Gå til innhold

Black design er så utrolig harry!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fins det fortsatt folk som syns "Black Design" er kult???

Jeg var hos en venninne av en venninne en dag, og hele huset var dekorert med black design... I tillegg var alle møblene svarte og mørkebrune, fra Skeidar. Harrrrrryyyyyyy!!!!

Hva er så fint med Black Design syns dere..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig enig med deg :) Har aldri likt den stilen!

Skrevet

Veldig enig med deg :) Har aldri likt den stilen!

Skrevet

joda forsåvidt enig, ville ikke hatt det sånn selv nå, men det var jo populært en stund, og det er jo ikke alle som har råd til å endre stil hele tiden.. kan fort koste litt det..

en annen stil jeg ikke er så fan av er sånn, hvit og svart, også ALLE detaljer i turkis eller limegrønn! hehe.. den også er litt ut..

Skrevet

Kan den harry-ballen vennligst legges død nå?

Skrevet

istedet for å be folk slutte å diskutere et tema DU er lei av kan du jo vurdere å bare la den ligge og la de som vil diskutere.. blir så oppgitt av dere som alltid ber folk slutte å snakke om ting som ikke interesserer dere personlig..

Skrevet

Haha,da hadde du hata stua mi :P Dekorerte når det var så in med black design,har ikke hatt råd til å fornye.

Har kun en mørk kommode da,ellers er det lyse farger :)

Skrevet

Da er det jo fint for deg at det ikke er du som bor der da...

Skrevet

men så bra at jeg driter i hva andre mener er harry i mitt hjem så lenge jeg og mine trives her da! :D

Skrevet

Åneida, harryballen er i full vigør!

Ja, svart+hvit med turkise puter, stearinlys osv er grusomt harry...

Skeidar/Bohus-stilen er det generelt noe ufyselig over.

Skrevet

Hahaha, morsomt når innlegget treffer et ømt punkt hos noen..

Såå snurt da "ja men så fint at du slipper å bo der da!" er en annen måte å si "jeg har black design i hopetall og er fornærmet fordi du syns det er harry.." haha...

Mye kulere med de som innrømmer at de har black design med et smil, sånn som et par stk over her :)))

HI

Skrevet

Ja når man ikke har peiling på interiør,så går man with the flow :) Er ikke det minste fornermet.

Anonym med masse black-design :P

Skrevet

Hehe, jeg digger black design tngene jeg..men hver sin smak, er det ikke det det heter da, jenter?

Skrevet

Skal si det er mange her som tydeligvis har så god peiling på interiør... I stedet for å si hva som er stygt og harry, kan dere ikke heller si hva som er "hipt" og fint?????

Skrevet

What?! Man kan da ikke hate Skeidar??

Sitter nå i en Skeidar-sofa til 35.000 kr i min funkisvilla. Overhodet ikke noe harry i denne boligen.

Skrevet

Jeg liker black design (har litt derfra), har svart skinnsofa, mørke møbler, hvite gardiner og nå i sommer har jeg hatt turkise lys, duker og puter. Og jeg synes det er fint.....

Og til dere som synes det er HARRY; dere skal jo ikke bo i huset mitt allikevel, så hvorfor bry seg..... Dessuten så kan det jo hende at jeg synes at interiøret deres er harry; men jeg skal ikke bo der så det driter jeg rett og slett i!!!!!!

Skrevet

Hipt og fint er grå stilren sofa, hvitt bord, puter i ulike farger og mønstre med gammeldags stil over, lette lyse gardiner, lyse golv.

Jeg er utrolig lei av at alle skal ha én vegg med tapet i psykedelisk mønster.

Skrevet

vet ikke helt hva som er inn akkurat nå, men synes hvertfall litt mer farger er tingen:) Synes stilrent, med retro detaljer og farger er stilig! eks, en stue med en vegg i mønster eller farge som skiller seg ut og puter, gardiner, lamper ol med farger i rødt, grønt oransj eller sånt:) hehe.

Skrevet

Nei, jeg må ikke BO der, men være på besøk der!

Skrevet

Sikkert ingen som tvinger deg til å komme på besøk!!!!!!

Skrevet

Jo, når det er bursdag så! og da må jeg sitte der med blackdesign i hue og rauva!!!

Skrevet

Til dere sauer som synes ALT som dere ikke har hjemme selv er harry.

Hehe..dere som måååå på død og liv følge det som interiørdesignere sier er inn i år, er vel de som er mest harry?

Kan ikke skjønne at det er noen som sitter å sier at det og det er inn i år, så det mååå alle ha. Og tror du ikke pokker meg at det er en gjeng med sauer som kjøper det. *rister på hodet* Er det ingen som tør å ha egen stil lenger?

Samme om dere sier det eller ikke, har dere sett den stilen dere har/liker i kataloger og blader. I møbelbutikker..og andre som sier/viser hva som er inn. dere er sikkert de som kjøpte klær på ungdomsskolen, fordi alle andre sa at det merket var inn.

Er ikke på død og liv, om å gjøre å ha dyreste møbler. Er det siste jeg tenker på når jeg besøker folk. Så om jeg sitter i en designsoffa eller en som er kjøpt på skeidar, er totalt likegyldig. Man får ikke kjøpt god smak, selv om dere har penger folkens. noe mange tror...desverre.

Folk får ha hva de vil, så lenge de trives og koser seg hjemme. Det er det viktigste.

Hilsen en som ikke gidder å kalle alt jeg ikke liker for harry.

Skrevet

Ingen her snakker om hvordan folk MÅ ha det for å være hipp.. og er jo nettopp personlig stil de fleste liker.. derfor kan man ofte se på black design og turkis som detalj farge som harry nettopp fordi VELDIG mange har det sånn eller hadde det sånn samtidig.. Jeg synes veldig mye forskjellig er fint, men er fortsatt enig i at disse stilene ikke helt faller i smak.. det trenger heller ikke koste allverdens med penger for å skifte litt på stil heller.. har man ikke rompa full av penger kan det være lurt å satse på nøytrale farger på de dyre møblene og heller friske opp med nye putetrekk og gardiner en gang i blant.. og en ting til.. om man ikke er veldig flink på interiør er det ofte enklest å få inspirasjon nettopp fra kataloger ol.. synes ikke det er så farlig.. en personlig stil som funker er faktisk utrolig vanskelig å få til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...