___ Skrevet 26. august 2009 #26 Skrevet 26. august 2009 Ikke utroskap, men en helt opplakt grunn til å gjøre det slutt med en partner. Jeg tror heller jeg kunne tilgi mannen min å være utro enn at han viste seg å ha et så elendig menneskesyn at han var villig til å drive med slik mobbing for morro skyld.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #27 Skrevet 26. august 2009 riktig at jeg ikke har fortalt dette til samboeren, og jeg plages ikke veldig, men jeg glemmer det heller ikke. jeg har kun dårlif samvittighet ovenfor samboern.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #28 Skrevet 26. august 2009 En annen ting er at du torde! Tenkte du ikke på at han kunne hevnet seg? Han hadde jo nummeret ditt!!
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #29 Skrevet 26. august 2009 Selvfølgelig var det jeg som hadde nr hans. Og hadde dere skrivi med denne fyren, hadde dere også ønsket å drite han ut
Gjest Skrevet 26. august 2009 #30 Skrevet 26. august 2009 Pubertalt: Ja Dårlig gjort: Ja Moro: Sikkert Utroskap: Nei
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #31 Skrevet 26. august 2009 Jo, men når du ringte han, så hadde han jo full mulighet til å se nummeret ditt. Dere var med på leken, ingen unnskyldning.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #32 Skrevet 26. august 2009 Småsporvinj, du hadde ikke følt deg såret om mannen din gjorde dette mot deg? Tror ikke på deg. Definer TROSKAP. Å være tro mot noen er å være sannferdig. Utroskap det motsatte.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #34 Skrevet 26. august 2009 HVORFOR HAR DU DÅRLIG SAMVITTIGHET OVERFOR SAMBOEREN og hvorfor gjør du noe du tror kan være utroskap (er jo i tvil siden du spør i overskriften). er man i tvil om man er utro eller ei så la være å gjøre det da!
Gjest Skrevet 26. august 2009 #35 Skrevet 26. august 2009 TOm han satt sammen med en kompis og tøysa for så å bryte ut i latter når hun kom? Nei, jeg hadde med hånden på hjertet ikke blitt såra. Litt skuffa over at han var så barnslig hadde jeg kanskje blitt. Og jeg er ganske "streng" med tanke på hva jeg anser som utroskap og ikke. Definere troskap? Jeg definerer troskap som i å være tro mot partneren sin i form av å respektere de "reglene" partneren har. Det finnes ingen univiversell definisjon på hva det vil si å være tro. Å være tro mot meg betyr nødvendigvis ikke det samme som å være tro mot deg. Hvis du definerer dette som utroskap så er det også det (om det hadde vært i ditt forhold) Når jeg definerer det som ikke utroskap så er det heller ikke det mot meg (om det hadde vært i mitt forhold)
Gjest Skrevet 26. august 2009 #36 Skrevet 26. august 2009 Du må ha det tungt her i livet dersom du tolker dette som utroskap. Om han hadde gjort det samme mot en dame, sammen med en kammerat, hadde jeg nok ledd (selv om jeg også hadde syntes han var en komplett idiot).
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #37 Skrevet 26. august 2009 det er 6 år siden, så ikke noe jeg GJØR akkurat!
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #38 Skrevet 26. august 2009 så hvorfor holder HI dette skjult for mannen sin, har dårlig samvittighet og må spørre her om det var utroskap? Er det fordi hun var tro mot sin partner? I dont think so
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #39 Skrevet 26. august 2009 hvofor gjorde du det når du ikke visste om du var utro? hallo.. er vel en grunn til at du ikke har sagt det til mannen din + har dårlig samvittighet..
Gjest Skrevet 26. august 2009 #40 Skrevet 26. august 2009 Om HI var tro mot partneren sin eller ikke, kan ikke jeg svare på. Den eneste som kan svare på det er vel partneren. Jeg svarte i forhold til meg jeg. Altså om JEG ville ansett dette som utroskap.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #41 Skrevet 26. august 2009 ok, da er det for partneren din bare å kjøre på og se andre damer fingre seg mens han snakker sexy i tlf med henne. deg om det:p men om dette hadde vært greit for partneren til HI så hadde hun ikke hatt dårlig samvittighet og ikke trengt å holde det skjult. Tror HI vet at dette er å krysse "reglene" i sitt forhold, men tør bare ikke innrømme det her inne:P
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #42 Skrevet 26. august 2009 så hvis jeg ikke forteller han om dumme ting jeg har gjort, så har jeg vært utro? okei -jeg syns ikke jeg var utro! dårlig gjort, støtende, barnslig og teit. det er mange år siden og tre unger siden og hadde aldri falt meg inn å gjøre noe sånt nå.
Gjest Skrevet 26. august 2009 #43 Skrevet 26. august 2009 Å, se andre damer fingre seg. Nei, det hadde på ingen måte vært greit. Det var vel tlf. det var snakk om her?
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #44 Skrevet 26. august 2009 Definitivt IKKE utroskap i mine øyne. Hadde du følt denne kåte fyren var sexy, deilig og derfor snakket med han med innlevd sexy og oppriktig stemme, hadde det vært noe annet. Så lenge det hele var en stor spøk kan det jo umulig være utroskap. Hadde heller ikke blitt sint på mannen i form av utroskap om min mann hadde gjort dette mot en dame. Derimot sint og oppgitt på han pga enormt lite voksen oppførsel hadde jeg nok blitt. Sorry å måtte si det, men makan til ting å finne på... Æsj sier bare jeg..
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #45 Skrevet 26. august 2009 ja du er jo en sherlock..selvfølgelig er ikke dette greit for samboern min, hvis ikke hadde jeg vel fortalt det!!
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #46 Skrevet 26. august 2009 Tror ikke du hadde ledd. Men du er kanskje en av dem som ikke skjønner sånt før du sitter der i samme situasjon selv. Eller så har du ingen mann du er skikkelig glad i. Jeg hadde ikke ledd av noe så stygt. Det var stygt både mot den mannen i andre enden av tråden, og samboeren til HI. Skikkelig dårlig gjort. Men hun vet det selv også.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #47 Skrevet 26. august 2009 Småsporvinj , enn om dama var din beste venninne? Fremdeles bare morsomt?
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #48 Skrevet 26. august 2009 Er enig med første svarer: http://vgd.no/utdebattert/utroskap/tema/1237369/tittel/definisjonen-paa-utro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå