Anonym bruker Skrevet 27. august 2009 #27 Skrevet 27. august 2009 Men har dere mellom 60 og 90 i mnd, så kan dere umulig ha noe å klage over!! Jeg blir sjokkert over folk som tjener så mye som enkelte gjør her, og ENDA så klager de over at kontoen er tom hver mnd, og at de kunne ønske seg mer... Mye vil ha mer, og f... vil har fler. Det er så my stormannsgale folk her! UFF!! Hilsen ei som sitter med 10.000 i mnd i uføretrygd!!!
Anonym bruker Skrevet 27. august 2009 #28 Skrevet 27. august 2009 Vi er tjuefem begge to og har utbetalt omtrent 44000 i md. Betaler 10500 i huslån hver md. Har et barn og to på vei, vi sparer to-tre tusen i md og ellers går det en del til forsikringer og regninger. solgte nettopp den ene bilen, men merker ikke store forskjellen enda:P Vi har det greit men mannen min ser etter en jobb som kan gi han høyere lønn. Ting koster her i dette landet. Man skal jo tross alt leve også når man jobber og ikke bare betale på ting man må. Vi får se... Skulle ønske vi kunne hatt litt mer til å legge av til sparing:) Du som tjente 14 000 000 ( d var noe mindre sa du) Hva jobber dere med? Eiendomsinvestorer;)?
Anonym bruker Skrevet 27. august 2009 #29 Skrevet 27. august 2009 Helt enig, 23:08 sitter med 9000 i mdn i rehabiliterings penger.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2009 #30 Skrevet 27. august 2009 Jeg skal få 6000 i mnd, og min kjære har ca 18 000 , jeg får min første lønn om en mnd (har akkurat startet i jobb) Vi har husleie på 9000 i mnd, har ikke råd til å kjøpe ennå pga det lånet vi vil få matcher ikke prisene om dagen, har regninger som strøm, internett, telefon, leie av stedet min kjære driver, en bil og forsikringer. Vi klarer oss, men bare såvidt. Det handler om å se hva som er for alltid og hva som er for en periode. Vi har to barn, en i full bhg og ei som har fått 50% plass. Alt går, jeg blir nesten sjokkert av å se inntenkene til noen her, 70 000 i mnd... DET er mye det... Men som dere selv sier OG har rett i, jo mer inn jo mer bruker man.. Har akkurat fått inn bidrag for eldste (tilbakebetalt ca 7000, mesteparten gikk til innkjøp av klær og utetøy osv til ungene, begge trengte MYE nytt til bhg start, heldigvis hadde jeg noe igjen etter storebror som ikke var utslitt. Mesteparten av det "nye" er kjøpt brukt. Og jeg kjøpte meg brudekjole for de pengene.. Man klarer alt man vil, hvis man bare vil det nok
Anonym bruker Skrevet 27. august 2009 #31 Skrevet 27. august 2009 Får utbetalt ca 16 000,- i mnd. Er alene med et barn. Sparer minst 700,- helst 1700,- Boutgifter på 7000,- (leier, får ikke nok lån til å kjøpe) Skjønner selvfølgelig at det er dyrere å tjene mer mtp bolig osv. Men jeg håper virkelig at om jeg noen gang skulle tjene såpass at jeg kan kjøpe min egen bolig, fin bil, nye vinterdekk, innrede eget kjøkken, pusse opp barneværelse, kjøpe to reimadresser i året, sykkel til oss begge, minst en ferietur i året, anstendig julegaver og bursdagsgaver til familien, nye gardiner, blomster hver uke, utemøblement, vaskehjelp hver 14. dag, støtte en hjelpeorg med mer enn 240,- i mnd, større sofa enn en 2-seter, spisestue, invitere til bursdagsselskap, hvitevarer med god standar.. -ja da håper jeg virkelig, virkelig at jeg klarer å sette pris på det!! (Please ikke tolk det her som kritikk, alt jeg har skrevet over er mine drømmer og jeg håper noen blir oppfylt.) Syns bare det er trist at man ikke setter nok pris på det, når man har så mye som andre bare kan drømme om!
Anonym bruker Skrevet 27. august 2009 #32 Skrevet 27. august 2009 har litt over 28000 utbetalt. det er bare meg nå, men snart kommer babyen da skal jeg ha dobbel barnetrygd+fars bidrag. får også 6000 i mnd fra leieboerne mine. ellers har jeg huslån som koster 13000 i mnd. resten er min men gleder meg ikke akkurat til permen er over, blir student og går på OS, hvem sier alenemødre har det bra!!!
Anonym bruker Skrevet 28. august 2009 #33 Skrevet 28. august 2009 Jeg har ca. 25 000 ut i mnd og mannen min 50-70 000. Vi har huslån på 4 mill, 2 fine biler og ei jente på 1 år. Pengene får ben å gå på hver mnd gitt. Men vi ser ikke på hva "småting" koster før vi kjøper det, det synes jeg er deilig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå