Gå til innhold

hvor mange barn vil du ha?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 2, vil ha 4:) Men vi får se... Gubben er i tvil om han vi ha flere, men han er på gli, så regner med at det blir 3 ihvertfall:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har ei jente på 10 mnd nå, og ønsker oss ihvertfall en til, og kanskje to? Tar ett barn av gangen, men slik vi tenker nå er det tre som er tallet;)

Skrevet

2, men en spåkone i Kina sa jeg kom til å få 4, tror ikke det nei. ;)

Skrevet

Vil ha 4, og med 3 fra før og en i magen, så ser det lyst ut:)

Skrevet

Vi skulle ha to vi!

Men nå er jaggu meg nr 3 på vei gitt.

Har gitt fra oss det meste, og sagt til alle at nå var det slutt :/

Skrevet

Egentlig bare ett barn, men greit å ha ett som "slingringsmonn" som mannen sier, og kjenner jeg meg selv rett vil jeg sikkert ønske meg en attpåklatt etter det også..

Skrevet

Alt kommer jo an på omstendighetene rundt da, men jeg drømmer om 4-5 barn... men da skal mye ligge til rette, ikke minst økonomisk! Ikke vet man hvordan kroppen tåler graviditetene og fødslene heller - så vi får ta en om gangen vel;) Familie betyr veldig mye for meg. Hadde en trygg oppvekst med storfamilien rundt meg... og jeg ønsker å videreføre dette til sønnen vår... Det er en enorm støtte og glede å ha flere søsken, ikke minst når foreldrene begynner å dra på årene.

Skrevet

Ønsker meg tre, men må nok si meg lykkelig fornøyd med de to jeg har. Helsa bestemmer.

Skrevet

Jeg ønsker meg gjerne 4 unger c,")

Har nå 3......om og når den 4 kommer vil tida vise :)

Skrevet

Vi har en på 17 mnd og lysten på en til begynner melde seg. :) Men tror nok ikke vi får flere enn 2!

Skrevet

To. Og det har vi fått, så da er vi fornøyde. :)

Skrevet

Har veldig lyst på fire.

Har nettopp fåt andremann, og kjenner at det lir ei stund til neste duo kjem. Men me har begge lyst på eit sett til om nokre år, kanskje om fem års tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...