Gå til innhold

Hva er det frekkeste du har opplevd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet om ei det der hendte med.

Hun tok et godt tak i skrittet på fyren, og klemte til, i refleks!!!!! Haha

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sønnen min var fryktelig frekk til en kjenning, da han introduserte stolt kjæresten sin for aller første gang.

Han var 7 år, og utbrøt: "Oi, du er bra tjukk!!!"

Hun er veldig overvektig..men HUFF! Flaut.

Skrevet

Jeg har en "veninne" som er veldig opptatt av ærlighet. Ærlighet varer lengst, og man skal alltid si hva man mener.. Blir gal.

Nå som jeg er gravid kommer hun stadig vekk med kommentarer som:

"Jeg syns du har lagt på den på rompa"

"Kanskje du skal gå tur litt oftere?" Kjempesårende når man er full i svangerskapshormon, føler meg smellfeit og er generellt så sårbar.

Ellers er hun en freidig person. Da hun kom på besøk til meg for noen uker siden dingte hun på, sa hallo, gav meg en klem og gikk rett i kjøleskapet. "Jeg fikk så lyst på noe godt" sa hun før hun tok melkekartongen og tutet av den :o Jeg ble helt lamslått. Syns det var så uhøfflig. Jeg drikker ikke rett fra kartongen hjemme hos meg selv en gang. Hadde aldri gjort det hos noen andre. Måtte bare le av hele situasjonen :P

Skrevet

Jeg fikk grei beskjed om at jeg var ei helvettes fittekjærring, hehe... Jeg sprang foran vogna hennes for å ikke å måtte stå i ei kø, jeg skulle bare forbi, var ikke til hinder eller noe...

Og så fikk jeg grisekjeft og dittendatten om å være ung mor, da jeg avslo å få hjelp til å ta med barnevogna inn på en butikk jeg ikke skulle inn på. Jeg satte vogna pent til side innved butikkveggen, og åpna døra på gatenivå med ei hånd på vogna. Jeg skulle titte inn og se om jeg så mamma og gi meg til kjenne. Jeg takket pent nei og sa at jeg ikke skulle inn, og der hamra hun løs på meg. Ble helt perpleks begge gangene...

Gjest eelis+guttespire
Skrevet

Jeg er gravid i 7. måned, og her om dagen var jeg ute og gikk i storgata. Klokka var omtrent 16, det var onsdag, og gående mot meg kom det en vilt fremmed mann som jeg aldri har sett før i hele mitt liv. Han så på meg, smilte sleskt, og sa "Næmmen, hva er det du har gjort da??", også TOK HAN MEG PÅ MAGEN! Jeg sparket han hardt i skinnleggen mens jeg brølte noen ukvemsord, og dyttet han vekk. Helsikes pøbel.

Skrevet

Jeg har blitt spurt ved et par anledninger om hvor langt på vei jeg er.

Jeg er ikke gravid. Og ikke er jeg spesielt feit heller. Bare litt oppblåst innimellom. Men ikke sånn at jeg ser enormt gravid ut. Frekkinger.

:o/

Skrevet

Jeg har opplevd jævli mye frekt. Men dette er det jeg kommer på nå..

Er student og jobber ekstra på en besinstasjon for tia. Er gravid i 7 måned, og har begynt å få ganske stor mage.

En kjerring, kanskje 35 år, kom inn i butikken og spurte om vi hadde propangass, 11 kg. Ja sa jeg, og viste henne flaskene.

"ja, ta no å bær den inn i bilen til meg"...

Litt paff ,og uten å tenke meg om plukka jeg opp 11 kgs gassflaska og bærte den vaggende hele veien ut på plassen og inn i bilen for henne.

Tenkte meg ikke om før etterpå, og syns godt hun kunne bært den sjæl..

Skrevet

Prøvde en topp på Lene V.

Dama som jobbet der spurte hvordan det gikk og jeg sa som sant var at den var nok litt for stor og viste henne at den poste seg i ryggen.

Vet jeg er syltynn, men dette er snarere ett problem framfor noe jeg har valgt selv. Etter mange år har jeg klart å slå meg til ro med det og synes jeg er fin som jeg er.

Det var S jeg prøvde så spurte om de ikke hadde den i XS.

Da smalt det ut av henne: "Nei. Så du får legge på deg da, så blir den ikke så stor"

Skrevet

Jeg skulle handle noe på en hudpleiesalong (husker ikke hvilken) på Tanum i Oslo. 3 sekunder etter at jeg entrer butikken kommer en eldre dame bort til meg og mønstrer meg fra topp til tå før hun sier: "DU har vel ikke noe her å gjøre".

FY F!!!! Jeg ble helt satt ut! Men klarer heldigvis å bli fort nok sint til å svare: "nei, ser du der, nå tapte du nettopp et salg på 4000 kroner "

Litt overdrevet den summen da, men allikevel. Møkkakjerring.

Skrevet

Til BluBb, kanskje hun syntes du så så flott ut at du ikke trengte å handle der:-) det kan jo ha vært et klønete kompliment!

Skrevet

Haha :) Heller tvilsomt! Jeg ser ikke så fancy ut, er mer lik den pjuskete sorten ;) Men kunne virkelig se avsky i øynene hennes altså. Ikke noe smil der i gården, nei.

Skrevet

Det der er jo seksuelt overgrep!!! Må jo anmelde slikt til politiet!!

Skrevet

Det med seksuelt overgrep var ment til de so har blitt tatt i skrittet....

Skrevet

Grøss, jeg kjenner til den typen. Bor på Oslo vest og handler en del på CC vest og i parfymeriet der jobber det en skikkelig sur og meggete dame. Var og kjøpte for ganske mye og da jeg hadde betalt skulle jeg bare se på en ting, mens jeg gjør det sier hun Ha det, høyt og demonstativt mens hun ser på meg. Sånn ha deg ut av butikken måte. Handler ikke der mer for å si det sånn.

Skrevet

Jeg skulle kjøpe en parfyme som jeg visste var i det dyreste laget, men hadde hatt lyst på den lenge (Silver Rain fra La Prairie) og gledet meg til å kjøpe den. I kassen sier damen til meg; "Er ikke denne litt for dyr for din lommebok?"

Jeg fikk sjokk, klarte faktisk ikke å svare! Definitivt det frekkeste jeg har opplevd. Har mange ganger tenkt tilbake på den episoden og irritert meg over at jeg ikke svarte henne.

Skrevet

Staving har vel aldri vært min sterke side, men jeg er en kløpper på mange andre områder ;-)

"Gartneren"

Skrevet

Jeg kan godt gjengi en kollega igjen, i forhold til hvor frekk hun har vært mot meg ifht at jeg er gravid:

-Da jeg fortalt at jeg var litt lenger på vei enn jeg trodde (hadde ikke rukket å si at det var legen som hadde telt feil, at han ba meg droppe ei uke jeg ikke skulle) etter ord ul, sier hun: "Ja, for du kan da ikke gå rundt med DET DER helt til oktober!" Mens hun kastet foraktfullt med hodet mot magen min.Terminen ble bare to dager før, men jeg hadde begynt så vidt på uke 20, og trodde selv at jeg var i uke 18.

-På mandag var første dagen hennes etter ferien, og hun sa :"Ja, du har jammen blitt diger i løpet av sommeren, og det syns vel jordmora og!" Jeg hadde snakket med henne på tlf, og hun visste derfor at jeg ble sen den dagen pga kontroll hos jm. (Nei, jm syntes ikke jeg var diger, jeg ligger innenfor kurven).

Hun har sagt mye annet også, men har vel fortrengt det.

Skrevet

Eksen sin bestekompis hadde nettopp fått ei lita jente. Og jeg som var ferdig med barn tilbydde dem klær og sånn etter mine. Ja det ville de gjerne ha. De fikk utrolig mye tøy og andre ting, fikk aldri en takk. og jeg så heller aldri ungen i de klæra. Men det som tok kaka var da jeg møtte på faren(bestekompisen til xen) og sa de måtte ta seg en tur snart for jeg hadde noe klær til ungen. Å ja, det må vi gjøre...hadde tenkt å gjøre det snart for vi begynner å bli fri for klær til xxx nå,,,

Ehhhhh......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...