Brunost Skrevet 16. august 2009 #1 Skrevet 16. august 2009 Dersom en bedrift hadde tilbudt dere følgende tjenester, kunne dere tenke dere å kjøpe disse? -Budsjettoppsett til privatpersoner -Rådgivning til hvordan bruke budsjettet og hvordan leve for å lykkes ifht budsjett Kundegrupper: -mannen i gata -folk som sliter - folk som vil spare til bestemte formål Pris ville selvfølgelig variere med hvor mye rådgivning og innføring i budsjettet man ville ha. Men til spørsmålet Ville dere betalt for dette om det virket som en seriøs tjeneste og ikke var altfor dyrt?
Fire småtroll Skrevet 16. august 2009 #3 Skrevet 16. august 2009 Nei, det ville jeg ikke.. Vi har en ganske ryddig økonomi hvor både jeg og mannen er fast ansatte med forutsigbare lønninger og utgifter, så da er det en enkel sak å sette opp budsjett selv.
Libido- Skrevet 16. august 2009 #5 Skrevet 16. august 2009 Nei, får akkurat det du nevner her gratis i banken til kunderådgiveren vår =)
2smågull Skrevet 16. august 2009 #8 Skrevet 16. august 2009 nei. for man kan få dette gratis hos kommunen!
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 16. august 2009 #9 Skrevet 16. august 2009 Ville ikke betalt for dette, nei...
Brunost Skrevet 16. august 2009 Forfatter #12 Skrevet 16. august 2009 Ser ikke for meg et konsept som banken tilbyr, men et mer personlig og med mer oppfølging til kunden i tillegg til mer "opplæring" i hvordan man skal leve og faktisk bruke budsjettet. Har snakket med mange venner og bekjente og samtlige syns det høres supert ut og ville gjerne kjøpt en slik tjeneste. Så blir faktisk litt overrasket over at dere er så negative her. Hva har det med saken at man et økonom Tillab? Det er jeg også og flere i våre kretser også. Og problemet til mange er faktisk at de ikke orker å bruke hverken tid eller krefter på å lage seg et budsjett og dermed lever fra mnd til mnd, eller aldri har råd til å skeie ut.
mammamammamammamor Skrevet 16. august 2009 #13 Skrevet 16. august 2009 viss det ikke vaar for dyrt, ville kansje basert meg på å holde kurs om hvordan en setter opp eget budsjett, uten å nødvendigvis gjøre det for dem
Brunost Skrevet 16. august 2009 Forfatter #14 Skrevet 16. august 2009 I tillegg ser jeg ikke for meg rådgivning i form av snittall som banken leverer. Jeg tenker mer på å veilede kunden med kundens egene tall som er realistisk og som stemmer.
Mille** Skrevet 16. august 2009 #16 Skrevet 16. august 2009 Nei, er gift med en økonom, men tenker jeg hadde klart meg fint selv også. ;o)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 16. august 2009 #17 Skrevet 16. august 2009 Vet allerede hva jeg har i utgifter ca hver mnd og hva jeg får inn.... så nei, jeg hadde ikke betalt for noe slik!
Supermamm Skrevet 16. august 2009 #18 Skrevet 16. august 2009 Personlig ville jeg ikke vært interressert i det, men kjenner mange som garantert ville hatt godt av en sånn type tjeneste. Men om de ser det selv er vel et annet spørsmål..
radio Skrevet 16. august 2009 #19 Skrevet 16. august 2009 Nei, klarer fint å følge budsjettet og i tillegg spare på egen hånd..
Dr. Google Skrevet 16. august 2009 #20 Skrevet 16. august 2009 Jeg syns dette høres genialt ut. Men du er på dib, og du er på skravle og her er alle perfekte så du får nok ikke så mange positive tilbakemeldinger her Men veldig bra konsept. Gi beskjed hvis du får det til!
-MtG- Skrevet 16. august 2009 #22 Skrevet 16. august 2009 Nei, jeg ville ikke ha kjøpt disse tjenestene. Om jeg trenger veiledning og hjelp med økonomien så har jeg nok allerede så dårlig råd at jeg ikke har råd til å bruke penger på sånt. Da måtte dere i såfall hatt en ordning med "betal om 6 mnd" eller noe sånt sånn at folk få kommet seg på rett kjøl igjen før de må betale.
Gjest -<<- Skrevet 16. august 2009 #24 Skrevet 16. august 2009 Nei. Jeg mistenker at flertallet som behøver dette er de som ikke har råd til det.
Gjest Skrevet 16. august 2009 #25 Skrevet 16. august 2009 Nei. Om jeg sleit så sinnsykt ville jeg heller ikke hatt råd til til det, antakelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå