Gå til innhold

vil dere anse dette som utroskap??

Anbefalte innlegg

Skrevet

da jeg hadde vært sammen med samboern i et og et halvt år, var jeg alene hjemme med en venninne. Vi var på Eros nettsiden og fant en litt dum fyr som ga meg nr hans og jeg ringte og køddet med han med sexy stemme og fikk han til å runke og tulla ganske lenge med han..da han kom sprutet jeg og venninna mi ut i latter og han ble kjempeflau.. Æsj.

Veit ikke hvorfor jeg gjorde det, var bare for gøy..men herregud så teit.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal du putte det i et "skap" av noe slag, får du vel kaste det inn i dumskapet?

Skrevet

haha..dumskap ja..jeg har kysset en fyr og, men syns dette var verre.. hi

Skrevet

ja, for meg er det utroskap. Tenk deg at mannen din ringer ei dame å hører på mens hun onanerer? greit? ikke for meg i hvertfall.

Skrevet

Ja.

La oss snu det på hodet: Hvis samboeren din hadde gjort det samme med en kamerat, med ei dame på nettet, hva hadde du følt det var da?

Skrevet

Det var jo ikke bare denne fyren som var dum her, HI. Synes du setter deg selv litt for høyt i dette tilfellet.

Skrevet

Mest av alt utrolig dårlig gjort overfor den fyren fra eros.. Tenk deg hvis det var du som onanerte mens du trodde du hadde en oppriktig fyr på tlf, og når du fikk orgasme får han - og kameraten hans - latterkrampe... Dårlig gjort!!

Skrevet

Utrolig dårlig og ekkelt gjort av deg.

Skrevet

For å si det sånn, så hadde det blitt kroken på døra hvis mannen min gjorde noe sånt mot meg.

Forresten var det sånn han tok eksen sin på fersken, bare at hun satt på PC`n og tulla med en mann. Da var det ekteskapet over.

Ja, utroskap.

Skrevet

Dere kan da ikke mene at dette er utroskap? At det var teit er jo en helt annen sak. Synd i mannen syns jeg heller ikke. Når man runker mens man snakker med fremmede damer på tlf syns jeg man stiller seg selv lagelig til for hugg.

Skrevet

overlord, ikke alle liker at mannen eller kona har telefonsex med fremmede, vet du.

Men vi er jo så forskjellige.

Skrevet

Er dere snart ferdig på ungdomsskolen eller? Slikt gjorde vi da, ikke nå når vi har bikka myndighetsgrensen for en del år siden.

Skrevet

Hadde hun sex da? Hun dro en ufin spøk mot en tosk av en mann, hun satt jo ikke akkurat og onanerte...

Skrevet

dårlig gjort og barnslig... men utroskap?.. nei

Skrevet

Hun hadde en del i en seksuell handling ja.

Hadde mannen hennes gjort det samme, hvilken unnskyldning skulle han kommet med da? Som hadde hørtes troverdig ut når han forklarte etter alle kunstens regler at han ikke tok del i sex, eller hadde vært utro?

Utroskap er mer enn bare å ta på et annet menneske.

Utroskap er å gjøre noe som den andre parten ikke hadde godtatt.

Da har du svaret.

Skrevet

alt er relativt.

I min verden er dette utroskap. Hvis min mann og en kamerat ringte opp ei dame etter å ha vært på ei erotisk nettside, og engasjerte seg i å få dama til å ha en orgasme i andre enden, var det såklart utroskap.

Ingen tvil.

Skrevet

Jeg er helt enig i at det var både dårlig gjort og barnslig, men jeg syns ikke synd i han pesefanten på tlf! Det er over 6 år siden..men har dårlig samvittighet for det. Jeg heller mot overlord her..hehe

hi

Skrevet

Nå er det jo ikke alle som har en partner som ville tolket dette som utroskap. Rimelig sikker på at min mann ville syntes jeg var komplett evneveik om jeg hadde gjort dette, men han hadde jo ikke hatt noen grunn til å bli sjalu.

Skrevet

Jeg var ikke akkurat sjalu når eksen var utro mot meg jeg heller, Men herlighet så skuffet og såret jeg var!!

Skrevet

Så da hadde du altså syns det var greit at mannen din ringte en annen dame og prøvde å gi henne orgasme?

Skrevet

Om mannn min hadde blitt såret over dette ville jeg syns han var en skikkelig dott. Men at han hadde blitt sint over at jeg hadde gjort noe så dumt kunne jeg forstått.

Skrevet

Nja, jeg er menneskekjenner, og tør påstå at dette plager deg veldig, og at du heller ikke har sagt noe om dette til samboeren din.

Ellers hadde du aldri lagt det ut her.

Du skriver du har dårlig samvittighet. Samvittigheten er dårlig fordi..............?

-Du gikk bak ryggen på samboeren?

-Hånlo av denne mannen, sånn at han kanskje aldri mer stoler på en kvinne?

Svaret vet bare du.

Skrevet

Nei, så derfor har jeg ikke god samvittighet heller

Skrevet

HI: forklar hvorfor du har dårlig samvittighet. kanskje du finner svaret da;)

Skrevet

Dott?? Virkelig? Haha.

Og du hadde syntes det hadde vært helt ok hvis han gjorde det samme mot deg, kanskje?

Fått ei dame til å ha orgasme på telefonen, bak din rygg, bare på tull såklart.

Det hadde selvsagt ikke såret deg, overlord. Neida. Fillesak, sånt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...