Gå til innhold

Patetiske facebook statuser...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker oppdateringene om ungene jeg, syns det er koselig å lese jeg. Liker også fjell,trenings og joggetur oppdateringene jeg.

Jeg har en på lista som er ganske patetisk og han driter seg ut hver gang han skriver:

-Tanning, tanning, tanning, babyoil, babyoil!

-damer er kun gode for 3 ting: lage mat, ordne hus og pule

-Nobodys ugly after 2 a.m

-Flatfylla idag

Æsj...mannen er 30 og skriver som en fjortis.

Syns også at statuser som

-Er lei meg idag, hvorfor kan ikke alt være annerledes

-faen nå er jeg forbanna

-Hvorfor er alltid jeg så uheldig

osv osv osv.....

Hva er vitsen når man allikevel ikke vil si hvorfor?!!!

Eller den siste kjedelige:

Jobb og spesielt hvis 8 stk skriver det etter hverandre...booooooring!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, gjett om jeg kjenner igjen mange av de statusene der hos mine egne venner!

Hadde ei venninne som hadde suuupernedtelling til bryllupet sitt for en stund siden.

"Nå er det bare så og så mange dager igjen!"

"Gifter oss i xxxxx kirke kl XX den 0.0.0000" Sånn for å sørge for at så mange som mulig kunne møte opp i kirken.

Altså; vi har tatt poenget om at du skal gifte deg, er vi interessert i å se på så SPØR vi etter dato og klokkeslett.. djiiiiz

Skrevet

Det teiteste er sånne negative folk som hver dag har en sånn type status:

- fikk ikke sove i natt :(

- har vondt i armen:(

- kjeder meg :(

men det værste er folk som bretter ut psyken sin eller legger ut om hvor sjuk de er. En jeg har på vennelista skrev i januar i år: Tenker tilbake på 2008 som et hardt og jævlig år som ikke førte med seg noe godt. (noe i den duren)

Samme personen har ofte sånne statuser som går på hvor jævlig han har det.

Skrevet

Unnskyld meg .. men hvorfor er dere på Facebook egentlig??????

Skrevet

... til anonym 13.56 ...

Kanskje du skulle være litt grei mot denne "vennen" din da .. når han har det så jævlig???

Skrevet

Synes det var rimelig patetisk av en venninne og hennes samboer å skrive "sorgens time er kommet" og "han lar seg lure av følelser han ikke har" akkurat i det vielsen vår startet fordi vi ble gift før de...

Skrevet

Jeg synes det er nettopp disse hverdagslige statusene som gjør FB så interessant!!

De viser en helt usminket og ekte bit av hverdagen til dem man bryr seg om (man legger jo ikke til venner uten at man bryr seg eller har en interesse av å følge med dem?).

Synes dere som mener sånne statuser er patetiske bør forlate FB, om det er så slitsomt å lese hva andre gjør om dagene.

Skrevet

Det jeg syns er morsomt å se er de som overdriver så inn i grader.

Hadde vært på cafe med ei venninne. Da jeg kom hjem så jeg hun hadde oppdatert statusen sin mens vi hadde vært i byen.

''er på cafe med xxx, er SÅ koslig, NYDELIG mat, HERLIG vær, livet er bare så DEILIG. Wiiiii. Snart skal jeg og xxx kose oss med en is i FINVÆRET''

7 min etter stod det: ''Den isen var bare så FANTASTISK god. Jeg og xxx koser oss mens vi har en FLOTT samtale''

''Snart skal xxx hjem til mann og barn, bah, men vi har bare KOSA oss MAX idag''

Skrevet

Jeg synes gjentakelsene er verst. Mulig de har et ensformig liv eller noe:

-jippi!!! 16.2 grader

-oj, bare 2 grader fra tropevarme

-skal spise is i 20 grader og sol

-synes ikke 19 grader i januar er så verst

-vaarmt og deilig idag

-æsj, regn

-drittvær

-ååå, der tittet sola frem

-er hjemme

-ser på tv

-er på skolen

-er hjemme

-slapper av hjemme

-godt å være hjemme

-er på tur til butikken

-er tilbake fra butikken

-nå blir det hjemmekos

-jeg og vesla skal kose oss hjemme idag

-vesla begynner å få sin første tann

-vesla har fått nissedrakt

-jeg og vesla skal kose oss med boller

-vesla har fått rosa siklesmekke

-vesla har endelig sovet hele natten igjennom

-veslefrikk har feber idag

-veslefrikk har vært på legevakte

(profilen handler vel ikke om ungen din??)

-har gjort unna dagens treningsøkt

-benpress idag

-spisedag idag

-kardiotrening idag

-gjorde en bra økt med utfall idag

-idag er det armene som skal trenes

-er i gang med deffinga

-Har bakt brød og vasket huset 3 ganger idag

-har gnikket bort 13 tyggisflekker fra kommoden og malt den hvit

-har bakt kanelboller idag

-har beiset garasjen, oljet platten, vasket bilen og nå setter jeg brøddeig

-har bakt bløtkake og skal nå vaske badet, deretter skal jeg sortere bildene mine

-baker sjokoladakake og skal snart bake en kake til, mens jeg støvsuger gardinene, samtidig som jeg vasker taket i stua.

Skrevet

Haha,jeg ler godt av disse innleggene altså. Er forsåvidt ikke så ille hvis man har disse statusene iblant,men når det er mye mange ganger om dagen blir det litt tåpelig!

Skrevet

Dere vet at dere kan skjule statusoppdateringer (og nyhetsoppdateringer) fra de "vennene" på Facebook som irriterer dere ...

Skrevet

Er utrolig lei alle oppdateringene om været ja...

Har et par stk på vennelista som kommenterer om det er sol eller ikke, ca 5 ganger pr dag..

"nå er det på tide med sol"

2 timer senere:

"syns jeg så sola bak skyene i stad"

3,5 timer senere:

"der var sola ja! :) <3"

3 minutter senere:

"der forsvant sola igjen :((((((("

Ellers syns jeg det er utrolig patetisk med oppdateringer ala

"FY F*** i H****** nå er jeg så DRITTLEI folk som LATER som de er vennen din og så dolker deg i ryggen etterpå!" o.l.. etterfulgt av 15 kommentarer ala "hva har skjedd vennen???"

hvor vedkommende svarer "er bare såååå lei av å bli såra av visse mennesker GANG på GANG!! fy faen altså:((((("

hint hint liksom... Herregud, ta det med den det gjelder da..?

Jeg har en dame på vennelista som legger ut de mest personlige ting på statusen sin.. Det er utrolig pinlig. her om dagen sto det

"ELSKLING! du vet hva jeg håper på <3 du&jeg 15.7.2010 ? Kom igjen vær litt gæærn! drømmer og håper på at du frir:)))"

Dette er til en mann hun har kjent i kort tid...

2 timer etterpå står det:

"FY FAEN for en jævla dritt! Igjen har jeg blitt sviktet! du vet hvor mye du sårer meg!!! :(((((( nå knuste du hjertet mitt!!! "

jeg bare rister på hodet......... kleint!

Skrevet

Da lurer jeg rett og slett på hva som er BRA facebook status?

Kan noen forklare det?

til 15:04

Hehe, hørtes ut som ei jeg har på vennelista mi... ho forguder en fyr for at det bare neste dag er no "jævla dritt, trodde på det han sa..." eller lignende.....hehe

Kanskje vi har en felles venn på fjesboka ja.....hehe

Men som sagt, er veldig spent på hva HI mener er bra å skrive på statusen sin.....

Skrevet

"god natt"

"nå legger jeg meg"

"nei, NÅ legger jeg meg"

"natta folkens"

"sov godt"

Skrevet

Jeg synes ikke det er noe i veien med disse statusene hver for seg, men det er når samme person skriver om akkurat det samme, eller gjør akkurat det samme hverdag.

-treningsnarkomanen

-hjemmesitteren

-alkohol-likeren

-supermammaen

-superkvinnen som gjør mest mulig husarbeid på en dag

-"forguder-mannen"-kvinnen

At noen en gang iblant sier at de har vasket huset, eller forteller at ungen har tatt sine første skritt er nå greit, men det er når de konstant skriver om det samme satans temaet.

Skrevet

ligger inntil verdens herligste mann, i verdens herligste hus i verdens herligste grend på verdens herligste øy, men verdens herligste familie rundt meg på alle kanter.........

Hun overdriver kanskje en smuule.. ?? :o

Å hun skal HELE tiden fortelle om hvor fantastisk hun og samboeren har det!

Man er ikke så veldig interesert i at hun ligger til sengs med drømmeprinsen, å når noen syntes at den kanskje var litt drøy så.. :Thihii.. Mente det jo ikke sånn da... ;)

Eeeehh...

Skrevet

Siste uka før sommerferien var jeg alene på kontoret og kjedet meg noe så for jæ....! Var relativt nygravid, og slet litt med magen. Husker jeg vurderte å sette statusen til:xxx har hatt en normal avføring for første gang på ukesvis.

Jeg gjorde det ikke, men hadde veldig lyst, mulig jeg hadde kjeda meg litt mindre på kontoret den dagen da kanskje..?

Skrevet

Har mange litt oppblåste bekjente etter mine økonomistudier i utlandet; folk som liker å briefe litt , hehe. Syntes denne var god:

"... wonders where to get a Blackberry fixed in Verbier"

eller denne-

"Anyone in Porto Cervo tonight? Fancy some vintage Perrier-Jouët..."

haha, dust, ass.

Skrevet

har en venninne (som faktisk ikke oppdaterer statusen til enhver tid), men hun snakker dritt om mannen sin til meg, og er misfornøyd med forholdet sitt. Ihvertfall det hun forteller til meg.

Men på facebook skriver hun all slags skryt om han og til han. Og det er jeg sikker på hun gjør for å fremstå som at alt er så perfekt.

Ellers er det et par andre venninner som bare skriver om hvor fantastisk hun og mannen har det. Og jeg er ikke misunnelig, for jeg har det kjempefantastisk med mannen min også, men trenger liksom å uttrykke det på facebook hver jælva dag.

Pussig nok er de som skryter så voldsomt og uhemmet over kjærlighetslivet som kjappest endrer sivilstatus, fra forlovet/i forhold med... til singel.

Skrevet

Det aller morsomste er at alt dere ramser opp nesten er daglige overskrifter i innlegg på dib

Skrevet

"liten, sliten sjel som trenger fred og ro"...

"lei av at feige folk sårer"..osv i samme gata..

Skrevet

Gravide damer som er 6 uker på vei, og som hver eneste dag oppdaterer statusen sin med 205 dager igjen elsker deg gullet *hjerte hjerte hjerte hjerte*, dagen etter-, 204 dager igjen elsker deg gullet *hjerte hjerte hjerte hjerte*, dagen etter-, 203 dager igjen elsker deg gullet *hjerte hjerte hjerte hjerte* og slik går dagene..

Elsker deg prinsen min, selv om du hopper på urinblæra miiiii!

Tre uker til termin, nå måååå du komme snaaaaart altså!! Venter og venter men elsker deg prisessa mi i maaaagen *hjerter*

Skrevet

Å jeg syns det er patetisk av derre kjerringer å sitte og gjenta ALT sammen her! At DERE gidder lissom. Slett dere fra FB da hvis dere bare syns det er så my dumt der!

Skrevet

Lurer på hvordan folk hadde reagert på facebook om jeg skrev på statusen min nå " SYNES DERE ER SÅ JÆVLA PATETISKE HER INNE PÅ FACEBOOK " lol.. det er en bra status

Skrevet

Hehehehehehehe!!!!!!!!!!! Anonym 15:50 følte seg truffet.

Hun er sikkert blant de som skriver "xxx og veslegullet skal kosemose.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...