Gå til innhold

Ingen vettuge mennesker stemmer FRP

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fordi folk flest ser at Siv Jensen sitter og rister på hodet av de andre debattantenes innlegg, og kommer med en eller annen morsomhet, og da tolkes det som at der tok hun dem jaggu med sunn norsk folkevett!

Det er selvfølgelig bare tøv. FrP er for de som ikke gidder å sette seg inn i hvordan samfunnet fungerer, lenger enn veien de kjører på, tobakken de røyker og alt flesket de drar til Sverige for å kjøpe. Med FrP vil alle kunne røyke, drikke og spise seg i hjel; de vil fjerne diverse skatter og avgifter som skal gjøre det billigere for folk flest. Sukkerskatten, for eksempel. La oss gjøre alt det usunne enda billigere, slik at folk kan ete seg enda mer feite! Men regninga må de betale selv, det er vel ikke statens ansvar at folk ikke har vett til å styre seg. Vel, jeg NEKTER å betale med mine skattepenger for sykehusinnleggelser fordi folk får ete, drikke og røyke seg i hjel, bare fordi de KAN! Nei vent, der kan jeg vel egentlig slappe av, for med så mye skattelette som de lover, så er det jo de pengene vi kommer til å måtte bruke om vi blir syke. Det glemte jeg.

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt utrolig hvordan de fleste her klarer å "rakke" ned på frp, uten å ha en eneste grunn for det, Frp står for mye forskjellig, noe er bra å noe ikke så bra, akkurat som et hvert annet parti, det er mer enn tydelig at de fleste ikke har giddet å sette seg inn i de forskjellige partiene, men stemmer det de stemmer for det gjør jo alle andre, Å dere som stemte sv, er dere klar over at de vil fjerne hele kontantstøtten, å mange av de andre stønadene en forelder kan få? da kan man ikke komme i ettertid å syte over hvordan det har blitt!!!

Gjest mamma'n t go'guttene
Skrevet

det sier seg ikke selv nei..jobber i offentlig sektor jeg og har ikke noe mer i mor frp enn andre partier..synes ikke akkurat nåværende regjerimg har gjort noe særlig for meg hvertfall!!!

Skrevet

Hvor i alle dager har du det fra at man ikke har en grunn til det?

Og mens man er i gang med å late som om innlegget ditt ikke bare bekreftet påstanden i HI, og dermed fortjener å tas på alvor; hvilke mange andre stønader foreldre får er det SV vil fjerne? Ikke at kontantstøtten ville vært noe savn, men sånn utenom denne?

(Om man stemte det man stemte fordi alle andre gjør det, er vel sannsynligheten langt større for at man da stemte FrP enn SV, forresten, oppslutningen tatt i betraktning?)

Skrevet

Vel å forsvare FrP med at Sv vil fjerne stønader er vel tåpelig? Særlig når de samme stønadene vil bli fjernet av FrP også. Det er et parti som mener at enkeltmennesket har ansvaret, så jeg trenger ikke betale dine barns skole, eller dine fødsler mer. Ergo mindre skatt på meg, og ett dyrere liv for deg. Og ja, jeg tror jeg ville overleve bedre under en FrP regjering enn hva du ville. Og jeg vil ikke ha dem i makta en gang men det vil du.

Skrevet

Å jobbe i offentlig sektor og stamtidig stemme FrP er som å sage av greina du sitter på. For de vil gjøre deg arbeidsløs. I følge FrP så skal ikke offentlig drive med tjenestetilbyding, alt skal på private aktører.

Ingen av dere har på noen måte overbevist meg om at jeg har feil i min påstand. Her kommer den igjen. Ingen vettuge mennesker stemmer FrP.

Skrevet

Sist gang jeg diskuterte dette med en frper (leses rett frem) var hans konklusjon at jeg er jødehater på lik linje med Hitler, pro-Palestina - ergo jeg støtter Hamas og andre terrorgrupper fullt ut, mitt hjerte brenner for væpnet revolusjon og tankegangen min går hånd i hånd med gamle Sovjetiske kommunisttanker. Jeg burde bli brent på bålet.

*venter også på at noen kan motbevise overskriften, ga opp sist gang liksom*

Skrevet

sist gang jeg diskuterte dette med en FRPer stoppet det med at hun sa "hvem er de borgelige"

da ga jeg opp

Skrevet

Jeg er igrunnen gnske så enig, men jeg tenker omtrent det samme om rødt (og litt om SV også).

;)

Skrevet

Helt utrolig at voksne mennesker klarer å komme med kommentaren "ingen vettuge mennesker stemmer frp" Vi er vel alle forskjellige mennesker med forskjellige livsyn, tro å meninger, å fordi man gud forby stemmer Frp så er man ikke vettug??? Det er uten tvil det dummeste argumentet jeg noensinne har hørt! ta en till på de forskjellige partiene å finn ut

Skrevet

Helt utrolig at voksne mennesker klarer å komme med kommentaren "ingen vettuge mennesker stemmer frp" Vi er vel alle forskjellige mennesker med forskjellige livsyn, tro å meninger, å fordi man gud forby stemmer Frp så er man ikke vettug??? Det er uten tvil det dummeste argumentet jeg noensinne har hørt! ta en till på de forskjellige partiene å finn ut

Skrevet

Skrevet

Skrevet

NØYAKTIG hva de står for, hva de ønsker å utrette, og hva som er hjertesakene. For jeg vil GJERNE høre noen gode grunner for hva som er så forbanna mye bedre med de resterende andre partier.

Skrevet

Må bare beklage, så nå at jeg har vært litt rask med enter tasten. Når det går litt fort i svingene så skjer det;)

Skrevet

Nå virker du faktisk mer skummel enn vettug. Manisk, besatt, gal? Noe der omkring.

Det verste med Frp er at de lyver. Konsekvent. Valgflesk er en ting, men direkte løgn er de gode på. Som at feks 95% av alle utlendinger som kommer til Norge har ukjent identited. Sannheten er at 90% har kjent identiet.

Og jeg finner få eksempler på voksne, godt politisk orienterte mennesker som stemmer FrP. De velgerne jeg ser er stort sett enten lite politisk orienterte, redde for islamisering i Norge eller unge. Og det å være ung er unnskyldning nok i seg selv. Og det er jo morsomt at folk som er avhenige av samfunnets ytelser stemmer FrP. For både uføretrygd, overgangsstønad og annet ville ryke om de fikk bestemme.

Mener fortsatt att overskriften står udebattert.

Skrevet

Stemmer. Fordi man - gud forby - stemmer FrP er man ikke vettug, i langt de fleste tilfeller. Av og til en smarting, men ondsinnet - det kan vel diskuteres hvorvidt det er en vettug tilstand.

Argumentet "vi er alle forskjellige og alle meninger er like bra" er skravlete piss. Man er ikke vettug om livssynet ens tilsier at fascismen ruler eller troen digger Khomeini heller. Samme hvor herlig forskjellig man da måtte være.

Skrevet

Jeg mener at alle jenter bør omskjæres, den hvite rase er suveren og de som ikke tilhører denne rasen bør drepes og homofile bør brennes på bål.

Dessuten er mor di ei ku og jorden flat. Men jeg er et menneske med livsyn, tro og meninger så dermed er jeg vettug.

Skrevet

Vi er vel alle forskjellige mennesker med forskjellige livsyn, tro å meninger.

ja. og på grunn av meninger, livssyn og tro så velger jeg å stemple ganske mange som ikke vettuge. Feks facister, nasister, samt alle andre fundamentalister, og FrPere. Kjedelig selskap du har havnet i ja, men du har valgt det selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...