Gå til innhold

navn på de små:P


kaksja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min sin i magen ender mest sannsynlig opp på Markus:)

Vi har også tenkt på å slenge Lars på etter pappaen sin avdøde storebror, Lars Kristian. litt koselig og minnes han når de ikke kjenner han.

Lars Markus og store søster heter Maja Linnea.

Det passer det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis det blir jente skal hu hete Ronja Emilie:) men hvis det blir gutt så står vi mellom Theodor, Gabriel Valentin og Jone Leander:)

vi vil ha litt spesielle navn som ikke alle har, så da falt disse i smak hos oss begge. så da gjenstår det bare å se hva som passer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har vel egentlig ikke kommet frem til noe konkret enda,men mamma liker Oliver ganske godt.

Så er jo også Mathias veldig fint,samtidig som jeg kunne tenke meg dobbeltnavn...

Ikke så enkelt det her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi liker Magnus godt. Derfor sier vi Magnus når vi snakker om babyen for å se om det er det navnet vi vil ha:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir vel mest sannsynlig Ulrik eller Pernille

 

Andre navn vi har vurdert: Tomine, Martine, Jonas, Sander, Mathias.

 

Storebror heter Jesper, så må jo man jo finne noe som passer litt sammen med det og så må det jo passe med etternavnet også.

Siden vi har dobbelt etternavn, så blir det ett enkelt fornavn.

Men vi har ikke bestemt oss 100% enda :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

foreløpig heter Alfred sin lillesøster Gunvor. Vi får se om det er en Gunvor som kommer ut! :)

 

begge er navn som har gått igjen på begge sider, uten at vi egentlig kan si at det er oppkalling (det er litt for langt tilbake).

 

vi liker gamle gode navn, som kanskje ikke er så vanlige nå til dags. skjønt alfred har jo fått seg et lite oppsving har jeg skjønt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillemamsi

godt vi har forskjellige meninger, ellers hadde jo alle hatt det samme navnet :P

 

hva som er safe navn og ikke er jo også opp til hver enkelt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tror de blir en gutt, og jeg ønsker å bruke navnet Edvin etter min bestefar. Har en kjæreste som ikkje er helt enig. Så de er ikke så lett å finne navn. Andre alternativ som vi har er Theo, Neo, Leo, Trym , Ian osv. Men liker best Edvin. Hva synst dere? Forslag til å få han til å bli enig med meg?

 

Blir de jente blir navnet Ella :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå håper du klarer å overtale ham!!!!!!!!! Edvin er veldig fint, de andre navnene du ramset opp er forsåvidt også fine, men litt kjedelige og moderne, jeg er mye mer fan av gamle gode navn...tror nok gutten din vil bli mye mer glad i navnet Edvin enn i noen av de andre. :) (I hvert fall Theo, Leo, Neo - det høres bare mer ut som kallenavn for meg!)

 

Lykke til med overtalingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gunvor er ganske stygt synes jeg, men alle har jo en personlig formening om navn. Jeg tenker bare Gunvor Hals, dans på nrk og senterpartiet når jeg hører det navnet. Men du har sikkert et koselig minne/tilknytning til det.

 

Jeg synes små korte navn er kjempesøtt. Theo, leo, neo. Nydelige navn.

Det er veldig i vinden om dagen, så det negative er jo at veldig mange i klassen har det samme navnet, og sjangsen er stor for at man blir hetene Leo 1, Leo 2 etc.

 

Gunvor blir barnet sikkert alene om. :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig er det nok Anton som leder, med Theodor og Trym på plassene bak. Men ingenting er avgjort, kanskje er det ingen av disse som passer når vi omsider får møte nurket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...