Gå til innhold

Noen som bor i Bergen og har termin i januar??? :-D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter mitt første barn og bor i Bergen. Jeg har termin 6 januar. Jeg er helt alene, bare med mannen min. Jeg kommer forresten fra Peru. Hadde jo vært veldig koselig å blitt kjent med flere mødre med termin i januar som bor også i Bergen.

Hilsen

Rosita

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg bor i bergen og har termin 31 desember men er ikke i januar men en dag ifra:p

Skrevet

Hei på deg Rosita.

Jeg bor i Bergen og har termin 15. januar. :) (både UL og mens... ) første min ble der i mot født 10 dager over termin, så mulig min ikke kommer før i slutten av januar denne gangen. Men det vet vi jo ikke i dag. :)

Skrevet

Hei hei :-)

Bor i Bergen og har termin 4. januar :)

Skrevet

Så bra dere skrev..... Vet dere om det blir gutt eller jente? Jeg får ei jente. Gleder meg så mye!!!.

Hilsen

Rosita

Skrevet

Jeg skal etter UL ha en liten jente til :) Vi gleder oss veldig. Både blivende storesøster og blivende far. Og jeg selvsagt. Har en aktiv liten jente inne i magen... Blir spennende å se om hun er like aktiv når hun kommer ut..... :)

Skrevet

Så bra, ei jente... Men var legen sikker? Lurer bare fordi legen min sa at hun kunne tatt feil. Vet ikke om jeg skal på ultralyd igjen, eller skal bare vente til fødselen.

Skrevet

Hei :)

Bor også i Bergen, og venter barn nr.2, ei jente. Her var legen sikker, så da har vi altså et av hvert kjønn, i januar altså ;) Har termin 20.januar, og gutten kom på termin, så er spent på om det skjer denne gangen også :)

Skrevet

Er det noe vi kan gjøre for å bli bedre kjent med hverandre. Jeg vet ikke hva dere pleier å gjøre her i Norge.

Har en av dere noen forslag?

Mvh

Rosita 21+4

Skrevet

Heysann :D Bor midt i sentrum :P Og har termin 10 januar :) Venter en liten baby jente :D:D

Skulle jo fått opp en gruppe eller noe då ,så man kunne treffes i bergen :) Er ikke det mer kos enn å bare preike med fedre som ikke alltid skjønner så mye ?:P

Skrevet

hei igjen Rosita.:)

JM på sykehuset sjekket flere ganger og hun var ganske så sikker på at det var en liten jente i magen min.:)

Skrevet

Hvor mye klær trenger jeg egentlig. På noen nettsider står at babyen trenger bare 3 bodyer, 2 gensere, etc. Men er det ikke alt for lite klær? Trenger vi ikke skifte klær hver dag, må jeg vaske klær annenhverdag?

Jeg er veldig forvirret, please de som har barn fra før, hjelp meg!!!

Hilsen

Rosita 21+5

Skrevet

Hei, hei!

Gratulerer så mye med graviditeten allesammen!

Jeg har termin 5 feb, men venter tvillinger så da kommer de nok i begynnelsen/midten av jan:) :):) Bor i Bergen jeg også.

Skrevet

Så koselig. Gratulerer så myeand masse lykke til!!!

Hilsen

Rosita21+5

Skrevet

Gratulerer med tvillinger :D Kor gøy då :):)

Kan ikke alle treffes en gang då? Litt kjekkere det enn å mase med sambo :P

Skrevet

Vi kan jo treffes en gang. Blir veldig kjekt å treffe andre folk som også er gravide. Vi kan snakke om det.....

Rosita

Skrevet

Vi kan jo avtale en dag vi treffes et sted i byen, kanskje spise el noe? Kan lage et BIM-treff? :) Trenger jo ikke å ha fått barna før vi gjør det :)

Skrevet

Det kommer selvfølgelig an på babyen (noen gulper myye), men tror de mener at man ikke trenger kjempemye av alt, for de vokser jo veldig fort! Men jeg hadde jo mer enn 3 bodyer til 1.mann, altså. Men på den andre side så arvet vi så å si alt vi hadde (mange venninnner og familie som hadde større barn), så vi kjøpte faktisk veldig lite.

Men dette kan vi jo ta på et BIM-treff? :) Det er jo en stund til vi skal ha de små søte, så jeg ville ikke handlet in stort ennå. Pluss at man får jo mye klær fra familie/venner når barnet er født, så det kan bli veldig mye i str.56-62, spesielt. (Da er det forresten lurt å ønske deg forskjellige str! Vi måtte bytte masse fordi vi hadde så masse av èn str..)

Skrevet

Vi skal ikke slå oss sammen og ta en middag eller enkelt og greit bare ett Cafè besøk en dag då? :):) JEss ,altså BIM Treff :D Hadde sikkert vært kjempe kos :D

Skrevet

Eg er med på treff! :) Kan godt bli på cafè. Kanskje Zupperia, der har de både litt kaker og middag? Eller hvor som helst... Ka vil folk?

Skrevet

Eg har mann som drar på reisejobb imåro. Men kan sikkert spørre svigermor om å passe veslegutten på kvelden hvis det blir treff før han kjem tilbake til helga. Kan ikkje neste mandag iallefall, 7.sept.

Skrevet

Kunne vært veldig koselig å treffe dere. Lurer bare, Hvor det er dere bor, Hvor mange uker dere er på vei, Hvor gamle er dere?

Jeg bor i Fyllingsdalen. I morgen blir det 22 uker. Og jeg er 24 år.

Rosita

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...