snuppi min Skrevet 15. august 2009 #26 Skrevet 15. august 2009 Braveheart - den gjør alltid intrykk på meg!
-MtG- Skrevet 15. august 2009 #29 Skrevet 15. august 2009 A beautyful mind Finding Neverland Løvenes konge;) Frida, om Frida Kahlo Og Fatso, hehe
Gjest Skrevet 15. august 2009 #30 Skrevet 15. august 2009 The crow er utvilsomt på topp. Arsenic and old lace er artig, I blanke messingen også. Nattsvermeren er akkurat passe grøssende til at jeg kan se den uten å ha ei hand å holde i. Fifth element er ok Alle Kevin Smith-filmene (fra jay&silent bob strikes back når jeg er i skikkelig amøbe-humør, til chasing amy og dogma). De to første alien-filmene er møkkaskumle og knallbra, men de kan jeg ikke se alene eller om jeg skal være alene en kveld de kommende 3-4 ukene ;-) Shakespeare in Love når jeg er i det romlemantiske hjørnet. Nightmare before Christmas, Corps bride og Charlie og sjokoladefabrikken av fantastiske Tim Burton. Kolya er en herlig tsjekkisk film som absolutt bør ses. De fortapte barns by hvis du liker litt sær film. Da har du noen tips i hvertfall :-)
cherry coke Skrevet 15. august 2009 #31 Skrevet 15. august 2009 JA! Nightmare before christmas er fantastisk=)
Bibappelula <3 Skrevet 15. august 2009 #32 Skrevet 15. august 2009 Twilight! så nicket kommer nok ikke som et sjokk...hihihi
Gjest Skrevet 15. august 2009 #33 Skrevet 15. august 2009 Cherry Cocke ... min erfaring er at den bør ikke ses om en er gravid. Det ble drøy kost for meg den filmen ... gikk skikkelig innpå meg, selv om jeg har sett litt av hvert! Men joda, det er unektelig en utrolig bra film.
Gjest Skrevet 15. august 2009 #34 Skrevet 15. august 2009 Lille julaften, etter at huset er pyntet, treet tent og grøten spist. Hvert bidige år :-) Gleder meg til ungene blir store nok til å bli med på tradisjonen!
cherry coke Skrevet 15. august 2009 #37 Skrevet 15. august 2009 Ser den også hver lillejulaft=) Må ha den med! Men ser den ofte ellers også.
Himmel og hav Skrevet 15. august 2009 #38 Skrevet 15. august 2009 En av de beste, men også den værste filmen jeg har sett er "Breaking the waves". Det er mange år siden jeg så den, jeg kommer aldri til å se den igjen, men mange av bildene og historien sitter fast i meg enda. Av det mer reint underholdende slaget liker jeg "stekte, grønne tomater", "Forrest Gump" og musikaler fra 50-60 tallet...den gang kvinner var søte og hadde torpedopupper, menn var menn og gikk med hatt, og alle brøt spontant ut i sang og dans i ny og ne :-)
Gjest Skrevet 15. august 2009 #39 Skrevet 15. august 2009 cherry coke Denne har jeg sett faktisk, og den er nydelig!!!
solita 06 Skrevet 15. august 2009 #40 Skrevet 15. august 2009 Cinema paradiso La belle Histoire Whitnail and I Cry freedom Fresa y chocolate (Jordbær og sjokolade) Forskjellige men alltid fine gjensyn :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå