Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #26 Skrevet 6. september 2009 jeg håper ORG blir stengt ute fra forumet!
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #27 Skrevet 6. september 2009 Hva var dette med brannøvelsen? Står det under Helt fornuftig eller helt uansvarlig tråden?
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #28 Skrevet 6. september 2009 Nei, den står ikke der. Kan ikke finne linken. Den handlet om å la ungene være hjemme alene om natten. Simulere brann midt på natten slik at de lærte av det. De er 8 og 12 år gamle. Trist som faan.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #29 Skrevet 6. september 2009 Ja, om to gutter på 8 ohg 12 som skal være alene hjemme i flere døgn. De hadde brannøvelsen for å være sikre på at ungene kunne dette om det skulle skje når de var alene.......
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #30 Skrevet 6. september 2009 Vet ikke om det er snakk om dette, men den brannøvelsen synes jeg var å gå langt over streken. http://www.dinbaby.com/forum/thread/140539014 Men jeg tviler uansett ikke et sekund på at vedkommede er glad i ungene sine. Det er å dra det altfor langt.
Gjest ✿biss med twins✿ Skrevet 6. september 2009 #31 Skrevet 6. september 2009 Det med brannøvelsen var jo hinsides..for en fantasi og tid ORG må ha hvis det bare er oppspinn..håper alt er tull. Hvis ikke er det fryktelig synd på barna!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå