Gå til innhold

er jeg stygg med mannen min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

han skal i utdrikningslag på lørdag. jeg er gravid i 5 mnd å har hormoner så d holder! så jeg bad for min egendel at han kom hjem etter at utestedet stenger her er ca hal 3. da lo han av meg er du redd for at jeg skal være utro eller? jeg kommer hjem når di andre reiser hjem fikk jeg til svar. jeg svarte at utro hadde du rukket å våre lenge før kl er halv 3 på natta så det er ikke d. grunnen er at jeg ikke slår meg til ro før jeg vet at han er trykt innforbi husets fire vegger om han sovner på dass bryr jeg meg fint lite om bare han er i hus.

var jeg stygg som ba han om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nja, det er jo snakk om utdrikningslag og ikke en vanlig tur på byen. Synes kanskje du er litt streng her

Skrevet

Hvor kommer denne trangen til å diktere mannens innetider fra?

Skrevet

Synes du er heldig som har en mann som orker være med deg til tross for hormonmaset ditt, vet ikke om jeg hadde vært like tolmodig som han.

Skrevet

Hvor kommer trangen til å være ute hele natten når man har ei gravid dame hjemme?

DET skjønner nemlig ikke jeg!

Skrevet

Hvordan skal man ellers kunne kontrollere hva partneren gjør annenhvert sekund.

Skrevet

Mannen skal i utdrikningslag. Er dere seriøse som forventer at mannen skal sitte hjemme med dere i 9 mnd og holde der i hånden? Kom dere ut selv, og prøv å ha et liv utenom mannen.

Skrevet

HI her han er borte hele ukene på jobb kommer hjem fredag. og blir borte hele lørdagen også så forventer ikke at han sitter her å holder meg konstant i hånda men hadde jo vært greit om han tok litt hensyn til meg også da. ser ikke poenget i å være ute hele natta når man er gift jeg da det kan man gjøre når man lever singel livet til det fulle.

Skrevet

Skal man slutte å leve bare fordi man har en gravid dame hjemme?

Eller skal man holde lanke i 9 mnd og sette livet på vent...

Skrevet

Jeg forstår deg.

Du er ikke stygg. 2:30 på natta er seint nok, ærlig talt.

Skrevet

Slutter Per å være Per den dagen han gifter seg? "Nei nå er du gift og må holde deg hjemme.!"

Skrevet

Han skal jo på utdrikkningslag!!!! La nå mannen få kose seg,ikke som han skal på det hver helg fremover!!! Kvinnfolk altså!

Skrevet

Du ser ikke poenget med at han er ute med sine venner og feirer at en av dem skal gifte seg, fremfor å sitte hjemme med deg?

Det rare er at jeg aldri slutter å bli overrasket over hvor mange egoister det finnes her inne.

Skrevet

Tankevekker..... jeg er 18 uker selv, og gubben er ute annenhver om ikke hver helg..., og er i tillegg på mc nach. til tidlig morgen. Han raver ikke dritings gjennom dørene, men sier det er hans måte å kole av på. For min del, må han få være ute så lenge jeg vet sånn ca. hvor han er, i tilfellet det skulle skje noe - for det vet man aldri.

Jeg og magen koser oss med film og ostepoppskåle på egenhånd vi, så det går helt fint. Hadde sikkert tatt meg endel vinkvelder sjøl om det var omvendt;)

Skrevet

Nei, du var ikke stygg som bad ham om å komme hjem 2.30. Når han attpåtil er vekke i ukene, synes jeg godt han kan prioritere deg litt. Selvfølgelig er det litt spesielt med et utdrikningslag, men han trenger jo ikke være der hele natta likevel.

Vi gravide trenger ikke å bli holdt i hånda i 9 mnd nei, men vi er faktisk litt ekstra sårbare og har behov for å bli litt tatt vare på. Håper han kommer hjem når du ønsker og viser at han prioriterer deg! :)

Skrevet

min mann måtte tvinges ut da jeg gikk graavid... han drakk ikke på 9 mnd han, i frykt for at noe skulle skje meg og han ikke var edru :o

syntes ikke du var stygg jeg!

Skrevet

noen menn ser ikke behov for å rave når man har en gravid dame hjemme... og da hjelper det pent lite om man gjerne skulle pælma dem på dør...

Skrevet

Jeg er enig med Dronningen.

Hvorfor i alle dager skal mannen oppføre seg annerledes bare fordi du er gravid egentlig?

Selvfølgelig finnes det hensyn man bør ta og ting man bør tenke på med en gravid dame i heimen, men kvinnfolk som er av den mening at mannfolka skal holde seg hjemme eller komme tidlig fordi de er gravide trenger en liten vekker; spar det til ungen faktisk har kommet! Da trenger du det!

Skrevet

hvor har HI nekta gubben å kose seg??? hun spør han om han kan være hjemme 2.30, men har enser ikke henns ønsker! og om han er en type som drikker seg så full og sovner på dass, så skjønner jeg henne godt!!

noe annet om han kom hjem i 5tiden har drukket noen pils, og lister seg stille og rolig i seng...

Skrevet

HI her

ser at det er delte meninger her. så da er jeg ikke helt alene om å føle\mene det slik. gleder meg bare til ungen er ute å alt er tilbake til "normalen" liker ikke å være sånn som dette. vi er enige meg å mannen om at den ene aldri skal sitte "barnevakt" mens den andre er ute så vi ordner det alltid slik at vi begge kan finne på noe greit hvær for oss eller sammen. så jeg skal bort til en venninde på film kveld gleder meg til det å han kommer nok til å respektere mitt ønske (er sjeldent jeg ber om noe slik så) det går nok fint men jeg HATER DISSE FORBANNA HORMONENE!

Skrevet

Synes ikke du er stygg mot mannen din. Å være ute til halv tre, da har han jo fått med seg det meste. Når han i tillegg er borte hele uka, burde han jo ha lyst til å komme hjem til deg også.

Skrevet

Holder med dronninga her.. Er ikke hver helg det er utdrikningslag - Syns du er veldig streng nå. Lite kult for han å være tøffel;)

Skrevet

Du er altfor streng. Dette er en gave til brudgommen fra alle kameratene hans, deriblandt mannen din. Du kan ikke be han be han gi en "mindre gave", det blir for dumt...

Skrevet

Da koser du deg og det gjør sikkert han også:o)

Hormonene blir du kvitt etter hvert...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...