Gå til innhold

Nå har det skjedd meg også...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var borte i en sånn situasjon nylig. Ikke akkurat en venn, men dog en FrPer i levende ilve.

"Hekje stemt før, men i år ska ej faen mej gjer det. Å d blir FRP!!!! E so leide ta dissa jævlade utlenningane so stjele å voldteke både her å der!!!!!!!. Ka ti en sko stemme igjen? vakje det 15 september?"

Jeg skulle akkurat til og si "ned den 14" men tok meg akkurat i det. Nikket og smilte "den femtende ja, stemmer"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mor kommer til å stemme FrP i år fordi hun synes Jens er så teit. Dsjises. Snakk om å se hele det store bildet. Jeg gremmes.

Skrevet

Åh. Gud. jeg tror ikke mine egne øyer!! Enda flere som tror at alle som stemmer FrP gjør det pga billig sprit, FletteMette&DenLangeMelkeveien?

"Jeg trodde frp-velgere bare var de navnløse massene i baren på colorline"

Å herregud... HJELPES.

Har du noen gang spurt din venninne om hva hun støtter og står for hos det pratiet? Kansje støtter hun faktisk akkurat nettopp ikke det?

Støtter du absolutt alt i partiet du stemmer, så gratulerer til deg :)

Godt dette er lagt inn på krangla slik at vi forstår at det bare er tull ... "Tror at du kjenner et menneske"?! Hva får deg til å skrive det om venninnen din?

Jeg skrev også et innlegg om billig sprit og FrP, jeg er av dem som STEMMER det. Men ikke pga billig sprit nei.

Skrevet

Nelliik: det er ikke akkurat spritprisene som gjør at jeg ikke har mye til overs for FrP.

Skrevet

Neida, jeg sier ikke at _alle_ som er motstandere av FrP mener dette. Men fikk den kommentaren selv slengt i ansiktet idag, på det innlegget jeg la inn her.

Skrevet

Jeg gidder ikke følge med i alle valgdebattene. Men jeg håper du har en bedre grunn til å stemme FrP enn min mor

Skrevet

Nellikbertemor, hvis du er like god på å lese og tolke partiprogrammer som du er på dib-innlegg kan jeg nesten forstå hvordan du kan ende opp med å stemme som du gjør.

Skrevet

Å så sinna vi er på Frp. Pass på så dere ikke sprekker.

Skrevet

Svar til HI.

Dette er det dummeste jeg noengang har hørt. Dømmer folk etter hva de stemmer. Hvorfor kan ikke folk stemme hva de vil da??? Betyr ikke at de er noe dårlig menneske selv om de stemmer et parti du er imot! Jeg har mange venner som stemmer på parti jeg aldri ville ha stemt på, men er da venner med de likevel! Folk må jo få ha sine egne meninger spør du meg!

Og så kommer med det utsagnet "du tror du kjenner et menneske". Så hun venninna di er plutselig en helt annen person for deg, fordi hun stemmer Frp? Tenk deg litt om da.....

Nei dette ble smakløst spør du meg!!!

Skrevet

Og for oss andre er det smakløst, for ikke å si idioti, å stemme Frp.

Skrevet

Er det så dumt å dømme folk etter hva de stemmer? Hva skal jeg dømme dem etter da? Klesstil? Kroppsfasong?

Skrevet

Så hva man stemmer er hovedsakling rent kosmetisk og har ingenting med ens holdninger å gjøre? Og ens holdninger er ikke med på å danne det bildet andre har av en? Nå er du på viddene igjen.

Forøvrig freidig å snakke om andres smakløshet om man har døpt ungen Leon Maximilian, forsåvidt.

Skrevet

*knis*

Det er mye å smake på der da.

"Folk må jo få ha sine egne meninger spør du meg!"

Ja klart at folk må få ha sine egne meninger. Det er ikke dét det står på. For meg er det mer en prinsippsak; menneskesyn, rett-galt osv. Det er ganske viktig, hvertfall for meg. Det kan du mene hva du vil om.

Skrevet

Du har virkelig ikke skjønt mye gravilla25! Det er FrP det er snakk om. Aldri i verden om jeg kunne hatt venner som stemmer det. Har du hørt om ideologi? Menneskesyn?

Skrevet

å herregud, kan ikke folk bare få lov og stemme hva faen de vil uten at det skal bli noe jævla drama ut av det....?????

Skrevet

Det er ikke vi, illuminatimedlemmene, som står for dramaet, madammen!

Skrevet

Nei, gud forby at man skulle vurdere mennesker ut fra meningene deres...

Skrevet

HEI FRP. håper de får makta i 2013

og da får dere like meg så lite dere bar vil. dritt lei sånn forbanna fordommer pga av en jævla stemme... tragisk

Skrevet

Du er for liten for dette. Gå og lek med noen på din egen størrelse.

Skrevet

Fordommer har man mot folk man tror stemmer FrP. Når man vet at de gjør det kalles det empiri.

Skrevet

ja jeg er for liten... og du er for gammel??? tragisk

Skrevet

Spør om hun vil kline (du som er så ekkel), det kan ende med at hun løper og vi får ha illuminatitrådene for oss selv. Eller hey - hvem skal vi diskutere med da? Jo det skal jeg si dere. Jeg har tidenes slagmark på min fjæsbok, men hey, da finner alle ut hvem jeg er, oi hey, de fleste vet det allerede.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...