Tommage♀♂ Skrevet 7. september 2009 #26 Skrevet 7. september 2009 Hvis dere likevel skulle betale 1000,- hver i leiebil er vel ikke saken SÅ vanskelig vel? Hvor mye koster toget? Om du og moren din spleiser på en taxi fra togstasjonen kommer vel ikke den totale summen så mye høyere enn leiebilen. Evt sjekk om det går en buss samme vei fra togstasjonen mot hytta, og ta taxi derfra.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2009 #27 Skrevet 7. september 2009 Vet du hva?Jeg syns du skulle slutte å være en slik tøffel,det samme gjelder broren din og resten av familien!Herregud,skal den dama få styre hele sirkuset eller?? Jeg skjønner at det er vanskelig,men vær sterk,ellers kommer hun til å fortsette å trakke på dere.Syns dette hørtes helt sykt ut,sliter selv med konfrontasjoner,men alle har vel en grense?
Anonym bruker Skrevet 7. september 2009 #28 Skrevet 7. september 2009 Vet du hva?Jeg syns du skulle slutte å være en slik tøffel,det samme gjelder broren din og resten av familien!Herregud,skal den dama få styre hele sirkuset eller?? Jeg skjønner at det er vanskelig,men vær sterk,ellers kommer hun til å fortsette å trakke på dere.Syns dette hørtes helt sykt ut,sliter selv med konfrontasjoner,men alle har vel en grense?
Anonym bruker Skrevet 7. september 2009 #29 Skrevet 7. september 2009 Å herregud....tusen takk splæsh! Hvorfor tenkte jeg ikke på det? Det var dagens første råd som jeg faktisk kan gjøre noe med. Og takk til dere andre som og, som kom med forslag. Det har vært en lang dag, så jeg stikker og legge meg. Første jeg skal gjøre i morgen, er å prate med onkel mi om det. Jeg betaler selvfølgelig for leia av bilen og bensin. Takk igjen splæsh. Noen ganger er det fint å ha noen til å tenke for deg, når du er i den frustrerte hjørnet.
Gjest Morn du Skrevet 7. september 2009 #30 Skrevet 7. september 2009 Så bra at det kan være en løsning:) Håper det passer for de andre.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2009 #31 Skrevet 7. september 2009 Herregud for et styr.... For ingenting!
Miss Misantrop Skrevet 7. september 2009 #32 Skrevet 7. september 2009 Med forutsetning at en kvinne kjører bilen min, kan vi byttelåne bil i helgen (jeg kan ta firmabilen). Jeg har 5 seter.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2009 #33 Skrevet 7. september 2009 Det går nok ikke, for HI vil ikke være til bry..... Hun vil bare bry alle på anonymforum.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #34 Skrevet 8. september 2009 Unødvendig kommentar, skjerp deg.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #35 Skrevet 8. september 2009 01.15: bare fordi ikke akkurat du har opplevd slik styr, så skal du faen meg ikke kommenterer hva andre styre med. Å være til bry for andre i rl, er ikke det samme som å være til bry for andre her inne på anonym. Men du er sikkert en sånn person som ikke gidder å tenke på at du kan være til bry for andre i det hele tatt. Om HI er til bry for deg, så kan du fint la være å svare. DU er faen meg ikke helt klar i hodet. Så at det var sent da du skrev innlegget, så håper du har fått deg en god natt søvn og blitt i bedre humør. Noen ganger er det best å tenke før man snakker. Jeg selv har også følt at jeg kan være til bry for andre noen ganger. Det er INGEN som liker å ha den følelsen av å være til bry for noen. Men det er ikke lett for deg å skjønne, siden du helt sikkert forventer at folk faktisk skal stille opp for deg 24/7. SKjerp deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå