Gå til innhold

100 grunner til å ikke stemme FrP:

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den som skrev "stemm FRP" er nok enda en liten sosialist-røver, som liker å rakke ned på Fremskrittspartiet.

Drittlei av alle som later som om de er FrP`ere, og skriver feil med vilje, for å liksom vise fram hvor "dumme" de er.

Gleder meg virkelig til at Siv blir Statsminister.

Skrevet

23:48: Kan ikke du skrive noe fornuftig/saklig om politikken da?

Det må da være mange som driver og utgir seg for å være Frp'er og mindre lur da... Finner dem i hver tråd om FrP.

Skrevet

23:48: Tror nok at du har feil og at du har fornærmet din medsøster nå :) Men det får vi vel aldri vite. Historein om at noen har utgitt seg får vel holde ;)

Skrevet

Tja, HI, jeg vet om et noen grunner for å tenke meg om både to og tre ganger før jeg gir generell støtte til FrPs politikk. F eks partiets syn på Norges EØS-/EU-tilknytning, samt partiets alkoholpolitikk.

Men minst 90 av de 100 "grunnene" du lister opp, HI, vil jeg si avslører EN overordnet grunn hos deg selv: Fordi jeg er aldeles og fullstendig ute av stand til å forstå at en sak har mer enn EN side, og å se argumenter begge veier i en sak!

De aller fleste saker har to sider noe som veier for og noe som veier imot. Man vil ofte komme til at det som veier for (evt imot) er det som veier tyngst. Men da argumenterer man helt annerledes enn når man bare ser EN side av saken. Noe altså dine argumenter ganske så tydelig avslører at du selv gjør HI!

Skrevet

Ser ikke at jeg trenger å begrunne det for noen, jeg. Det er hemmelig valg! Ingen andre har noe med hva jeg mener!

Slutt å bry dere med alle andre - stem det dere vil og så gjør vi andre det samme. Frp'ere slenger ikke samme mengde dritt til folk som stemmer anderledes enn dem selv. Se og lær!

Skrevet

Er overrasket over at såpass mange vil stemme FrP, mtp hvor mange her inne som(etter innlegg jeg har lest) er alenemødre, eller som er avhengige av OS, trygd i forskjellige former, eller som ikke har bil og dermed avhengig av kollektivtransport, hvor mange som leier og blir prisgitt private utleieres sinnsstemning, har samboere som permitteres/sies opp/har vrange arbeidsgivere osvosv....

FrP's politikk vil for det aller meste favorisere "rikfolk", arbeidsgivere og de med god økonomi og de som har sitt sosiale nettverk i orden. Grasrota vil ha fint lite å tjene på at FrP vinner - bortsett fra at vi kan håpe på billig bensin og vin&sprit billig i butikken....jippi....

Barnefamilier vil heller ikke tjene på at FrP kommer til makta.

Det mest håpløse er kanskje at de som ikke tjener på at FrP kommer til makta, ikke skjønner det selv.

Skrevet

"Det som provoserer meg mest er:

39 Fremskrittspartiet støttet Israels bombing av Gaza i romjulen 2008.[1]

HVA SÅ, SÅNN ER LIVET"

(Småsporvinj gjeng på tryne)

Vet du, småspurv, at livet faktisk ER sånn noen ganger er jeg helt enig i! Noen ganger er bombing det beste (les: minst vonde) på lang sikt. Om man ikke hadde hatt den holdningen, hadde vi hatt et Europa idag hvor nazistene hadde vunnet krigen! Tror du det hadde vært en BEDRE løsning, småspurv?

Et gammelt ord sier at "vond må verre fordrive"! DET gjelder faktisk i dag også!

Så akkurat på dette punktet fortjener FrP stor ros for at man faktisk TØR å tenke selv, i stedet for å kakle i samme koret som "alle" gjør, helt uten å TENKE selv først.

Hvor også DU er en del av "alle" i dette tilfellet, småspurv!

Skrevet

Det er ikke, som hevdet tidligere, spørsmål om hva man "tør" eller ikke, dette ER faktisk et anonymforum! Om noen velger å benytte det annerledes, er det deres eget valg. Om noen velger å kritisere andre for at DE benytter forumet for hva det faktisk ER, er det å vise totalt mangel på respekt for andre!

DET er tøft det, småspurv!

Skrevet

Takk reveenka, du skrev det jeg tenkte på mens jeg leste igjennom denne tråden!

Man kan spekulere om samfunnet egentlig er kommet så veldig langt, når det som er tungen på vektskålen når folk stemmer er billig sprit, og mer hensynsløshet... Lenge leve egoismen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...