Gå til innhold

Naive kvinner...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns ikke det er "å stole blindt på" når man lar mannen sin ha et liv utenom familien. Alle har da lov og rett til å pleie omgang med venner, være ute så lenge man vil og ha det gøy?

Hadde mannen min satt ned foten når jeg kom hjem på formiddagen etter en fuktig kveld ute på byen, så hadde det vært noe fundamentalt feil i forholdet vårt, som er av den typen forhold som går på gjensidig respekt, forståelse og ærlighet.

Min mann var utro en gang for lenge, lenge siden, men alle kan gjøre feil, jeg er selv ikke feilfri, har trådt over grenser selv, som jeg aldri trodde jeg skulle trå over.

Man kan ikke binde hverandre fast, og så lenge kjærligheten og forholdet er sterkt, så overlever man det meste som par, også et sidesprang om det skulle skje..

Jeg er ikke naiv og godtroende, men jeg stoler på min ikke-perfekte mann!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns ikke det er noe galt i å ha litt regler når man er sammen. Vi har det slik at vi kan gjerne gå ut på byen hver for oss en sjelden gang, men vi kommer hjem når det strenger. Ingen av oss ønsker å våkne om morgenen å lure på hvor den andre er!Er bare tåpelig å måtte dra på nachspiel når man er voksen har barn sammen. Hvorfor friste skjebnen. Alle vet jo at det er da det ofte skjer ting.

Ikke har vi nære venner av det motsatte kjønn heller. Er ikke normalt etter vår mening å pleie slik kontakt. Tenker på ei her inne som hadde en mann som plutselig var blitt så opptatt med ei annen når han var ute osv.

Vi trives med å ha litt felles regler og det får oss til føle oss trygge. Ikke at vi egentlig hadde trengt å ha slike regler. Fordi vi oppfører oss begge to mot hverandre uansett. Jeg hadde aldri tillatt at min mann flørtet med andre damer. Jeg er ikke naiv. Min mann sier også at menn alltid vil noe mer enn bare være venner. Så hadde han plutselig fått en jentevenn, ja da hadde det vært helevete løs her hjemme!!

Skrevet

En av tre menn er utro. Det sier jo sitt. Men damer er ikke stort bedre.

Men de gjør det gjerne mer i skjul.

Jeg har opplevd utroskap og drittsekker. Men jeg vet at ikke alle menn er slik. En får bare håpe på at den en har valgt er deg tro. Hvis det skulle vise seg å være feil..ja, da er det rett ut her i gården!!

Jeg stoler ihvertfall på min mann. Og skal en klare å leve med en mann resten av livet så må en jo stole på de!

Skrevet

Har også ei venninne some er utrolig naiv. Mannen hennes har vel lagt an på de fleste av venninnene hennes i fylla inkludert meg. Holder meg langt unna han nå! Han sitter veldig mye på dataen og snakker garantert med andre damer. På profilen hans på facebook står det at han er gift faktisk, men på samme tid har han "looking for whatever i can get". For en dust! Hun kan ikke slå på en data engang og er totalt naiv for hva som kan foregå på data. Hun har også flere ganger sagt at det skal aldri bli slutt mellom dem uansett hva som skjer. Altså hun blir aldri å forlate han uansett.Ikke så rart når hun har flere barn med denne mannen, er uten utdanning og han styrer alt av økonomi der. Snakker om å være uselvstendig. Blir helt matt av slike kvinner. Hva om han går fra henne da? Da sitter hun fint i det.

Skrevet

Helt enig. Hadde min mann kommet hjem dagen etter hadde det blitt oppvask her igården. Vet han hadde blitt forbanna om det var meg selv. Men dette er jo ting vi har snakket om. Det samme om hvor grensene går når det gjelder all form for festing og flørting. Da er det litt lettere å forholde seg til ting som skjer..som ikke skulle ha skjedd!

Vi er nesten aldri på fest alene. Og når vi er det så er vi hjemme i 3-tiden. Har fungert i 13 år slik. Vi har de samme holdningene der.

Og om det skulle snu..ja da har vi ett problem. Og blir det utroskap så er det over på sekundet.

Jeg tror ikke det skjer siden vi er så like og setter hverandre så høyt.

Men jeg er heller ikke naiv og vet at uheldige ting kan skje. Det ser en jo stadig rundt seg.

Skrevet

Du er overhodet ikke gal. Synes det er rart med menn som har veninner de stadig treffer. Vi hadde jo det før vi ble sammen. Men holder ikke kontakten når en slår seg til ro. Har jo vennepar. Men å treffe noen på kafe og pub høres helt rart ut. Min mann hadde aldri likt om jeg gjorde det på fritiden. Og det kunne ikke falt meg inn. Tilfeldige møter er jo helt greit. Men å planlegge å treffes?

Nei, det gjør en når en er svært ung og ikke har fått familie.

Skrevet

oi så negaivt syn du har på menn.

jeg tror at de fleste både menn og kvinner kan være utro men velger å tro at de fleste klarer å tenke igjennom sine valg og konsekvensene av dem.

jeg er ikke naiv. men velger å stole på mannen min. men hadde han vært utilgjengelig og borte en natt etter bytur jo så hadde jeg ikke trodd at det kunne være noe annet enn at han hadde finni ei dame og blitt med hun hjem og da hadde han ikke hatt meg mer.

jeg mener nå at utroskap ikke er noe bare menn gjør kjenner til mange damer som hpooer til køys med de fleste bare de har drukket litt.

jeg har nå også vert gutte jente og vet nå litt av hvert jeg å. de fleste vennene mine ermenn og janoen av dem er utro noen av dem tøffer seg litt og snakker om det når enkelte av kompissene er tilstede men de fleste av mine kompisser gidder ikke høre på det tullet og tuller med noe annet i steden for. eller så bare flirer de av tullpraten til de andre. men klart de snakker om fine damer og sånt. ja men det betyr vitterligen ikke atde planlegger utroskap.

Skrevet

Felles regler er jo utrolig viktig. En skal jo leve ett helt liv sammen. Hvordan skal en klare det uten de samme holdninger og regler som gjelder respekt angående andre damer/ menn?

Det har jeg faktisk ikke tro på. Men at den ene kan bryte reglene...kan selvsagt skje.

Dette er viktige ting en bør snakke om før og etter at en innleder ett forhold!!

Skrevet

Kjære deg med typen som har fått seg ny "venninne"!

Huff.. jeg får så vondt av deg når jeg leser dette..

Han (og tydligvis vennene hans) kjører jo hodet ditt fullstendig!

.. du er verken kontrollerende eller gal!

Han oppfører seg som et krek!

Det er ikke noe galt i å ha jentevenner/guttevenner.. men man MÅ inkludere den andre parten!!!

Nei, kjære deg, dette trenger du IKKE i livet ditt!

Kvitt deg med ham brennkvikt , før du blir helt nedslått :(

Han er ikke verdt kvisa på rompa til naboen din engang!

Masse lykke til, klem fra meg

Skrevet

Nei det er absolutt ikke noe jeg trenger,det er fullt kaos i hodet mitt for tia.

Jeg tenker,skal jeg gå fra ham,vil jeg takle å se ham sammen med noen andre?Men samtidig,skal jeg gå rundt å takle dette??

Jeg har absolutt ingen bevis for at de har gjort noe fysisk,men er ikke så naiv at jeg ikke vet det er noe der.Han blir sur med en gang jeg nevner navnet hennes,nå har han fått nok og det er ikke noe å diskutere.

Jeg tenker han skal ut igjen til helgen,det passer jo "utmerket",for da vet jeg at han treffer henne igjen.

Han sier selv at alt han gjør må han jo gjøre i stillhet siden jeg blir sur for alt!Jeg er frustrert!!!

Han skjuler tlf sin konstant,legger den aldri i fra seg.

Jeg godtar rett og slett ikke at de har kontakt,var inne på historikken i sted,der hadde han leita opp nr hennes igjen.Han som hadde sletta det..Jaja,skulle ikke tro vi var et voksent par med barn.Det høres ut som vi lever i et tenåringsliv:(

Jeg trenger råd,seriøst,tror dere det er noe ende på dette?

Er håpløst snakke ilag også om vanskelige ting,alt går via sms..

Jeg tror rett og slett at han venter på at jeg skal gjøre det slutt,for da endte han ikke opp med å være den store stygge ulven.For da har sikkert alle rundt oss full forståelse for at han evt har et forhold med henne.

Noen som har vært borti liknende her?

Skrevet

Til 13.23. Det kan godt være at han forsøker å få deg til å gjøre det slutt ja. Mange menn er utrolig feige når det kommer til stykket. Og at han tror at om du gjør det slutt så fremstår ikke han som det store stygge ulven men du.

Elsker han deg så velger han deg fremfor et tilfeldig kvinnemenneske han hevder å være "bare venn" med. Er 100% sikkert at det er noe mer der enn bare vennskap.

Og det er utrolig vanskelig å være bli beskyldt for å være kontrollerede, vanskelig, sjalu, paranoid osv. Man mister litt troen på seg selv og begynner å tvile om man virkelig er så ille som personen skal ha det til. Men det er vanlig at de gjør slikt de som har noe å skjule. Tenk bare på i en annen tråd her, tror det var hvordan man oppdaget utroskap. Ei som fortalte at samboeren hennes hadde sagt hele tiden til kompisene sine at kjæresten var så kontrollerende og at han fikk ikke lov å gjøre noenting. Til kjæresten sa han at han var med kompisene når han var med elskerinnen. Det er ikke deg det er noe feil med. Det er den egoistiske og løgneren av en samboer du har som ikke tenker på familien han har med deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...