Mina75 - *tobarnsmor* Skrevet 19. august 2009 #26 Skrevet 19. august 2009 Snuppa kan våkne alt fra klokken seks til klokken åtte, men våkner som oftest ca halv syv. Da får hun komme opp i vår seng og tulle rundt. Er vi heldige, sovner hun igjen, og sover til nærmere åtte. Sovner hun ikke, tar barnefar og står opp med henne klokken syv, skifter bleie og gir henne en flaske før han vekker meg når han drar i åtte-tiden. Da får jeg meg en time ekstra på øyet - og den timen er deeeilig Men nå er det bare få uker igjen før jeg skal starte å jobbe, så nå er det snart slutt på den luksusen, dessverre. Snuppa er forresten snart 11 måneder, og legger seg ca klokken syv.
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 19. august 2009 #27 Skrevet 19. august 2009 Min gutt kan også ligge en god stund å leke med bamsene sine, men jeg venter ikke lenge med å stå opp.. tenker det ikke kan være så veeeldig behagelig med den våte bleien han har hatt på i 12-13 timer...
Jente 06 + aprilgutt 09 Skrevet 19. august 2009 #28 Skrevet 19. august 2009 Min våkner ca kl 05 for mat, og som regel vil han opp etterpå. Prøver å få han til å sove igjen, men etter å ha dyttet inn smokken i en halvtimes tid gir jeg opp:) Så da står vi opp ca 0530. Noen ganger er det seinere heldigvis. ofte hvis han våkner 04 og får mat, sover han lengre...
Eva_81 Skrevet 19. august 2009 #29 Skrevet 19. august 2009 Det varierer mellom 6 og 7.30. Oftest rundt kl 7. Legger seg ca 18.30, og sover innen kl 19. Hun er sju mnd nå. Hun får fremdeles pupp om natten, som regel en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå