Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 15. august 2009 #26 Skrevet 15. august 2009 Tror dem som venter jente nr. 3, får PRESIS samme reaksjoner... Fra "gammelt" av var det mer status å få sønner. I moderne tid virker det som om det "optimale" er å få ett av hvert kjønn. ...og for enkelte er det visstnok stas å få ei "dukke å dolle opp". (Hvor grunt det enn måtte høres ut.. Vi fikk først ett av hvert, så vi slapp heldigvis unna det verste peset. Selv om vi etter to gutter på rad fikk høre: nå håper dere vel jenta kommer?" Da svarte jeg bare: "Vi HAR jo jente?" Og hvert eneste barn gjør meg presis like lykkelig. Helt uavhengig av kjønn!! De som påstår noe annet må jo være helt forskrudd.. Gratulerer med gutt nr. 3:))
Rååååsa på ball Skrevet 15. august 2009 #27 Skrevet 15. august 2009 Så gøy med tre gutter tenk så mye glede de vil få av hverandre i oppveksten! Gratulerer Vi opplevde det samme sist jeg var gravid, bare at vi har jenter.. Før ultralyden drev alle å håpet veldig høylydt på en lillebror (både venner og familie), og da jeg ringte i lykkerus rundt for å fortelle at det kom enda en prinsesse så virket folk skuffet ja. Fikk høre standard kommentarer som "jaja, bedre lykke neste gang", "det kan jo fortsatt komme ut en gutt da" osv. Saken er at vi faktisk ØNSKET oss enda en jente vi! Vi hadde alt av utstyr, leker og klær fra før og visste hvordan man er jenteforeldre. Hadde selvfølgelig vært like koselig med en gutt, men jeg føler det absolutt ikke som et tap at jeg aldri vil få oppleve å bli guttemamma Elsker småtuppene mine over alt i verden og ville ikke byttet de bort mot alle verdens gutter..
Mrs. Kaizer Skrevet 15. august 2009 #28 Skrevet 15. august 2009 Vi venter vår 3. gutt nå og fikk vel samme reaksjon som deg når vi fortalte det til folk. Det virka nesten som om folk synes synd på oss for vi skal få gutt nr 3. Vennina mi fikk nettopp jente nr 3 og hun fikk ikke den reaksjonen da hun fortalte at hun skulle få enda en jente. Kanskje folk tror det er mer slitsom med mange gutter enn mange jenter? Vi er hvertfall (selvfølgelig) kjempehappy for alle våre gutter og gleder oss til lillebror blir født om ca 3 uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå