Gå til innhold

røyker du??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei.

Har kanskje røykt 4-5 røyk i løpet av min karriere som menneske, alle i 17-18-årsalderen på fest.

Veldig glad for at mannen slutta FØR vi fekk astmabarn, så han slapp å gå rundt og tenke på at kanskje det var hans feil.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

røyker i lengre, men står alt for nære folk som røyker når jeg venter på bussen. får noen rare blikk kan du si. men det lukter så godt og jeg savner det.

sitter det en på benken på bussholdeplassen og røyker, hender det seg at jeg setter meg helt inntil h*n bare for å kjenne røyklukten... folk tror jo sikkert jeg er smågal, men det driter jeg i akkurat nå. haha

Skrevet

Vet du anonym 09:57, det er faktisk lovlig selv om det er til sjenanse for andre! Just so you know! ;)

Skrevet

Nei. Har sluttet og jeg kan ikke huske hva jeg synes var digg med røyk.

Skrevet

røyker ikke.

Men gjorde det engang..mye! Helt røykfri i 4 år:)

Skrevet

gratulerer til alle som har klart å slutte, dere har ikke lyst til å komme med råd da?

ja, jeg røyker.. 5-6 om dagen nå og 20-25 før.

så litt fremgang men ikke godt nok

Skrevet

Nehei, røyker selvsagt ikke. Røykere er svake...

Skrevet

Nope jeg røyker ikke! Har prøvd å festrøyke, men det ender alltid med at jeg står bøyd over en toalettskål og "roper på elgen".. Så da er valget enkelt!:)

Skrevet

over 50%av de med lungesykdommer her i landet har aldri røykt..

Men man er mer utsatt om man døyker...

Skrevet

Ja, røyker. Ca 10-15 for dagen. Klarte å slutte å røyke når eg amma sist og det skal eg klare denne gangen også.

Syns det er godt med røyk, og er deilig å sitte ute å nyte. Røyker ALLTID ute og ikkje i nærheten av barn.

Skrevet

Røkte tidligere. Sluttet før jeg ble gravid første gang. Har røkt litt på fest, men siden jeg omtrent aldri er på fest blit det minimalt. Nå har jeg baby igjen, men blir kanskje en røyk eller to på julebordet:)

Syns hverdagsrøyking er heslig, og må innrømme at jeg ser ned på dem som gjør det. Gravide som røyker har jeg svært lite til overs for. Fatter ikke at man kan gjøre slikt mot sitt ufødte barn. Mishandling vil jeg si!

Skrevet

Øh.. Selvsagt røyker jeg ikke! Røyk er for hjerneskadde, og for de som ikke kan lese...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...