Basmira Skrevet 8. oktober 2009 #26 Skrevet 8. oktober 2009 Kommer helt an på om barnet er en som er rolig og liker å leie en voksen, eller om det er en villstyring. Jeg vil gjerne ha mitt barn i bånd når hun blir eldre, dersom det kan forebygge at hun blir påkjørt av en bil eller noe sånt...
Basmira Skrevet 8. oktober 2009 #27 Skrevet 8. oktober 2009 Jeg skulle forresten gjerne hatt bånd da jeg var au pair i USA. Tre av barna jeg passet var to år gamle trillinger, og det var vrient å holde alle tre i hånda når vi skulle gå noe sted, eller var på parkeringsplasser eller i parken... Hadde jo ikke plass til trillingvogna i bilen min, for eksempel...
Gjest Skrevet 9. oktober 2009 #28 Skrevet 9. oktober 2009 Hehe. Jeg brukte sele og flexibånd med guttungen, og kommer sikkert til å bruke det med jenten vår og..Synes det er mye bedre for utforskertrangen at de får lov å vimse litt rundt i sele, enn at dem må holde pent (og motvillig) i hånden hele tiden! Flexibånd er genialt spør du meg!
spurvemamma Skrevet 10. oktober 2009 #29 Skrevet 10. oktober 2009 Kommer til å bruke sele på flyplass i New York med 2 barn og bagasje. ER det så rart med en vilter 2 åring? Flexibånd - mener dere slike til hund eller finnes det noen andre?
Patetica fåkksi Skrevet 10. oktober 2009 #30 Skrevet 10. oktober 2009 Jeg pleier å ha med et digert fuglebur på restauranter så jeg og mannen kan spise i fred.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 10. oktober 2009 #31 Skrevet 10. oktober 2009 Putter min i kjele, synes det er bedre.
Patetica fåkksi Skrevet 10. oktober 2009 #32 Skrevet 10. oktober 2009 Ikke sånn kjele som de grusefulle Skravlerne koker månekopper i vel? :-S :-S
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 10. oktober 2009 #33 Skrevet 10. oktober 2009 æsj, nei mensen har vi hormonert bort, og datteren er bare 4 så månekopper er ikke et tema på 20 år enda, og da har hun fohåpentligvis flyttet hjemmefra. Og ja, jeg mener 20, for en 14 åring ville neppe like å håndtere sitt eget mensblod.
Gjest Skrevet 11. oktober 2009 #34 Skrevet 11. oktober 2009 Ha barna i sele du, helt greitt for meg, og er det ikke jeg som bestemmer? Jo Synes hverken det ene eller andre, det er som regel en historie bak en selebruker, den kan t.o.m være interessant noen ganger. Kjør på du, bare bruk sele, hev hodet og si det er siste anbefaling fra Nylander. Vedder på at det er mindre enn en uke eller to før de fleste har kjøpt seg flexibånd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå