Gå til innhold

Termin? Sted?Navn på baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har selv termin 9 mars, fra Bergen og tenker jente Julie Agnete, gutt kanskje Emil eller Storm.. men usikker der.. Litt morro å se om folk har tenkt litt likt fra samme sted og rundt samme tid kanskje.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Termin 23. desember, en gutt som -kanskje- skal hete Leon, fra Lillestrøm.

Skrevet

Har termin 8 Januar, Bor i Porsgrunn, Får ei jente som skal hete Victoria eller Nikoline :)

Skrevet

Termin 2.desember, får vårt 4.barn, en gutt som skal hete Henrik, bor i Ringerike =)

Skrevet

Termin 30. november, bor i Rogaland og får gutt nr 2 som skal hete Jonas.

Skrevet

Jeg har termin 3.januar, bor på Ålgård i rogaland. Vi venter nr3, en liten gutt som kanskje skal hete Tollef eller Ådne

Skrevet

Termin 3.mars, bor på Hamar, har ikke bestemt noe navn enda:)

Skrevet

Termiin 06.02, Oslo. Venter jente- tror ganske sikkert det blir Lucia.

Skrevet

Termin 01. januar, gutt nr to :) Navn er helt krise her i gården, så har ingen anelse. Men jeg liker Ilias (han blir kvart arabisk/afrikansk, så vi har litt lyst på et slikt navn) og Luca.

Skrevet

Termin 07.12.09, Rissa. jente: Linnea Iselin<3

Skrevet

Termin: 29.11.09 Får en gutt denne gangen. Mest sannsynlig blir navnet hans Storm Èmil ;) <3 Er fra Sandefjord.

Skrevet

Har Termin på Nyttårsaften:) Bor på Hamar, blir kanskje en liten Victoria

Skrevet

Termin 9. mars. Kommer fra Siljan (skien). Vet ikke kjønn enda, men skal hete Benjamin eller Michelle :)

Skrevet

Har termin 04.01.2010, i Bergen, - får jente, ifølge UL, som skal hete Sandra Madelene :-)

Skrevet

Har termin 7.1, ifølge ul, jente denne gang :) Jenny, fra Fetsund

Skrevet

Termin 28 feb, Tromsø, vet ikke kjønn ennå, men blir mest sannsynlig Nathaniel hvis gutt og Aurora Isabell hvis jente :)

Skrevet

Artig, mange ulike navne valg - ser at folk for det meste går for "ny moderne " originale navn, mange jeg ikke har tenkt på selv en gang.. :)

Har og snakket om Benjamin i dag..

Skrevet

er fra Bergen, venter jente nr to. Hun skal hete Leah Marie.

Skrevet

Termin 14 januar, venter mitt fjerde barn ei jente. Fra Enebakk i Akershus. VI har ikke blitt enige enda om navn, men jeg har lyst til å føre navn litt videre i slekta.Så jeg har tenkt på Unni etter min mor og ett tilleggs navn Sofie, som jeg synes passer sammen med Unni.

Skrevet

Termin 12. Januar, venter jente, å har enda ikke bestemt noen navn. Men jeg lker veldig godt Sofia og Victoria, Samboer liker Nicoline og natalie. Så vi får se :-) Tromsø her

Skrevet

Termin 8 Januar, venter en jente som skal hete Celine (tror vi) :)

Skrevet

Har termin 9.januar, og venter en liten gutt som trolig får navnet Jonas. Bor i Oslo.

Skrevet

Har termin ca.15 februar,ikke vært på ul enda,så vet ikke kjønnet.

Men hvis det blir gutt blir det kanskje Ivan,hvis det blir jente blir det kanskje Jette:-) Er fra trøndelag!

Skrevet

termin er 20 desember. Bor i vestfold. (larvik) Og hun skal hete Elida Marie.

Skrevet

Termin 1.februar, fra Trondheim. Ska på UL på torsdag så navn bestemmes etter at vi ser hva det blir :-) Vårt 1 barn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...