Gå til innhold

fam på 3 samsover!!! gjør dere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

vår sånn på 22 mnd sover sammen med oss,

har ofte lange dager på jobb og synes vi får tatt igjen litt nærkontakt på denne måten,

men får oftw høre av venner og fam at nå må han ut av senga vår, men det bestemmer vi vel selv!!!???!!

personlig synes jeg det er veeldig koselig å krype oppi senga når jeg legger meg og trekke den lille varme kroppem inn til meg :)

regner med en del pepper her nå for jeg kjenner ikke noen som gjør som oss,

hilsen en som sover godt med begge gutta sine ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har dere sex? Når han er tilstede da? Skal dere forsette med det til han er voksen?

Skrevet

Vi samsover, hun er også 22 måneder. :)

Skrevet

Det finnes da andre steder å ha sex, man MÅ ikke ha det i seng vet du. ;)

Ikke HI

Skrevet

Ikke HI: du'h!

Bra forsøk på vidd!

Skrevet

Eldste vår lå inne på vårt rom til hun var 2,5 år mye av den tiden samsov vi. Når hun ble litt større la vi henne i sin sprinkelseng først og så kom hun over i vår seng etter hvert.

Da hun var 2,5 år fikk hun eget rom, men kommer inn til oss i løped av natten.

Regner med hun vil slutte med det når hun blir eldere.

Yngste har jeg lært å sove i egen seng fra tidlig av på grunn av at jeg syns det blir for mye med enda en i sengen vår.

Man trenger ikke ha sex i kun det ene soverommet. Man har da flere rom.

Skrevet

eh nei skal ikke sove der til han er voksen!!!!!

vi har ikke sex når han er tilstede, mange andre plasser som egner seg til det vettu

hi

Skrevet

han har eget rom men sover jo ikke der da hehe, og får helt panikk i sprinkel senga (er jo ikke vant til den) men tenker på å kjøpe sånn junior seng med sånn planke som hindrer han i å ramle ut, innen jul da tenkte vi

HI

Skrevet

Jeg er anonym 14.26. Glemte å skrive at hun er 4 år strax og kommer fortsatt hver natt:o)

Men stort sett ikke noe problem for oss.

Skrevet

greit nok at det finnes andre steder å ha sex.. men det er jo best å ha det i sengen, og sovne tett inntil hverandre etterpå.. Hvis du skal ta en kjappis på badet hver gang, tenker jeg det blir lite kos ut av det..

Skrevet

vi har kjellerstue ... med sove sofa .. fornøyd nå???????

HI

Skrevet

Dette er det jo ingen andre som har noe med! Vår 3-åring kommer inn til oss nesten hver natt. Man kan nesten stille klokka etter han, og når klokka runder midnatt så ligger jeg og venter på ham. Kjenner jeg sover mye bedre med han ved siden av meg. Det har faktisk vært ganger som vi har hentet ham også - uten at han har vært våken. Det er så koselig, så :)

I natt kom 6-åringen også - da var vi 4 stykker i senga. Husker jo selv hvor trygg jeg følte meg da jeg fikk ligge mellom mine foreldre. Var ingenting som var skummelt da...

Kos deg med lillegullet i senga, du! Det kommer tidsnok den tida som de vil ligge i sin egen seng :)

Skrevet

"greit nok at det finnes andre steder å ha sex.. men det er jo best å ha det i sengen, og sovne tett inntil hverandre etterpå.. Hvis du skal ta en kjappis på badet hver gang, tenker jeg det blir lite kos ut av det.."

Vi har aldri hatt sex i sengen for så å sovne tett inntil hverandre, ikke før vi fikk barn heller... Mannen min er ikke særlig kosete av seg etter sex, så...

Vi har sex på sofaen, kan være koselig det. Trenger ikke ha en kjappis på badet. Vi har sex når ungen sover.

Er så mange trangsynte mennesker her på forumet... ;)

Skrevet

JAA det er koselig=)

godt det er flere som er enig

og å spør meg om hvor jeg har sex osv er ikke det jeg spurte om da ???!!!

heheh ja uansett å en legger ut her er det bestandig noen tette svar :)

hi

Skrevet

Vi samsov med alle våre 8 til de var 1 1/2 - 2 år, med gradvis overgang til egen seng på vårt rom etter det, og så lå de der omtrent like lenge før de flyttet på eget rom. Aldri noe problem på noen som helst måte. Minsten sover enda i egen seng på vårt rom og kommer opp i vår seng nå og da.

Skrevet

Veninnen min samsov med sine, og gjør det fortsatt.. ungene er 10 og 8 år, og det er en evig vandring natten gjennom der de flytter seg rundt mellom soverom og senger. Ingen vet riktig hvor de har "sitt" rom lenger, og moren lar de bare bestemme. hun får alt for lite søvn og er sur dagen lang..

men ikke alle får det slik,da.. men det gjør at vi ikke samsover.. de er jo en skrekkens eksempel på hvordan det kan bli..

Skrevet

Her samsover vi alle tre. Mamma og storesøster på 2 år i 1.80 seng og lillesøster på 3 uker i sprinkelsengen! fungerer kjempe bra, alle sover godt:)

Skrevet

Morsomt skrevet...akkurat sånn det oppleves her i huset innimellom :) Men vi har gode sovehjerter alle mann, så vi sovner igjen med en gang.

Skrevet

synes det høres kjempekoselig ut jeg=) Skulle gjerne gjort det selv, men mannen min sover litt dårlig med mange barn i senga, så jeg får ikke lov:( he he...

Nyt kosen, de blir store så fort og plutselig vil de ikke ligge i samme seng lenger.

Skrevet

Tassen vår er ikke ute i verden ennå, men han skal absolutt sove mellom oss i senga. Det virker veldig koselig og praktisk, så det ble vi raskt bestemt på. Funker det ikke av en eller annen grunn, så OK, da gjør vi noe annet. Men i utgangspunktet er det det vi begge vil!

Vi har også merka det samme som denne tråden viser: Når det er snakk om samsoving, blir folk plutselig voldsomt opptatt av og bekymra for selxlivet ditt!

Jeg har ikke tenkt å gå i detalj om den biten. Men gudbedre, vi er kreative mennesker og har huset fullt av møbler, så dette skal nok gå bra!

Skrevet

så sant så sant småtorsk:)

og det er veeldig koselig ;)

HI

Skrevet

Vi samsover også, hun er 16 mnd nå.

Har lenge snakka om å få henne inn på eget rom, men så er det så koselig å komme å legge seg og se gullungen som sover så hjertelig, og så våkner hun med det trøtte trynet, kryper inntil og vil ha litt pupp, ruller av og sovner på armen min. Jeg elsker det!

Skrevet

Vår flytta ut av senga vår i sommer. Da var han nærmere 3 år... Savner han nesten tom:)

Skrevet

Hva dere gjør er det vel ingen som har noe med!

Selv får jeg helt noia når vi blir tre i senga, syns alle bør ha sin egen seng så fort som mulig. Så ungen vår lå på eget rom fra 3 ukers alder, og har aldri kommet tuslende inn i løpet av natta... Deilig å få sove uten å ta hensyn til en liten unge som ligger og breier seg.. Men det er min mening, så får alle andre ha sin egen!:)

Skrevet

Vi har samsovet med alle tre, de to eldste, som nå er snart 8 og 10 ble gradvis "overført" til sine egne senger..da sistemann kom ble vi sterkt frarådet det av svigermor og tanter(sistemann er med ny mann), da dette skulle være så farlig;-).. kunne ikke tenkt meg å gjøre å gjøre det på en annen måte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...