Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #26 Skrevet 16. august 2009 Jeg bor på et lite tettsted. Her er det fyllekjøring så å si hver helg.. Det er helt forferdelig. Skjønner at det er vanskelig å angi sin egen mann. Håper du fikk en kompis til å hente han..
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #27 Skrevet 16. august 2009 Herregud, politiet setter da ikke opp en promillekontroll pga et sånt tips. De stopper akkurat den bilen som har blitt beskrevet, regner med samboeren har både bilnavn, farge og evt nummer.. Har de kapasitet står de på kaia og venter.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #28 Skrevet 16. august 2009 Fikk en kompis til å hente han. For å være helt ærlig, tviler jeg på at han hadde noe særlig promille, han virker ganske så normal nå. Jeg vekket han kl ni, og han var en smule omtumlet. Hørtes full ut, men var nok ikke det. Uansett glad for at jeg fikk en kamerat til å hente han, og er også glad for at jeg ikke pusset politiet på han. Hadde unektelig vært litt sløsing med ressursene. Takk dere få som klarte å holde dette på et saklig nivå.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #29 Skrevet 16. august 2009 Sløsing med ressurser? Å ta folk som kjører i fylla er ikke å sløse med ressurser. Hvis du en dag får opplever å bli offer for en fyllerkjører, så få vi se hvor sløsing av ressurser det er. Det er bra at du fikk en kompis til å hente han. Uansett hvor mye man har drukket, så er det ikke greit å kjøre bil. Og folk som vet om dette, bør melde i fra, slik at det ikke skjer igjen. For uheller kan skje. Hvor mange bilulykker er det hvert år bare pga av drink and drive? Håper du er mer fornuftig neste gang HI.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #30 Skrevet 16. august 2009 For noen ekle, skinnhellige høns dere er! HI fikk jo mannen vekk fra gata. Attpåtil skriver hun at han ikke var påvirket. Likevel er hun en idiot, og må være mer fornuftig neste gang? Ærlig talt!
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #31 Skrevet 16. august 2009 Også noe å spørre om... Tenk å vurdere en slik sak.. Hadde det vært min samboer, hadde jeg uten tvil ringt.. Redd for han skal havne i fengsel, hvordan tror du det er viss han kjører ihjel noen???????? Er jo verre det enn om han skulle havnet i fengsel for fyllekjøring.. Fy faen du er da vel stokk dum i huet...
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #32 Skrevet 16. august 2009 Hun skrev først at han var full kl. 21 om kvelden. Og en time etter kjørte han. Og dessuten skrev hun lengre nede at mannen var groggy fordi hun vekket han. Ingen sover vel på en fest kl. 21? Ikke om du var rimelig full.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #33 Skrevet 16. august 2009 Må le av de som sier at de hadde ringt politiet på sin egen samboer....Uten tviiiil liksom. Shut the fuck up..
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #34 Skrevet 16. august 2009 Kan ikke skjønne at du i det hele tatt var i tvil om hva du skulle gjøre. At du i det hele tatt kunne la mannen din kjøre i fylla, og ikke ringe politiet. Han må da ha vært stupfull da han kjørte til ferja. Selv om han kanskje var litt mer klar i hodet, om morgen. Du er søren meg dum.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #35 Skrevet 16. august 2009 Syns du det er rart at det fins mere fornuftige folk enn deg, 19.47?
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #36 Skrevet 16. august 2009 Nå må dere lære dere å lese - Det står ingenting noen plass om kl 21. Det var snakk om kl ni om morgenen, dvs dagen-derpå. Sluttet å drikke kl 3. - hun syntes han hørtes full ut, han sa at han bare var groggy, fordi han ble vekket (kl ni om morgenen altså) - Da han kom hjem, virket han helt ok, og ikke full/i bakrus. Dessuten hadde hun fått en kompis til å hente han, for å være på den sikre siden. Utrolig så tette i pappen noen av dere er.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #37 Skrevet 16. august 2009 Syns du det er rart at folk synes at du er hjernedød 19.55?
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #38 Skrevet 16. august 2009 Ikke mer hjernedød enn deg, som syns det er ok å kjøre i fylla, 21.57
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #39 Skrevet 16. august 2009 Synes også det virker helt utrolig at ingen her på Dib tydeligvis har noen kvaler om å pusse politiet på sin egen samboer....
Miss Misantrop Skrevet 16. august 2009 #40 Skrevet 16. august 2009 Jeg hadde aldri ringt politiet på min egen samboer eller mann. Da kan jeg jo like godt sende inn skilsmisse papirene med det samme. Jeg tviler på at han er full på dette tidspunktet selv om han skulle ha hatt over 0.2 i promille.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå