Gå til innhold

Inspirert.. Hva er det STYGGESTE du vet interiørmessig??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Masse NIPS og pynteting som bare SAMLER støv....skal det selvsagt være..;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

julegardiner

sommergardiner

nips

duker på alle borde

maritimt

-godt vi ikke alle er like :-)

Skrevet

Ja, men da har ikke du en slik stil jeg mener da!!! ;o)

Jeg mener mer om man kjøper absolutt alt på ett sted, være seg Skeidarstil eller Laura Ashley-stil..

Hvis du kjøper billige ting og maler osv., da har jo tingene en historie og alle er ikke kjøpt på ett sted osv.:)

Skrevet

Den var forrsten til Twintipp, men havnet visst litt langt ned..:)

Skrevet

Hvite vegger og tak med minimalt av bilder ol, hvite møbler med litt svart innimellom, gjerne suplert av en stor flatskjerm og store vinduer fra gulv til tak uten gardiner, må være det jeg liker minst. I sånne rom trives jeg ikke.

Furu er kansje ikke det jeg synes ser finest ut lengre, men jeg merker likevel at jeg ofte slapper av og trives i rom som er møblert med det.

Skrevet

Gevir, i ethvert materiale, i et hus i en by. gb...

Skrevet

- Mørkebrunt Korea-panel med mørke flekker etter familiebilder (ikke trodde jeg slikt fantes enda, men i huset vi kjøpte var det slik i hele gangen samt hele trappegangen og i ett soverom!!)

- Kapper

- Vaser med plastblomster

- Oppsatser med tørkede blomster og blader

- Forskjellige typer gulv i åpne løsninger

- Border på veggene med en farge over og en under

- Furumøbler (hater det gamle skrivebordet mitt)

- buedører

Skrevet

veggseksjoner!!!GRUSOMT...støvsamlere....spesielt type furu eller sånn mørk treetterligning???speiselt om di er trykt fullt av alt mulig dritt,,da snakker jeg sånn en glass-skål med oppsamling av skitt og lort,16 lysestaker av alle slag,10 nips figurer i hvitt,og seks i farga,to troll med på skriften NORGE,noen bøker hist og her,,3 kamerea..ett belte...to "fine" småbamser....for om di ikke er fine i seg selv så blir di jo ikke bedre av å være oppsamler for rot...

ellers kan jeg si meg enig i mye oppover lista her...

Skrevet

-Svære stress-less stoler i grønt eller burgunderrødt skinn.

-Maritim stil og skipsgulv, med mindre du bor rett i tanga.

-"Kunst" fra Bohus.(Please- ikke kjøp slike i bryllupsgave!)

-Furu/ hyttestil.

-Dingeldangel i vinduet.

-Sort smijern som lysestaker til å henge på veggen. (Sorry Black Design- dere er stuck i 90-tallet!! Da pyntet vi med turkis løper og sort smijernsdill)

-Møblene på Jysk. (OK- hagemøblene er fine..)

-Barstoler!!! Hvorfor skal alle ha barstoler på kjøkkenet? Blodharry!!

-Sånn lang stoffpose med hull i begge ender til å ha plastposer i som til og med henger på veggen på kjøkkenet

-Garderobeskap med speil i dørene

-Store stereobenker i glass og metall

-Spritflasker på utstilling i bokhylla, enslige gutter er unnskyldt

-CD-rack som står på gulvet

-Heklet dorulldame og pelstrekk til dosetet

Ha ha ha, dette var utrolig gøy å svare på..Til dere som har noe av det nevnte: sorry!

Skrevet

Så utrolig mye du husket!! He he.. signerer din fulle og hele liste!:o))

Takk for svar alle sammen.

Skrevet

Åååå, det er masse det.

- Alt at furu liker jeg ikke

- Som mange andre, ei heller bord midt på veggen- er så 80 tall

-Alt for mye ting alle veier, bord, vegger, hyller +++ Nips og hikkemikk ALLE veier.

- For mange farger overalt, type både rosa, grønn og brunt i stua

- Rynkekapper til gardiner, liker heller ikke magebelte på gardiner

- Av tepper synes jeg virkelig ikke flossteppe er noe fint heller jeg. Hvertfall ikke sann persiske dyre farga tepper med mønster.

- Store mønstrete duker, og små duker på tvers av store bord.

- Sann type gamle lampetter på en vegg uten mål og mening. Noe annet om lamper skal belyse noe

- Ledninger som henger og slenger. Går ikke så mye interiør da, men mer system

- Tv benk- system med hylle over tven, og rundt. Blir for 80 tall synes jeg.

- Buer mellom rom, ikke dører og ei heller åpen løsning.

- Utstoppa dyr eller elggevir på veggen, kan passe på en hytte om en driver med jakt selv.

- Doserie med plysj, trekk på dolokket, teppe forran (og fysk så uhygienisk) Hvertfall kombinert med dorulldokke med strikkete klær over dorullen

- Spritflasker eller annen alkohol fremme til "pynt"

- Må også slenge på pussa messing, i lamper, pynt eller lysestaker.

Jeg ser at jeg har noe av det andre har skrevet selv, men synes er fint. F.eks stoffpose på kjøkkenet til å henge poser i. Eller speil på garderobeskap i gangen skal vi også ha.

Skrevet

Signerer egentlig det meste av det over her. Også har jeg en til:

Hva er det med disse folkene som må ha flest mulig forskjellige tresorter presset inn i et rom. Koreapanel (eller hva det nå heter) på en vegg, furupanel på en annen, strietapet på en tredje, furuseksjoner, bokhyller i bjørk, ikeaskap i noe treetterligning (som forøvrig ikke ligner noe treslag), furugulv, vinduskarmer i furu, dører i furu som er beiset gråbrune også avslutter vi med tak i kirsebærlignende tre... Får frysninger - og ja dette finnes!

Skrevet

Vil også legge til en ting: trefarget tak med downlights. Hva skjedde med hvit TAKMALING, og downlights; tja om man ønsker å bo i en hotell-lobby så.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...