Gå til innhold

Termin? Sted?Navn på baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Termin 6 mars, er fra Oslo, Jente: Nora Adile, Gutt: Johan Aslan (barnet har tyrkisk far. ) Johan er etter min bestefar, Nora etter Nora i Henrik Ibsens Et dukkehjem. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Termin 6 mars, bor i Oslo, vet ikke om det er gutt eller jente, men JEG har noen navn liggende på lur :) Må bare få med sambo på dem også ;)

Er det jente blir det kanskje Emelie. Er det en gutt blir det kanskje Joakim. Har ei jente som heter Matilde fra før :)

Skrevet

hei =)

Har termin 8 januar, blir kanskje en gutt som evt kommer med navnet Jonas eller Stian. Bor i kristiansund :)

Skrevet

Her har vi termin 2 februar, venter en gutt som skal hete Adrian og kommer fra Bergen. Fra før har vi en jente som heter Amalie og er 2 1/2 år

Skrevet

18 januar , fra kragerø, venter gutt som skal hete leon

Skrevet

Eg har termin 12 desember, bor i rogaland. gutten i magen skal heite Felix :o)

Skrevet

Termin 10 januar .... Fra Bergen .... Får en liten jente som skal hete Stine Andrea :)

Skrevet

Har termin 10.mars og bor i Nittedal. Hvi det blir jente står Vilde Sofie øverst på lista. Guttenavn er vanskeligere men har Christian, Fredrik og Christoffer høyt på lista. Guttenavnene er mye brukt bak i slekta på begge sider. Gleder meg til UL 6.okt og håper vi får vite hva det blir ;o)

Skrevet

Jeg har termin 11.februar og er fra Stavanger. Jeg vet ikke kjønn ennå, men hvis det blir gutt skal han kanskje hete Linus. Hvis jente har vi snakket om Viktoria, Charlotte eller Madelen

Skrevet

Termin 5 februar :) gutt: frank marcus eller sondre andrë jente: bea merethe, nora eller nickoline :)

Skrevet

Termin 9 mars og kommer fra Tønsberg

Hvis vi får gutt skal han hete Sylvester :)

Og jentenavn er veldig vanskelig har lagt mitt elsk på Indianna, men samboer vil ikke... Men har faktisk ett jentenavn vi begge liker og det er Erika :)

Men jeg skal nok få vilja mi :)

Skrevet

Termin 03.01, fra Tromsø og det blir en liten pike. Navn er ikke helt bestemt enda, men har noen forslag klar. Må se henne først :-)

Skrevet

termin 19.01, fra haugesund-rogaland.

Venter 2 jenter som skal hette Sofie og Elise (tror vi)

Jeg har veldig lyst på Sofie og Natalie, men samboer liker ikke sistnevnte :)

Skrevet

Termin på nyttårsaften.

Fra Tønsberg (vestfold)

Får gutt denne gang, og han skal hete Liam ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...