Gå til innhold

Inspirert. Gir du barnet ditt saft?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min gutt er 5 og jenta 17 mnd. De får kanskje saft en gang i mnd eller så. Det bare blir ikke til at vi tar det frem. Prøver også å kjøpe kvalitetssaft, slik at det blir noe "skikkelig".

I "hetebølger" så drikker vi det litt oftere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Saft til grøt og ofte til søndagsmiddagen :-). Ungene er 4 og 6 år. Saft på flaske har jeg aldri gitt.

Skrevet

Jeg har ei på 2 og ei på 3 år og ingen av dem drikker (eller vil ha) noe annet enn vann og melk. Ser ingen vits i å gi saft, brus, juice da jeg...

:o)

Skrevet

ikke noe jeg pleier å gi, men når vi har hatt bursdag har jeg kjøpt inn saft istedenfor å ha brus osv og da må jo det som bli igjen drikkes opp så da får barna det til grøten og om vi skal kose oss ekstra mye en helg... Men det er sjeldent... Mine barn er 9 og 3.... Liker fortsatt vann best og velger det selv også :-)))

Skrevet

Min er 2 år og 7 mnd.

Han får saft innimellom. og han får også en liten skvett brus innimellom. Kanskje en halvt glass i uka ( lite)

Går for det meste i melk her egentlig.. og vann utenom det.

Jeg syns det er viktig å ikke være hysterik på at de ikke skal få noe.. det er ofte de ungene som ikke for noen ting som er verst når gode ting settes frem.. Min viser heldigvis liten interesse for kaker, saft og alt sånn. favoritt drikke er melk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...