Gå til innhold

Har du noen gang sett mannen din gråte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, da vi fant våres kjære katt påkjørt og drept. (grusomt syn forøvrig) og da vi satt ved sykesenga til min far som var hjernedød og vi måtte selv skru av respiratoren...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min eksen gråt da datteren vår ble født. og i begravelsen til sin søster o g da jeg gikk i fra han...

Skrevet

Ser han gråter støtt og stadig. Han griner nesten hver gang vi ser på ekstrem oppussing, så bare å ta opp og sette på om det er lenge siden jeg har sett han gråte. Hehe...

Men sett han gråte i andre anledninger også. Gråt er for meg helt naturlig, det er det for han også.

Skrevet

Nei, på 11 år har jeg aldri sett han gråte. Selv ikke i begravelser. Han sier at han felte en tåre under fødselen i sommer, men jeg var så opptatt selv at jeg fikk ikke det med meg. Merkelig nok så gråt ikke jeg da. Pleier å være lettrørt....

Skrevet

Ja, har sett det mange ganger. Og spesielt etter at han ble pappa. Han er blitt en lettrørt mann:0) Synes det er bra han tør vise følelser.

Skrevet

Ja det har jeg, flere ganger.

Skrevet

Ja mange ganger og det er både i bryllup, fødsel, begravelse, sinne/frustrasjon og glede :o) Vil likevel ikke kalle ham lettrørt - det er det jeg som er *flire*

Skrevet

Flere ganger, bla. når barna våre ble født og når vi giftet oss. :o)

Skrevet

jepp, når sønnen vår ble født. og da datteren vår ble født for 2 uker siden, hun havnet på nyfødt intensiven pga diverse komplikasjoner, og den dagen han måtte dra hjem og jeg og ho ble igjen på sykehuset gråt han. han gråt en gang når forholdet skrantet veldig og jeg var på vei til å forlate han.. gjorde heldigvis ikke det da:)

Gjest Sauen har 2 jenter =)
Skrevet

Nei, det har jeg aldri sett, og tviler på at jeg kommer til å få se det... Men han har bare sett meg gråte en gang. Jeg takler ikke å vise sånne følelser da, så det er omtrent ingen som har sett meg gråte...=P

Skrevet

Nei, aldri, og vi har vært sammen i snart 13 år nå og har 4 barn. Sett han bli blank i øynene av og til, og le så voldsomt at tårene kan trille litt, men ikke gråte. Nå skal det sies at jeg selv er en som er lettrørt og gråter lett, men jeg har faktisk ikke grått når noen av barna mine har blitt født jeg heller, så det er ikke bare mannen som ikke gråt da ;-)

Skrevet

Ja, mannen min er ekstremt følsom. Han gråter ofte når vi diskuterer og er uenige, og kan også gråte når vår eldste datter ikke hører på ham og han i utgangspunktet er veldig sliten. Han hadde også noen tårer når barna våre ble født.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...