Gå til innhold

hvor mange barn vil du ha?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har et barn på 18 mnd, vil ihvertfall ha to, og drømmen min er tre. vi har liten famile og har lyst at barna skal ha hverandre, spes. også i voksen alder. har alltid drømt om tre barn, så får vi se om vi tør, er jo mye ansvar også og med tanke på at vi ikke har mange som kan hjelpe til med barnevakt, osv..er det litt skummelt. men har alltid elsket babyer og barn!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har en sønn på 3,5 år, en jente på 18 mnd, og mannen mener at det er nok. Jeg håååper på et barn til etter hvert:)

Skrevet

Har lyst på 3 etterhvert, har 2 på 3,5 og snart 17 mnd nå.. Vil vente til yngste er 3-4 år før vi får nr 3:)

Skrevet

3, selv om nr.4 er ikke 100% utelukket, nei jeg tror 3 er bra ;-)

Skrevet

Vi har en på 3 og en på 9 mnd. Jeg er ambivalent, jeg ønsker meg en til, men føding og mer nattevåk frister ikke akkurat nå. Må få noen timer på øyet først, men da ønsker jeg meg en til:)

Skrevet

Vi har to nå og vil hvertfall ha en til...:)

Skrevet

2. Men begynner å kjenne litt lyst etter en til kjenner jeg:) Men gubben er ikke helt enig, så vi se:)

Skrevet

3-5 stykker :)

ser egetlig for meg at jeg får 2 donorbarn i tillegg til småen og er avlastningshjem/foster for 1-2 stykker

Skrevet

2, og det har vi fått. Galskap med flere barn enn voksne i en familie! ;oD

Skrevet

vi har ei lida ei nå. så håper jeg at jeg blir gravid neste sommer.. går det bra med 2 så satser vi på 3 :D

Skrevet

Det er jeg jammen ikke sikker på ... det forandrer seg til stadighet. Akkurat nå er drømmen tre.

Før jeg fikk barn var planen å få to. Men, da største var bitteliten var jeg strålende fornøyd og planen var å la ham bli enebarn. Men så plutselig var minste på veg, og mens jeg var gravid og rett etter fødselen var to barn helt perfekt ... men nå kjenner jeg jaggu suget etter en til. Men hvem vet, kanskje ombestemmer jeg meg når tredjemann en dag kommer og finner ut at fire ... det er midt i blinken ;-)

Skrevet

Jeg ønsker meg 3 jeg :)

Men er åpen for at jeg kan endre mening etter at jeg får nr 2, hehe..

Skrevet

har lyst på 3, kanskje 4. har to barn nå. samboer er ehvertfall enig om ett til

Skrevet

fire;) har en jente på straks 2, så en del igjen.... den siste skal være en atpåkladt når jeg er rundt 40!

Skrevet

Har fått de to barna jeg vil ha! : )

Skrevet

Etter å ha lest om fødselen til alva nå slo det meg at jeg vil ha 4 barn! Hehe, har 4 soverom da, så kan godt ha 3 =) Mannen ønsker seg 3, men jeg er litt i tvil pga fødsel=P hehe. Vi får se 2-4?? =D

Skrevet

Jeg ruger på nr to nå, så vi får se etterhvert, men jeg har alltid ønsket med tre :)

Skrevet

akkurat nå ønsker jeg meg ikke mer enn det ene barnet jeg har - er egentlig fornøyd og ønsker ikke "å gå igjennom alt" en gang til - men hva jeg synes om 5-10 år vet jeg jo ikke, men 1 foreløpig!

Skrevet

Jeg vil ha 4.. :o)

Skrevet

Jeg kunne tenke meg tre til:)

Skrevet

Har fått to nydelige barn. Mannen min vil ikke ha flere. Jeg kunne kanskje tenkt meg en til om jeg slapp å gå gravid, men det slipper jeg jo ikke, så vi er nok ferdige med produksjonen:)

Skrevet

Vil ha 3 og nr.3 er allerede godt på vei :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...