Gå til innhold

Har ikke besteforeldre og annen slekt postkasse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er kjekt med begge deler. Blogging for dem som vil lese det og så blir det brev i posten til mormor. Mormor liker å få post:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg startet å blogge mest for å holde familien oppdatert. Joda, kan selvfølgelig sende brev osv, men hallo? Jeg har en hel hau besteforeldre, oldeforeldre, tanter, onkler osv som bor langt borte. Skal jeg da skrive brev til 50 stk hver gang det skjer noe? Nei, da er det mye lettere å holde de oppdatert i en blogg.

MEN, nå kan jeg ærlig inrømme at jeg blogger fordi jeg har glede av det. Jeg liker å blogge, og det har blitt en veldig fin hobby for meg. Ikke ser jeg helt hva som er så galt med det heller, så lenge man tenker seg litt om før man legger ut ting - og passer på at bildene ikke er av topp kvalitet.

Skrevet

Papirbilder er mer autentisk, du trenger ikke bruke en masse strøm for å få sett på bildene, og du kan ta dem med hvor som helst.

Det bor faktisk en liten teknologihater i meg. Teknologien tar vekk sjarmen ved det meste. Dagene uten internettilkobling i nyleiligheta var av de bedre.

• 2 uker senere...
Skrevet

når jeg tenker meg om så kommer jeg på at jeg får skrytebev vært år fra noen slektnigner som jeg sikkert ikke ville kjent igjen på gata en gang.

akkurat disse menneskene kunne begynt å blogge i stedet. det hadde vært så mye enklere å ignorere dem da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...