Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #52 Skrevet 25. august 2009 Faktisk ikke. Men jeg gidder ikke å bry meg om hva folk skriver på statusen sin, det få nå jammen meg være opp til hver enkelt. Men som je sa, det jeg syns er patetisk er at dere gidder å sitte her og gjenfortelle hva folk skriver. Jeg skriver hverken kosemose eller nussenuss- er forbi det stadiet der for lenge siden, maaange år siden faktisk. Hilsen anonym 17:50
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #53 Skrevet 25. august 2009 "Har bakt eplemuffins, men har ingen å dele dem med"
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #54 Skrevet 25. august 2009 Dere har glemt hypokonderen, tror jeg?? Har ei som er syk, vondt i ryggen, hue, armen, baken, ungene er syke, spyr etc. Herregud.... Men, det går jo an å slette folk... Som ei sier, det er jo litt av det FB er, folk på godt og "vondt". Er litt morsomt å se at folk man hadde kontakt med for mange år siden, faktisk ikke har forandret seg :-) Dvs statusen deres viser det de faktisk er opptatt av i virkeligheten.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #55 Skrevet 25. august 2009 Hahaha den skulle jeg ha prøvd, Jævla patetisk Men desverre er jeg en gjengangsbruker av FB og oppdaterer litt for ofte. Men herregud det er kjedelig med de som elsker barna med tusen hjerter hver dag og de som er på toppturer for fjerde gang den dagen med tusen hjerter bak, Veldig enig i den ellers er jo mine statuser mine, så de er jo alltid interresant heheheh
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #56 Skrevet 25. august 2009 "Æ drakk en flaske vin igår åsså 2 drinker, menne sanneli nok, bleij aldri sånn ordentli full, menne satt å spiste 2 bakte poteter inatt så d e sikkert derfor :D" Irriterer meg enromt at voksne folk ikke kan skrive ordentlig.
Gjest Skrevet 25. august 2009 #57 Skrevet 25. august 2009 "hvordan kunne du pule xxxx rett etter det ble slutt mellom oss. Nå er jeg jævla skuffa og forbanna"
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #58 Skrevet 25. august 2009 Og de som må skrive " natta" hver bidige kveld. Normalt at en legger seg hver kveld liksom...
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #59 Skrevet 25. august 2009 Har ei fb-venninne som skriver det samme hver uke. Mandag: Ja så var det mandag igjen. Fredag: Ja så var det helg igjen, faen som tiden går. HVER UKE!!!! Ha ha:-)
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #60 Skrevet 25. august 2009 Hehehe. Mye sant her, ja. Har ei på FB som deler aaaltfor mye! Ene dagen er det: - Vi skal skilles! Noen forhold er ikke ment å vare livet ut Dagen etter: - Elsker deg, gutten min!! You are the key to my happiness!! Patetisk.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #61 Skrevet 25. august 2009 Hva med denne: ...elsker med XXXXXXXXX akkurat nå Altså..kremt. Dette er lillesøstra mi sin samboer, og den sto i flere dager sånn. Tenker han ikke på at ungene hennes, foreldrene hennes, søsken osv leser dette? Ja, de har felles venner. Jeg trenger ikke vite når de har sex, altså.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #62 Skrevet 25. august 2009 Jeg irriterer meg ikke over statuser, men derimot de som absolutt må legge ut koblinger til hver en video de ser på youtube o.l.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #63 Skrevet 25. august 2009 Og for alle som er lei av dem som oppdaterer statusen sin ofte, så vet dere vel at det går an å "gjemme" den personen? Da ser du ikke det de poster mer. Genialt. Har gjort det med et par. Blir slitsomt med sånne intime meldinger mellom kjærester, sånn at hele verden skal se hvor klissete høyt de elsker hverandre, er ment for hverandre og kyss, klapp og klem..elsklingen miiiiin! Det finnes PM på FB også!
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #64 Skrevet 25. august 2009 slenger meg på.... interresant folkens!! haha, hadde denne samtalen på lørdag, og det er ganske så mye unødvendig folk legger ut...!! feks noen utdrag fra de på min liste.... : -ungen har gråtet i hele natt.. -syk igjen... -har kjøpt lois vitoon veske, e visst helt veske gærn... -en som la ut veldig detaljerte bilder av leiligheten sin en dag, og dagen etter sa han at han skulle flytte....! enten om det var fordi alle kunne se hvor han bodde (har et ganske stort antall "venner" på listen... eller om damen kastet han ut... i dont know.. -og en som akkurat har blitt singel og slenger med leppen til eksen hver dag, om alt hun skal med venninnene sine... boooooring! og alle disse som forteller om snuppeluppene sine som de ELSKER så mye og seff de som oppdaterer fb via mobilen..... ja, alle er forskjellige, men noen må man bryne seg på nesen av.....
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #65 Skrevet 25. august 2009 - da er helgevasken tatt (onsdag el torsdag) nå skal jeg bare bake brød og male vinduskarmer så kan helga komme og jeg skal kose meg med guttelussene min, hjerte hjerte hjerte! -har jogga, klar for dusjen før jeg setter igang med middagen (og denne statusen kommer HVER jævla dag, bare små endringer men samme innhold) -skal på jobb...igjen! Så kommer svarene, du jobber mye altså, hvor tar du energien ifra? (energien kommer mest sannsynlig fra det enorme huslånet, slik at det kan se ut om om hun har det perfekte liv, i tillegg så har ikke de som jobber virkelig mye tid til å oppdatere fb statusen hele tida) -jeg trener og trener men det hjelper ingen ting:( Fisker etter svar som at neimen du er jo så sprek osv og får det) Liker ikke sånne dårlig kamuflerte statuser som egentlig sier :jeg er så flink, jeg rekker alt, er superansatt, superkone, superhusmor og supermamma i en og samme person, det er ingen som ER sånn hele tida så hvorfor late som når de fleste gjennomskuer det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå