Gå til innhold

Huff for en mamma jeg er

Anbefalte innlegg

Skrevet

Besøk henne uventet så skal du se at huset ikke er perfekt hele tiden.

Har en svigerinne som alltid har det ryddig. Hun er flink. Men nå har ikke vi vært der uten at de vet vi kommer.

Så sier datteren så fint at mamma rydder alltid som en gal når vi får besøk..hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

syns det er bra at du prioriterer barnet ditt etter arbeidstid!! det er viktig ;) og dette med klevasken... gjør klar en maskin med klær om kvelden, ligg klærene inni maskinen, vaskepulver osv der det skal. Rett etter du kommer fra jobb setter du på maskinen, og henger den opp når barnet ditt er lagt.. og sånn går det ;) viktig å lage rutiner på ting så klarer du det!! :)

Skrevet

Tusen takk for mange fine svar! Nå har jeg brukt kvelden sammen med gutten min og nå ligger han og sover søtt :-)

Er fint å få andre tanker om ting, det gjør det lettere å se saker klarere. Klart det er bedre med enn fornøyd unge enn et plettfritt hus :-D Og vi har det veldig fint sammen vi tre, den lille familien. Er nok jeg som legger for mye press på meg selv til å ha det plettfritt hele tiden. Må nok bare godta at det kommer til å være litt mere hybelkaniner og litt fullere skittentøyskurv enn det var før ;-) Og så har jeg jo hørt at unger har bare godt av at det ikke er helt klinisk rent rundt dem heller, de skal jo opparbeide et immunforsvar så jeg gjør jo bare ungen min en tjeneste, hihi. Har tatt med meg tips om lister og sette klar klesvask dagen før (et kjempetips!) Og nå klarer jeg t.o.m å le litt av at jeg gikk rundt halve dagen blant småbarn + småbarnsforeldre med åpen smekk, hehe.

Nå skal jeg ta en rask sveip over badet (mannen er ute og klipper gress) og så har vi bestemt oss for en rolig voksenkveld sammen! Ha en fin søndagskveld alle!

Skrevet

Høres ut som om du har det akkurat som de fleste andre småbarnsmødre har det:)

Det er lett å tro at andre har mer "styring" på ting enn seg selv, men vedder på at de andre mødrene du møter ute ofte glemmer småting, og har sikkert også grøtflekker på genseren av og til.

Synes du skal senke kravene til deg selv litt. Huset trenger ikke være perfekt, og om du skulle glemme et mellommåltid til ungen så dør han ikke av den grunn, en 1-åring sier nok i fra før han sulter i hjel:)

Ja ja, så glemte du sko...men det var jo fint vær i dag, he he:)

Drikke har jeg måttet kjøpe på bensinstasjonen flere ganger fordi jeg har glemt...samme med babymat!

Og nå skal jeg ha nr 3....det går så bra så:)

Skrevet

Hva slags mor du er? Helt sikkert en fantastisk mor!

Mer trenger jeg ikke si, synes Miss Misantrop har sagt det meste jeg tenker:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...