Gå til innhold

100 grunner til å ikke stemme FrP:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tøffere? hehe, jeg spør ganske enkelt om hun tør å stå for holdningene sine med nick. Værre er det ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er livredd. Akkurat som alle i FRP. De er jo redde alle mann. Tydelig et parti der ingen tør å si meningene sine.

Ikke sant?

;)

Skrevet

Det er ikke snakk om tør eller ikke tør, jeg fortsetter å være anonym for å beholde respekten jeg har på disse sidene. Jeg er en profilert bruker av dib og ønsker å opprettholde det på samme måten.

Når sant skal sies er jeg åpen om mine meniger overfor familie og venner iRL.

I motsettning til mange som ikke tør fortelle sine nærmeste hva dem stemmer, uansett parti.

22:03

Skrevet

Du trenger ikke å forsvare deg for sosialistene som holder til her inne.

Jeg basunerer ikke til alle og enhver hva jeg stemmer heller. Såvidt jeg vet er det lov å holde det hemmelig, hvis man vil.

Skrevet

Du svarte egentlig på spørmålet mitt der. Du tør ikke, fordi du vet at du mister "respekten" ved å avsløre at du har disse meningene.

Skrevet

Tøffa, du da. Som tør si du er sosialist. Åh, nesegrus av beundring overfor deg, sporvinj!

Skrevet

Jepp, hun bekreftet det der, Småspurven :) Du hadde rett...

Skrevet

Jeg ville bare si tusen takk til den som tok seg tid til å lage denne lista!

Nå vet jeg iallefall at FRP får min stemme!

Skrevet

Hun har alltid rett. Og er sikkert aldri anonym på anonymsiden.

Skrevet

Du kan tolke det på den måten du selv ønsker, men jeg veit at du ville fått et stort sjokk om jeg skrev under med nick. Jeg liker å kaste litt dritt rundt meg og skape litt debatt, og det har jeg klart i dag også. Denne gangen på anonymforum. Da legger jeg meg med god samvittighet. God natt.

Fortsatt 22:30

Skrevet

Dere som stemmer FrP, hvorfor bare krangling?

Jeg skrev et saklig innlegg om mitt syn på FrP's politikk, men ingen har respondert på det. Jeg får inntrykk av at dere som stemmer FrP ikke har gode argumenter for politikken som FrP fører.

Hilsen 22:48

Skrevet

Om lista ikke inneholder 100 gode grunner til å stemme Frp så er det mange nok til at AP mister min årets stemme.

Skrevet

Ok, så innlegget ditt var bare for å slenge litt dritt/skape debatt? Ja, men da så. Da ble jeg noget betrygget.

Skrevet

Du, det er 2 anonyme som svarer deg om en annen her.

Vil bare si at du er veldig lett å erte opp, og sånne er det morsomt å diskutere med. Når du svarer med "blablabla", har du allerede tapt diskusjonen.

Stakkars mannen din, hvis det er sånn du er når dere har en real diskusjon i heimen.

Skrevet

23.32

I denne tråden er det vel ikke bare oss som stemmer frp som krangler.

Vi forsvarer partiet vårt, og andre forsvarer sitt. Normalt at folk har ulike meninger og syn på enkelte saker.

Uansett tror jeg frp får større oppsluttnig enn noensinne etter årets valg.

Skrevet

Jeg er nok ikke så veldig "opp erta" om det var det du trodde.

Hva annet enn blablabla, skal man svare på roing?

Skrevet

Jeg har motor på min båt. Kan ikke noe for at du må ro.

Skrevet

Og i og med at hun signerte med 22:30, og (såvidt jeg kan se) så finnes der ikke et 22:30, svar. Så antok jeg at hun var 22:03 :)

Skrevet

23:37: Jeg forsvarer ikke enkeltparti, for jeg har ikke bestemt meg for hva jeg skal stemme ennå da, men hva mener du om det som jeg skrev i det tidligere innlegget?

Hilsen 23:32

Skrevet

Det frykter jeg også. At de kommer til å få stor oppsluttning. Men håper selvsagt at de ikke får stor nok oppsluttning.

Skrevet

23:44: FrP skrives med liten r i midten.

Skrevet

... og stem skrives med en m...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...