Gå til innhold

Black design er så utrolig harry!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Folk som definerer Black Design som harry, har i alle fall ikke peiling på estetikk. Drit & dra!

ps. her går det i Ikea. Saksøk meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig bra sagt Anonym 21:55!!!!! Tommelen opp for deg:)

Skrevet

Jeg syns det er harry å være så opptatt av de rommene som alle andre ser. Pusse opp stue og bad og alt, men så drite i soverommet! Og hva er grunnen? Jo, "det er det jo ingen som skal se uansett" !

Det er harry det.

I sitt eget hjem skal man selv trives. Det er ikke der for å imponere andre. Soverommet er for min del en av de viktigste rommene, tilbringer ganske mange timer der i grunn!

Så lenge dere trives selv, så gi nå f@@n i hva alle andre syns!

Skrevet

herregud, er det mulig. bli voksen!

Skrevet

gråvv øpp og bli vaksen, kom igjænn bli voksen og kjøp dæ noko blækk disain!!!! hæhæhæææh

Sånn humør føler jeg at black design-kjøpere har....

Skrevet

HI, du syns vel kansje alle burde like det samme som du gjør da eller?

hvor gøy hadde ikke det vært om alle i hele verden hadde likt interiør, lik klesstil osv.

tipper du syns du er bedre enn alle som ikke ser ut som deg og da eller?

man må ikke være "in" for å være et duganes menneske vettu.

æsj jeg blir kvalm av folk som deg, som må rakke ned på folk kun pga stil osv.

blæh.

Skrevet

Folk trenger ikke ha det samme som meg, jeg ber bare om å få slippe å se mere black design og skeidarskinnsofa med glassbord til !

HI

Skrevet

jeeezez hvor overfladisk går det an å være hi??

Skrevet

Hi, jeg har ikke en ting fra Black design, ikke har jeg soffa fra skeidar, og ikke har jeg glassbord . Likevel ble jeg ansett for å ha en ekstremt Harry stil.Ikke lett å gjøre hyenene her inne til lags, hahaha. Takk og pris for at jeg ikke møblerer hjemmet mitt etter andres hode en mitt eget.

Skrevet

Men HVA er Black Design og hvor kjøper man det? Har aldri hørt om det andre steder enn her på DiB, jeg?

Skrevet

Black design er et merke hvor alt er svart og blankt eller svart smijern, kjempeharry og ikke noe fint, sånn stil ala danskebåten.

klem

Skrevet

Uffda, litt sår fremdeles til tross for at du selv la ut bildet av stua di, Cat. Denne avlegs trenden har ikke nådd deg enda, men du kan likevel være Harry Hamlin så det holder. Pråmiss! :-) Du er litt søt og, da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...