Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #26 Skrevet 4. september 2009 er helt enig med sånne overhysteriske folk når et kommer til kosthold. Som finner noe negativt med det du kjøper uansett hva det måtte være, og som må plage andre med å gnage om hva alt inneholder, og at alt er farlig og fullt av hormonforstyrrend emidler. Jeg er opptatt av måtehold med kosthold, men folk som ikke tenker på annet enn kosthold. Veldig gjennomskubart at de som konstant går rundt og stresser og tenker på dette hele tiden, har en eller annen form for forstyrrelse. Men det er bedre med å være avhengig av riktig kosthold enn rus og narkotika, når jeg tenker meg om
Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #27 Skrevet 4. september 2009 Jeg får helt fnatt av alle BIM-ere som tror at alt er farlig når man er gravid (vi nevner i fleng; osten på cheeseburgeren på McDonald's, "jeg er i 25 uke og ble så sint på venninnen min i går, er dette farlig for babyen", ostepulver på potetgull, "kan barnet mitt bli blind av at jeg tar på magen min, tenk om jeg treffer øyet" osv.). Ellers kan jeg styre min begeistring for white trash-mennesker uten utdanning men med en (i egne øyne) VANVITTIG stor kompetanse på alle mulige temaer likevel. For å være litt seriøs til slutt: Lenge leve mangfoldet! Livet hadde virkelig vært mye mindre spennende dersom alle hadde vært like :-)
Candy girrrl Skrevet 4. september 2009 #28 Skrevet 4. september 2009 Enig med ano 16.21 Får hetta av oversunne folk. Er synn selv. Men slike filk gir deg t.o.m dårlig samvittighet om du baker boller med ungene en regnværsdag. Liker ikke overærlighet Syrestilker Gnitne folk som blir særere og særere med årene. Som barn er de den ikke så veldig smarte eleven som er mer opptatt av å sleike alle lærere oppover ryggen enn å få en plass i barneflokken. Ergo, ofte uforskamma ufortjente gode karakterer. Snobber. Hater de! Voksne folk som tilbringer all våken fritid foran tv eller internett. Kjedelige folk! Folk blottet for intetesser. Kan være fra sorten over. Selvutnevnte supermødre og andre eksperter. Folk som hauser opp fotball til noe guddommelig. Det er bare en kapitalistisk møkkasport hvor de løper etter ei lærkule ;-)
Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #29 Skrevet 4. september 2009 Det verste jeg vet er disse liksom-hippiene som skal bære, tøybleier, økologisk vaskemiddel og retrocola og strikke alt sjæl og alt skal være uten parabener og helst uten noe som helst. Alt skal være så naturlig og back to basics blabla. Blir sliten av folk smo er så påtatt... Og nei, jeg er ikke et miljøsvin eller syns tøybleier er ekkelt. Det er bare det at det er slitsomt med folk som skal være så jævlig utgjort.
OsloMor Skrevet 4. september 2009 #30 Skrevet 4. september 2009 Folk som er kjedelig, og som ikke mener noe som helst. "har aldri tenkt på det jeg".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå