Gå til innhold

Noen som bor i Bergen og har termin i januar??? :-D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var bare oss 3, men likevel var det veldig hyggelig på kafe. Håper vi treffes en annen dag snart.

Veldig dumt at de andre kunne ikke være med, men men. Vi har god tid. vi kan treffes igjen.........

Hilsen

Rosita 25+2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, Rosita og Rufsa:)

Takk for en kjempe hyggelig og koselig kveld på kafe! Var veldig kjekt å bli kjent med dere, og jeg håper vi kan bli enda bedre kjent i tiden fremover:)

Ha det fint så lenge, så må vi få til ett nytt treff igjen snart;)

Hilsen Lucy80

Skrevet

Hei alle sammen.

Beklager at jeg ikke kom i går, men jeg og min kjære planlegger bryllup i mai, og måtte sjekke noen lokaler, og min forlovede har fått besøk av faren sin fra England, Han har ikke jeg hilst på før, og det er fire år siden de så hverandre sist. Følte på en måte at da burde jeg bli her... Det var selvsagt når vi skulle møtes... :( Men jeg er med neste gang om ingenting kommer i veien da og.. :)

Skrevet

Hei dere.

Kan vi prøve og få til en ny dag å treffes?

Jeg blir mye mer tilgjengelig fra neste onsdag dvs:7 oktober.

Så hvis dere vil treffes igjen så er jeg veldig klar for det:o)

Hadde vært kjekt å kunne snakke med noen likestilte:O)

Skrevet

Jeg er med på det. Hadde det veldig kjekt siste gang. Det er bare å finne en dag. Og denne gangen håper at flere

Skrevet

Håper at flere kan være med.

Hilsen

Rosita 26+0

Skrevet

Onsdagen er samboeren sin far også reist hjem igjen, og jeg er dermed lettere mobil. (om ikke noe uforutsett skjer igjen!!) :) Jeg er med. :)

Skrevet

Takk Lucy80 og Rosita 2113!

Endelig tid å gå på BIM igjen.....*puh*.....!

Takk for et koselig treff, jenter! Det var veldig kjekt å treffe dåke og bli bedre kjent med personene bak nicket :) Dåke strålte begge to med de søte magene ;) Håper på gjentagelse om ikkje så lenge, og at man kan fortsette å treffes både før og etter at vi får barn :-D

Skrevet

Hei,hei:)

Takk i like så Rufsa! Var kjempe koselig å treffe dere også;) Gleder meg til å bli enda bedre kjent! Jeg er absolutt klar for nytt treff:)

Skrevet

Så kjekt at flere kan være med. Kan alle sammen neste onsdag???

Hilsen

Rosita

Skrevet

jeg kan onsdag 07 okt:)

Bare si når og hvor:O)

Skrevet

Siste gang møttes vi ved den blå steinen kl. 18. Vi kan gjør det samme neste onsdag...........

Hilsen

Rosita 26+2

Skrevet

Skal vi møtes eller? Venter på svar.......

Rosita 26+4

Skrevet

Det hadde vore så kjekt å treffe dere jenter på et nytt treff, og eg håper dere får det koseleg.

Neste veke er haustferie og eg reiser ein tur til Tromsø.

Skrevet

Jeg tror det blir du og jeg igjen Lucy. Vi får se hva som skjer. Det er noen dager igjen......

Hilsen

Rosita 26+5

Skrevet

Ser utsom overlykkelig kan onsdag også. Vi får bare se hvem som melder seg:) Kan alltids ta det etter høstferien for min del dersom det passer bedre for de fleste. Men jeg møter gjerne den 7 okt, bare koselig det;) Bare gi en lyd du Rosita på hva du vil, ikke noe problem å utsette det en uke hvis det er bedre!

Ha en fortsatt fin helg!

Skrevet

Mannen min skal bare borte på onsdag og torsdag. Kunne vært veldig kjekt å treffe dere. Blir sikkert veldig kjedelig å være hjemme alene.

Du Lucy, kan jeg ikke få nummeret til legen din (ang. ultralyd) Kanskje det er for seint, men vil ringe uansett og spørre.

Snakkes snart, håper jeg!

Hilsen

Rosita 26+6

Skrevet

Hei, et lite tips. Kan dere ikke legge disse treffene inn på bim treff. Kansje flere får det med seg da?

Kjempe koselig at dere setter i gang slike treff :-)

Skrevet

Har du e-mail Rosita? Så kan jeg sende deg nr til legen:)

Ikke dumt å legge inn treffene på bim treff.

Vi kan selvsagt møtes på onsdag, koselig det!:)

Skrevet

Sånn som det ser ut i dag, kan jeg nok være med og. Hadde vært veldig koselig. :) Er det kl 18 dene gangen og? :)

Skrevet

Så bra at du kan være med også.

Kl. 18 ved den blå steinen da. Snakkes snart!

Hilsen

Rosita 26+6

Skrevet

Heisann:)

Jeg er klar kl 18 ved den blå steinen:o)

Gleder meg:)

Skrevet

Du har nummeret til Rufsa, ikke sant? Kan du ikke sende en melding til henne og spør om hun har lyst til å være med på onsdag?

Hilsen

Rosita 27+0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...