Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #1 Skrevet 6. september 2009 Jeg lurer på om du er glad i barna dine og om de er glade i deg. Jeg er oppriktig bekymret for dem. Bekymret for at de må være mini voksene med plikter og arbeid. Bekymret for at du skremmer dem med brann og bekymret for at du lar de klare seg alenehjemme. Hadde jeg hatt mulighet for det ville jeg ha sendt inn en bekymringsmelding til barnevernet for deg. Kan du ikke være så snill og ta litt bedre vare på dem?!
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #4 Skrevet 6. september 2009 Alle innlegg av ORG tenker jeg.. Er bare å gå på barnetmitt.com så skjønner dere hvem hi mener.. Jeg er også oppriktig bekymret for barna til org. Hun virker utrolig ustabil og utilpasset.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #5 Skrevet 6. september 2009 Hun er da vel glad i barna sine fordi om hun lar barna ha frokostplikter og andre plikter i heimen! Jeg tror heller vi andre har noe å lære av ORG og hennes måte å organisere hjemmet og familien. Jeg er totalt uenig i brannøvelsen hennes. Og at hun lar 8 åringen ha barneselskapet hjemme alene sammen med storebroren, uten foreldrene tilstede. Men jeg synes de fleste barn som vokser opp i dag har altfor få oppgaver hjemme, og derfor blir de også dårlige voksne som ikke hjelper til ektefellen sin når de engang blir gift!
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #6 Skrevet 6. september 2009 Kan være hun er mer glad i sine barn enn de fleste her inne er.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #7 Skrevet 6. september 2009 Siden OGSÅ jeg skriver lange innlegg (at det er flere, har du visst ikke tenkt på, HI?) får jeg svare for egen del: Reis dette spørsmålet på skravlesiden, og MED NICK, HI, og jeg skal gi et svar (også med nick, på et anonymforum med et anonymt spørsmål er et anonymt svar naturlig, selv om du sikkert aner hvem jeg er). Er du for FEIG til det, fortjener du ikke svar for FEIGE folk bruker jeg ikke tid på! Utover at jeg anser "bekymringene" dine (og andre anonymes "bekymringer") som uttrykk for en eneste ting: Alvorlig vondt fordi du ikke har maktmuligheter til å styre andres liv og meninger! Anonymt og uten å stå fram selv, fortrinnsvis..... Det går nemlig an å ha FORSKJELLIGE meninger om hva som er best for barn, og ta konsekvensen av det. Utrolig, men HELT sant!
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #8 Skrevet 6. september 2009 amen, og barn er forskjellige også. Og trenger faktisk forskjellig oppdragelse. Mitt barn er ikke ditt barn, og har andre behov. Skulle ønske flere satte seg inn i situasjonen til folk, og kanskje gikk ei mil eller to i andres sko, før de uttalte seg.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #9 Skrevet 6. september 2009 Barne arbeid er ulovelig. Det er helt klart at bv ville ha grepet inn om de kjente dette vedkommende irl.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #10 Skrevet 6. september 2009 Barnearbeid å hjelpe til på kjøkkenet med frokosten? LMAO!
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #11 Skrevet 6. september 2009 22:40, du får dra fra bondegård til bondegård og melde fra om alle barnearbeiderne som "jobber" der. Hilsen ei som lærte å melke kyr med melkemaskin, måke møkka og henge opp høy lenge før Tante Rød kom på besøk.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #12 Skrevet 6. september 2009 Hva står ORG for? Er det hun som skriver de laaaange avhandlingene som ROPER i annethvert ord dere mener? hun synes jeg virker fullstendig psykotisk
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #13 Skrevet 6. september 2009 ORG står nok for Organisasjonen eller Organisatoren!
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #14 Skrevet 6. september 2009 Og ja, det er hun som ROPER og forteller om 8 og 12 åringen som gjennomgår brannøvelser, og forteller om alle pliktene de har per minutt av mnd.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #15 Skrevet 6. september 2009 hehe.. det var før i tiden, det;) Neida, gårdsarbeid er vel lett at noe faller på ungene. Jeg lærte å melke for hånd, jeg;) Det var ikke så mange melkemaskiner(første enkle modellene) da jeg var liten. Og å rake på bøene for å få alt gresset på hesjene var barnas jobb om sommeren. Drittarbeide, vil jeg si....... Og jeg bodde ikke på gård engang;) Men likevel mener jeg at den personen HI sikter til drar ALTSAMMEN alt for langt. Det er rett og slett sykt i mitt hode, og mange fler sitt hode. Stakkars barn, sier jeg bare. Og de guttene kommer til å slite den dagen de selv skal starte familie. Det er sikkert. Ingenting er avslappende, alt går etter klokken. Og alt skal tenkes ut uten følelser innblandet.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #16 Skrevet 6. september 2009 Der satt du fingern på det 2303
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #17 Skrevet 6. september 2009 Vi har ikke vært der, kjenner dem ikke, og aner ikke noe særlig mye om dem. De kan være verdens beste kjernefamilie. Pass på deres egen lille verden.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #18 Skrevet 6. september 2009 jamen hvem er det snakk om?? jeg mener, hvordan kan jeg se et av innleggene?+ har hun noen her, eller kun på barnetmitt?? og i hvilket forum?
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #19 Skrevet 6. september 2009 Ettersom HI av tråden der Brannøvelsen kom opp, også signerte med anonym gjennom hele tråden, så må jeg faktisk le litt av at hun sitter her og kaller folk feige for at de ikke signerer med nick. (noe hun gjorde i den tråden også??) Forøvrig enig i at dette høres ut som en ustabil dame som legger alt for mye ansvar på barna sine, og ikke er interessert i å høre meninger med mindre de er som hennes egne. All min sympati til barna. M
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #20 Skrevet 6. september 2009 ORG kan stå for One Radiant Goddess.
OleMari Skrevet 6. september 2009 #21 Skrevet 6. september 2009 Jeg syns at skal man slenge dritt om "navngitte" på nett kan man i allefall signere med nick!!! Jeg er enig i en del av det som blir sagt her. Syns feks. den brannøvingen var å dra det flere mil over streken! Vet ikke noe om hvor mye plikter barna til ORG har, for jeg kjenner henne ikke personlig. Men jeg tror hun er glad i barna sine på samme måte som alle dere andre er det.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #22 Skrevet 6. september 2009 Ja, det er nok perfekt til DE GRADER i den familien. Jeg er glad jeg ikke vokste opp til en sånn disiplin. Helt fint å sette grenser, barn trenger litt disiplin og plikter, men det får da være grenser! Når jeg har lest noe av det ORG har skrevet, ( som for meg virker millitært ut til fingerspissene ) sitter jeg bare igjen med spørsmålet: KOSER disse barna seg? Er hun en kjærlig og omtenksom mor? Tenker hun mest på om pliktene blir unnagjort så hun får stryket ut i listene sine, eller husker hun på å snakke med barna? Jeg får nemlig ikke det inntrykket.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #23 Skrevet 6. september 2009 Her svarer hun i denne tråden: "Siden OGSÅ jeg skriver lange innlegg (at det er flere, har du visst ikke tenkt på, HI?) får jeg svare for egen del: Reis dette spørsmålet på skravlesiden, og MED NICK, HI, og jeg skal gi et svar (også med nick, på et anonymforum med et anonymt spørsmål er et anonymt svar naturlig, selv om du sikkert aner hvem jeg er). Er du for FEIG til det, fortjener du ikke svar for FEIGE folk bruker jeg ikke tid på! Utover at jeg anser "bekymringene" dine (og andre anonymes "bekymringer") som uttrykk for en eneste ting: Alvorlig vondt fordi du ikke har maktmuligheter til å styre andres liv og meninger! Anonymt og uten å stå fram selv, fortrinnsvis..... Det går nemlig an å ha FORSKJELLIGE meninger om hva som er best for barn, og ta konsekvensen av det. Utrolig, men HELT sant!" Og det er på skravle på BAM under forsvarlig eller helt uforsvarlig(eller noe slikt) i overskriften. Det er ORG som står bak. Du ser det tydelig på skrivestilen, og ikke bare lengden på innleggene.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #24 Skrevet 6. september 2009 Jeg ser at jeg får kritikk for å henge ut nick. Jeg henger faktisk ikke ut nick, jeg refererer til en anonym brukers meninger som kan gjenkjennes på lange innlegg og spesiell skrivestil. Noen andre har nevnt nicket i tråden, det kan jeg ikke hjelpe for. Poenget mitt er at jeg tror faktisk at barna ikke har det så greit, og jeg håper du som skriver disse innleggene våkner litt når du ser andre voksene reagerer på flere av tingene du gjør. Siden jeg ikke kan levere en bvs melding fordi jeg ikke vet hvem du er, kan jeg kun appilere til din samvittighet. Jeg håper du legger om stilen, koser barna dine og lar de få være unger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå