Gjest Skrevet 15. august 2009 #1 Skrevet 15. august 2009 Trenger tips til gode filmer. Liker Alt fra Harry Potter, Twilight til Beck
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 15. august 2009 #2 Skrevet 15. august 2009 vanskelig å velge kun en...... men cry fridom ligger godt an, nattsvermeren, tatt av vinden......broene på madison county.....
tante grusom master of law Skrevet 15. august 2009 #3 Skrevet 15. august 2009 bridges of madison county benjamin button Hmmm, tenkte komme med DEN listen nå, men så sto det helt stille, hehe
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 15. august 2009 #4 Skrevet 15. august 2009 slumdog millionaire (skrives det slik?!) er bra
moota m storebror&lillebror Skrevet 15. august 2009 #7 Skrevet 15. august 2009 Grønne stekte tomater kommer høyt på listen Den grønne mil
Koseklompen Skrevet 15. august 2009 #8 Skrevet 15. august 2009 Lord of the Rings Twilight While you were sleeping The prinsess bride The lake house The shawshank redemption The Jacket Gone in 60 secounds
Gjest Skrevet 15. august 2009 #9 Skrevet 15. august 2009 Antonias Verden (Antonias Line er den engelske tittelen) Fantastisk film fra 1996.
Gjest Skrevet 15. august 2009 #10 Skrevet 15. august 2009 Moota: Dette er to av mine favorittfilmer / bøker også Kanskje se en av dem igjen ja !!!
Let's hear it for the boys! Skrevet 15. august 2009 #11 Skrevet 15. august 2009 Den absolutt beste filmen jeg noensinne har sett er uten tvil Tatt av vinden. ALLE bør se den på et eller annet tidspunkt i livet sitt. Samme gjelder egentlig for Casablanca (men Tatt av vinden er altså den beste!).
cherry coke Skrevet 15. august 2009 #12 Skrevet 15. august 2009 Om jeg må velge en (det finnes jo så mange! Elsker film), så må det bli Pans Labyrinth. En fantastisk spansk fantasy film. Et eventyr for voksne rett og slett. Nydelig historie, fantastiske effekter og vakker musikk. Har aldri blitt så facinert av en film før, og jeg ser mye film=) Legger ved et klipp som dere bare MÅ se:
kulepenn Skrevet 15. august 2009 #13 Skrevet 15. august 2009 Film: Slumdog Millionaire Fallon (anbefales) Serier: Beck Wallander Irene Huss Jeg er stor tilhenger av svensk krim og komedie. De skuffer meg aldri.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 15. august 2009 #14 Skrevet 15. august 2009 Kan se Ringenes Herre filmene om og om igjen. Tvang meg gjennom 6 (?) filmer med Star Wars - og de filmene anbefaler jeg ikke;) Ellers er vel Clockwork Orange også verdt en titt.
Mia_73 Skrevet 15. august 2009 #15 Skrevet 15. august 2009 Yndlingsfilmen min er Sense and Sensibility, versjon med Emma Thompson, Kate Winslet, Hugh Grant og Alan Rickman. Regi Ang Lee. Fantastisk film, sett den utallige ganger.
Ronja&Odin Skrevet 15. august 2009 #16 Skrevet 15. august 2009 twilight er den absolutt beste =)) anbefaler: bruder i krig wanted også er det en jeg ikke husker navnet på, men handler om to jenter som drar på ferie og blir kidnappet og solgt som horer.. faren til hu ene er på jakt etter og finne henne.. SYKT BRA
Gjest Skrevet 15. august 2009 #17 Skrevet 15. august 2009 Juno (<3!!) Benjamin Button The Jacket Green Mile Hmm.. Er mange flere, men kommer ikke på dem nå.
Sistah*G07*J09* Skrevet 15. august 2009 #21 Skrevet 15. august 2009 taken er bra ja!! av de nyeste filmene, så synes jeg disse er bra: Gran Torino The Hangover Twilight The last house on the left
Gjest Skrevet 15. august 2009 #22 Skrevet 15. august 2009 Ringenes herre filmne, Frihetens regn, Girl Interrupted, A beatiful mind, Charlie og sjokoladefabrikken, Den sjette sansen,The Beach,den siste Bat Man filmen Dark Night tror jeg den heter. En fantasi film jeg aldri glemmer som jeg så når jeg var 10-12 år var The Neverending Story... Synes forøvrig Star Wars filmene var spennende og kule...
Norwegian by injection Skrevet 15. august 2009 #24 Skrevet 15. august 2009 Taken skal jeg vise til jentene mine når de er rundt 14-15år, får ikke lov til å reise utlands før de har sett den, he he!
Mrs. X Skrevet 15. august 2009 #25 Skrevet 15. august 2009 Frihetens regn Million dollar baby er kjempebra!! Slumdog millionare er også veldig bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå