Anonym bruker Skrevet 7. september 2009 #26 Skrevet 7. september 2009 Vel, det verste i det hele er vel deres aldersforskjell, noe som er ganske vanlig. Har sett flere thaijenter i 20 årsalderen + en norsk mann som er over 60 år- seriøst, har også snakket med noen som jeg kjenner. Og slike forhold dannes fordi partene har det de trenger i hverandre- en thaidame et bedre liv, med bedre økonomi samt hjelper til hele flokken i Thailand. En gammel norsk mann kan føle seg ung igjen- ha en ung jente ved siden av og oppleve livet som om han er på hans beste alder...... Slik utnytter de hverandre....tjeneste mot tjeneste, men denne "lykken" tar som regel slutt ett par år senere da det ofte er involvert vold og mange andre voldelige ting....
Anonym bruker Skrevet 7. september 2009 #27 Skrevet 7. september 2009 Disse holdningene er grunnen til at venninna mi som er halvt norsk/halvt thai ikke ville finne seg norsk kjæreste! Hun tenkte som så at om hun fant seg norsk kjæreste, så kom alle til å se på henne som en prostituert. (faren hennes bodde sammen med henne og mora i Thailand til hun ble 16. Da flyttet de til Norge). Så for å slippe å bli sett ned på på den måten, så fant hun seg en thaimann som hun nå er gift og har ei datter med. Så det er litt synd at alle så lett blir dratt under en kam.....
Anonym bruker Skrevet 7. september 2009 #28 Skrevet 7. september 2009 Jeg tenker at mannen har sunket veldig lavt,og ser meget ned på dem. Det er ikke fordi jeg synes det er noe galt med thaidamene,men de ekle gamle grisene de gifter seg med hvis de selv er veldig unge. Da lyser det jo at det er kun penger de er ute etter,thaidame eller ikke. Ellers så synes jeg thaidamer er veldig trivelige,men det er bare det er jeg synes på en måte at de er kjøpt og betalt. Jeg har ikke fordommer mot Thaidamene,men mot gubbene som importerer dem.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2009 #29 Skrevet 7. september 2009 Jeg likestiller det med prostitusjon- jeg ser på det som et gjensidig missbruk.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2009 #30 Skrevet 7. september 2009 Jeg tenker at det er mannen som er svak, og kvinnen som er sterk. Hun har bestemt seg for å prøve å endre livet sitt, kommer til Norge, lærer seg norsk og får jobb, og dumper mannen til slutt. Mannen sitter igjen alene. Tror ikke disse thai damene er dumme i det hele tatt, og det ser ut til at de fleste klarer seg svært bra. Heldigvis!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå