Gå til innhold

navn på de små:P


kaksja

Anbefalte innlegg

Endte på navnet Ravn Kenneth :) et navn som både jeg og pappaen er veldig fornøyd med ^^ Bestemødrene derimot trenger litt tid til å vende seg til det... men men

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm vi har egentlig komt fram til to navn vi også.

 

Gutt: Edvin

Jente: Alice

 

Men vi tenkte at de kanskje de kunne vert lurt å hatt et reserve navn i tilfelle ingen av navna passa. Er det flere som har de? evt. noen forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vår gutt vil nok få en av disse navnene: brage, eirik, even, endre eller martin.

synes det er vanskelig med gutte navn.

er i uke 33 nå, så det er ikke så lenge til lille gutt kommer :)

er så spent på hvordan han ser ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edvin syns jeg er fint navn ja:)

 

Mannen min heter det og de har en tradisjon i hans familie at alle guttene skal hete Edvin. De bytter Edvin som første navn og mellomnavn hver ny generasjon. Bestefar til mannen min het Edvin M. Faren heter M. Edvin og mannen min heter Edvin M. igjen:)

Jeg synnes det er ne fin tradisjon men mannen min er faktisk ikke enig og vil ikke ha en ny edvin i familien....!

Men han har ikke helt bestemt seg enda så vi får se....han kommer sikkert til å ombestemme seg når baby er her ute med oss:)

 

Om det blir edvin t baby vår så blir det som mellomnavn, og da må vi finne et fint navn som passer og det er ikke så lett...

 

;) skal ikke være lett det!

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Navn er veldig personlig, og vi har ulik smak (heldigvis), men jeg synes det viktigste er at dere finner det navnet dere liker og er komfortable med. Det er fint å la navn gå i arv, men ikke til enhver pris... Jeg har vokst opp med en mor som hele tiden har angret på at hennes svigermor fikk bestemme navn...

 

Ja, vi har i hvert fall ikke safet. Har fått mange reaksjoner, alt fra "hæh, ,,,, si det én gang til", "det var rart", "kan ikke kalle han det" til "kult" og "tøft". Men vi har bestemt oss: Det blir Maximilian (et tysk navn, som for øvrig er mye vanligere i vårt naboland Sverige enn her).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha Bergliot. Men mannen er ikke helt enig. Han vil ha Astri, det vil ikke jeg. Kanskje blir det Tora, eller Ellinor, eller Petra eller Klara... Liker sterke navn. I alle fall lettere nå som vi vet hva det blir! Guttenavn var vi selvsagt helt enige om, men det ble det ikke ifølge UL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det nok Amilia. Om ikke det skulle passe aner jeg ikke hva frøkna skal hete..

Gleder meg bare til å se henne nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...