Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #26 Skrevet 3. september 2009 Joda, men det er lov til å være taktisk! Så lenge de har en sak gående vedr. daglig omsorg og samvær, bør man spille kortene sine slik at man ikke ødelegger noe for sin egen sak. Og det kan man fort gjøre dersom det løper anmeldelser frem og tilbake mellom partene. Hun vil uansett ikke bli dømt for injurier (så og si helt umulig); politiet vil bare henlegge saken umiddelbart, men fars advokat har fått et trumfkort i retten... At mor skaper konflikter. Men for all del; gjør som dere vil! Hilsen advokat med spesialisering i familierett
Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #27 Skrevet 3. september 2009 men å komme med anklager om drapsforsøk, som hun tydeligvis har skrevet skriftlig til barnevernet. De vil nok ikke bare henlegge det,de vil nok se alvorlig på det.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #28 Skrevet 3. september 2009 Stakkars deg og ikke minst barnet ditt. Tenk å ha en farmor som ønsker deg så vondt at hun vil at du skal miste din mor. Min medfølelse går til moren, men ikke minst barnet!!
Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #29 Skrevet 3. september 2009 Og det sier du fordi du vet det eller tror det? Jeg har jobbet med slike problemstillinger i over 10 år, og har ennå til gode å se at slike påstander har blitt tatt alvorlig av politi- og påtalemyndighet. Fint om du gir meg noen dommer jeg kan se på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå