til mammaen min, men hun er dessverre død. Det var vel litt turbulent før hun ble dødssyk men rett før hun døde hadde vi det veldig fint. Savner henne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

off så kjipt bittelill.. hvorfor gjør dem det? altså man må ikke kommentere slike ting engang..

Skrevet

så trist:(

trist for dere som ikke har en mamma eller et forhold i det hele tatt til moren sin..

Tusen takk for klemmer og støtte, jenter..

Burde kanskje snakke med henne om dette, men er synes i grunn at en voksen dame burde skjønne og se at jeg reagerer på det og blir såret.. og er ikke så lett å ta det opp heller, er redd at hun skal bli såret når hun skjønner at jeg er såret.

Bortsett fra dette er hun for meg verdens beste mamma, hun er kjempe snill og, kjempe morsom og får meg som regel i godt humør og virkelig en flott dame som står på..

Ville bare si dette sånn at ingen misforstår meg og tror hun er en dårlig mamma eller et dårlig menneske.. hun tror bare at hun kan si akkurat det som faller henne inn når det gjelder meg, noe som jeg ikke synes hun kan!!

men veldig koslig å få støtte fra mange her:) setter stor pris på det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...