Gå til innhold

Hva er beste filmen du har sett? :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger tips til gode filmer.

 

Liker Alt fra Harry Potter, Twilight til Beck

 

 

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vanskelig å velge kun en...... men cry fridom ligger godt an, nattsvermeren, tatt av vinden......broene på madison county.....

Skrevet

bridges of madison county

benjamin button

 

 

Hmmm, tenkte komme med DEN listen nå, men så sto det helt stille, hehe

Skrevet

slumdog millionaire (skrives det slik?!) er bra

Skrevet

Grønne stekte tomater kommer høyt på listen

Den grønne mil

 

 

Skrevet

Lord of the Rings

Twilight

While you were sleeping

The prinsess bride

The lake house

The shawshank redemption

The Jacket

Gone in 60 secounds

Skrevet

Antonias Verden (Antonias Line er den engelske tittelen) Fantastisk film fra 1996.

Skrevet

Moota: Dette er to av mine favorittfilmer / bøker også :)

Kanskje se en av dem igjen ja !!! :D

Skrevet

Den absolutt beste filmen jeg noensinne har sett er uten tvil Tatt av vinden. ALLE bør se den på et eller annet tidspunkt i livet sitt. Samme gjelder egentlig for Casablanca (men Tatt av vinden er altså den beste!).

Skrevet

Om jeg må velge en (det finnes jo så mange! Elsker film), så må det bli Pans Labyrinth. En fantastisk spansk fantasy film. Et eventyr for voksne rett og slett. Nydelig historie, fantastiske effekter og vakker musikk.

Har aldri blitt så facinert av en film før, og jeg ser mye film=)

Legger ved et klipp som dere bare MÅ se:

 

Skrevet

 

Film:

Slumdog Millionaire

Fallon (anbefales)

 

Serier:

Beck

Wallander

Irene Huss

 

Jeg er stor tilhenger av svensk krim og komedie. De skuffer meg aldri.

 

 

Skrevet

Kan se Ringenes Herre filmene om og om igjen. Tvang meg gjennom 6 (?) filmer med Star Wars - og de filmene anbefaler jeg ikke;)

Ellers er vel Clockwork Orange også verdt en titt.

Skrevet

Yndlingsfilmen min er Sense and Sensibility, versjon med Emma Thompson, Kate Winslet, Hugh Grant og Alan Rickman. Regi Ang Lee. Fantastisk film, sett den utallige ganger.

Skrevet

twilight er den absolutt beste =))

 

anbefaler:

 

bruder i krig

wanted

også er det en jeg ikke husker navnet på, men handler om to jenter som drar på ferie og blir kidnappet og solgt som horer.. faren til hu ene er på jakt etter og finne henne.. SYKT BRA

 

Skrevet

Juno (<3!!)

Benjamin Button

The Jacket

Green Mile

 

Hmm.. Er mange flere, men kommer ikke på dem nå. :)

Skrevet

Taken du mener? Den var bra ja=)

Skrevet

The Departed!

Skrevet

taken er bra ja!!

 

av de nyeste filmene, så synes jeg disse er bra:

Gran Torino

The Hangover

Twilight

The last house on the left

Skrevet

Ringenes herre filmne, Frihetens regn, Girl Interrupted, A beatiful mind, Charlie og sjokoladefabrikken, Den sjette sansen,The Beach,den siste Bat Man filmen Dark Night tror jeg den heter. En fantasi film jeg aldri glemmer som jeg så når jeg var 10-12 år var The Neverending Story...

 

Synes forøvrig Star Wars filmene var spennende og kule...

Skrevet

A walk to remember

Skrevet

Taken skal jeg vise til jentene mine når de er rundt 14-15år, får ikke lov til å reise utlands før de har sett den, he he!

Skrevet

Frihetens regn

 

Million dollar baby er kjempebra!!

 

Slumdog millionare er også veldig bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...