Gå til innhold

Har du noen gang sett mannen din gråte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri sett samboer gråte, men lurer på om det kommer noen tårer når vi blir tre i november.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, da sønnen vår ble født:)

Skrevet

Ja det har jeg...

Skrevet

Ja, det har jeg. Flere ganger faktisk.

Da han mistet bestefaren sin, da jeg sa ja da han fridde, da vi giftet oss og jaggu var det ikke en liten tåre i øyekroken da guttene ble født også ;-)

Men har aldri sett ham strigråte med hulking og det hele, det er det jeg som står for.

Skrevet

Da vårt felles barn ble født, i begravelse til faren og av noen sterke tv bilder av barn i forbindelse med tsunamien

Skrevet

Ja,når jeg engang gikk ifra han. Da gråt han MYE stakkars. Så jeg ble så smelta at jeg tok han tilbake igjen hehe.

Og når vi så Marley&Me filmen, og ved noen andre situasjoner...

Skrevet

ja, mange ganger, bla annet da vi ble 3 og nå når vi ble 4, ellers så er det i begravelser. Men han er en veldig følelsesperson

Skrevet

ja, mange ganger. Og ja, det kan nok forandre seg etter at dere får barn. Min mann har 2 barn fra tidligere, og han har sagt at han ble fortere rørt etter at ungene kom til verden. Til og med nå som vi ser jakten på kjærligheten blir vi begge så rørt, at vi får noen tårer i øynene begge to:)

Skrevet

Ja,en gang.Ikke i forbindelse med fødsel da.

Skrevet

Jepp...flere ganger, bla da vi fant ut at vi skulle ha sønnen vår, da vi trodde vi mistet ham (i uke 16), da vi var på ordinær ul i uke 20 og alt så fint ut vi fikk vite at det var en gutt, da han ble født, da han fridde, da jenta vår ble født, da jeg kom opp kirkegulvet da vi giftet oss og da hna holdt talen sin til meg på bryllupsdagen....har en "cryer", jeg visst;o)

Skrevet

Ja, men ikke ofte..

Han gir seg ikke over, men det kom noen tårer da ungene ble født (mye av lettelse etter usedvanlig tøffe fødsler), og i begravelsen til en venn.

Skrevet

Ja, lettrørt type. :-) Skal ikke mer enn en romantisk film til! :-)

Skrevet

Ja men ikke mange ganger. Han er utrolig følsom. Han gråt da vi krangler og han kalte meg jævla kjerring og stormet ut. Han angret så fælt. Mens jeg hadde glemt det for lenge siden. :)

Skrevet

Ja, når begge barna hans ble født, og da han mistet bestemoren sin, og farmoren sin.

Vi giftet oss i fjor, men jeg kan ikke huske at han gråt da.. hmm... Jeg gråt masse veit jeg. He he.. LITT l mer lettrørt..

Fikk jo tårer i øynene nå da jeg så Michelle og Tore Jardar sine taler for ENTE gang.. uff..:)

Skrevet

Har ikke det nei.

Skrevet

Ja, men bare i begravelse.

Skrevet

Ja, flere ganger... Både av glede, sorg, fortvilelse og sinne.

Skrevet

Ja, da pappaen min døde.

Skrevet

Ja, da han holdt på å miste pappan sin i hjerteinfarkt, og i begravelsen til mamman til en god venn.

Skrevet

Ja, både av glede, takknemlighet, fortvilelse og sorg.

Skrevet

Ja den dagen han ble pappa..

Skrevet

jepp. han blir spesielt lettrørt når han sitter med begge barna på fanget, eller når de lærer noe nytt, som da storebror plutselig klarte å sykle på egenhånd :)

Skrevet

Åja. Både fordi han er rørt, og av sinne, sorg og forvilelse. Det var slutt mellom oss en periode, og hele familien min ble innvolvert. Ganske spesiell når både moren min, faren min og han sto der å nærmest hulkegråt i lag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...