Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #26 Skrevet 6. september 2009 Jeg tenker at de alle er neffier
Tigerpote Skrevet 6. september 2009 #27 Skrevet 6. september 2009 Tja, jeg tenker vel ikke noe spesielt om dem, annet enn at de mest sannsynlig er kristne og kanskje litt gammelmodige. Krf er ikke det verste partiet å stemme. De har mange fine verdier, som en antirasistisk holdning, de kjemper for retten til liv (antiabort), ønsker ikke å gjøre alkohol mer tilgjengelig, er som nevnt familievennlig osv. Personlig kunne jeg aldri stemt på krf, bl a pga deres syn på homofili, homofili/adopsjon/ekteskap, fordi det er et kristent parti etc. Jeg står i den norske statskirke, men klarer ikke å kalle meg selv kristen, mer en agnostiker.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #28 Skrevet 6. september 2009 Ja, for det er jo enten svart eller hvitt. Neffi eller Krekar. Stemmer heller på Neffi.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #29 Skrevet 6. september 2009 Hvilken religion synes du er "best" pila? Hva ser du på som den beste til å ha monopol i verden? Om det skulle være en? Eller mener du at alle sammen skal være fritenkere og gjøre som de vil? Anarki til folket?
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #30 Skrevet 6. september 2009 Jeg dømmer ikke mennesker bare på bakgrunn av hvem de stemmer på ;-) Svært lite dømmende generelt. Man må se helheten.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #31 Skrevet 6. september 2009 Helheten?? Hva en stemmer sier jo ALT om et menneske, har du ikke tenkt på det?
Gjest ->>- Skrevet 6. september 2009 #32 Skrevet 6. september 2009 Jeg ser ingen grunn til å heie frem noen religion som monopolist, og jeg tror man må være litt kort for å mene at alternativet til religion er anarki. Jeg mener absolutt at folk gjerne må tenke fritt, ja.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. september 2009 #34 Skrevet 6. september 2009 det kommer litt ann på. jeg tenker at en ung KRF i 20-35 åra er en kvinne med barn som ønsker å være husmor og få betalt for det.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #35 Skrevet 6. september 2009 Det å måtte ha en gud å tro på, vitner om en eller annen form for angst. Alt fra sosial angst til dødsangst. Vitenskaplig sett er det intet liv etter døden, men for noen er dette for drøy kost. Derfor har man konstruert noe å tro på. Krf-velgere har det til felles at de trenger denne grunnpilaren i sitt liv for å kunne mestre sin angst. Basert på dette, vil det si at krf-velgere er mennesker som ønsker å la seg føre bak lyset, enten på den ene eller andre måten. Ikke min smak, med andre ord!
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #36 Skrevet 6. september 2009 Jeg stemmer selv KrF, og ser på meg selv som ei helt normal jente i 20-åra. Og jeg kjenner mange andre som verken er gammelmodige, konservative treiginger, som også stemmer KrF. Tror en del av dere burde kvitte dere med noen fordommer og stereotyper. En god grunn til at jeg stemmer KrF, er at de har et godt verdisyn. De prøver å få oss til å se utover vår egen navle og bry oss mer om hvordan andre har det. De vil bekjempe fattigdom, både nasjonalt og internasjonalt. De vil gi mer tid og fleksibilitet til småbarnsfamiliene. Jeg liker miljøpolitikken deres, utdanningspolitikken og distriktspolitikken. Jeg synes det er bra at de er imot aktiv dødshjelp, og heller vil gi "aktiv livshjelp". KrF er et fornuftig parti, uansett om man er kristen eller ikke.
Gjest ->>- Skrevet 6. september 2009 #37 Skrevet 6. september 2009 Det behøver det vel ikke være? Gidder du evt utdype?
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #38 Skrevet 6. september 2009 Jeg stemmer faktisk SV selv, men Krf er faktisk et parti jeg likevel respekterer veldig. I motsetning til Frp. Jeg ha stor respekt for mange som stemmer Krf og jeg synes faktisk det er et bra parti selv om jeg selv stemmer SV. Hvis jeg skal skifte parti går jeg først fra SV til Arbeiderpartiet og så kommer Krf på en god tredjeplass.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #39 Skrevet 6. september 2009 Jeg tenker det er et fritt valg og at folk stemmer på hvem de vil!
mum&boyz Skrevet 6. september 2009 #40 Skrevet 6. september 2009 Jeg er ateist, har vært det hele mitt liv! Vært imot religion og krf HELT til jeg fikk barn! Krf har et godt verdisyn! Bare synd de har endel fanatikere blant seg som ødelegger mye! Abortloven burde absolutt vært strengere! Er bare å ta en titt innom "beholde barnet", mange triste skjebner der gitt! Merk at jeg skrev strengere, IKKE ulovlig! Høybråten er ikke så borte vekk han, fikk jo innført røykeloven, noe jeg er eeeeeeeeevig takknemlig for!! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå