Gå til innhold

røyker du??

Anbefalte innlegg

Skrevet

bare lurer på hvor mange røykere vi er her inne..

er btw IKKE intersert i kjeft etc forde jeg røyker..

Videoannonse
Annonse
Gjest ✿biss med twins✿
Skrevet

Har tatt en røyk i dag ja:-)

Jeg begynte å røyke da jeg var 12, røyka ganske mye da jeg ble gravid, men kuttet ut helt. Nå er det koserøyk og festrøyk, kan være fra en uke uten røyk til 6 røyk på en dag. Røyk er utrolig godt av og til, men jeg er glad jeg ikke er avhengig.

Skrevet

nei

Skrevet

Røyker alt fra en røyk til 5-6 om dagen. Går som regels en 20-pakning i uka.

Er deilig avveksling fra hverdagens mas og fjas, med å sitte på terrasen, ullpledd godt rundt seg, kaffekoppen ved siden og bare nyte stillheten og en god røyk :)

Har og røykt litt av og på fra jeg var 12. Begynte vel ordentlig etter at vi startet å festrøyke i en alder av 16 år.

Men til gjelngjeld har jeg klart å slutta på dagen når jeg fant ut jeg har blitt gravid, og holdt meg begge gangene. Er ganske rart, som regels er det jo jeg som maser om den røyken :P

Skrevet

røyker 1-2 20-pakninger om dagen. Er ikke gravid nå. Da jeg var gravid kuttet jeg til ca 3-5 røyk om dagen:)

Skrevet

Jeg røyker heller ikke, men kommer aldri til å glemme hvor godt jeg en gang syntes det var...

Skrevet

begynte den sommeren jeg fylte 12 jeg..

13 år det nå..

Klarte ikke slutte da jeg gikk gravid, men var nede i en røyk dagen (halv morgen halv kveld)

Hi

Skrevet

Biss med twins: "glad jeg ikke er avhengig"...

Sett deg selv i speilet det siste?

1-6 røyk hver dag - men for guds skyld, ikke avhengig...

Bytt ut røyk med gulrøtter, og si setningen høyt. Alle vil forstå at du har et gulrotproblem med den uttalelsen :-)

Røyk alt du vil, altså, men den var for dum....

Gjest ✿biss med twins✿
Skrevet

Jeg ser meg i speilet hver dag og jeg har faktisk et større problem med ruccola enn med røyk.

Sier ikke at jeg er avhengig når jeg godt kan gå en uke (eller mer) uten røyk altså. 6 røyk er hvis jeg er på byen og det er ikke ofte.

Skrevet

Nei selvsagt ikke. Er ikke tilbakestående så..

Skrevet

Mangel på takhøyde hos enkelte.

Skrevet

ja jeg røyker. men har kuttet ned fra 15 dagen til 3. håper på slutte før ungen er ute :)

Skrevet

Ja, jeg røyker. Blitt litt mer nå i det siste. Kanskje 5-10 om dagen.

Før var det 1-3 i løpet av dagen, men da snuste jeg i tillegg.

Skrevet

Jepp, røyker ja. ca 15-20 om dagen. For mye .....

Slutta å røyke den dagen jeg ble gravid, å begynte igjen da ammingen var over. ( ammet i 6 mnd) Røyker selvsagt ute her , å er hissig på drops, tygis , ol etter røykingen. Samt handvask. Får gjøre det beste ut av det.............. Men har begynt å tenke på å slutte ja..

Skrevet

Røker en røyk eller to på kvelden når ungene har lagt seg. Synes det er utrolig herlig å sitte ute med pledd på kvelden.

Røykte selvsagt ikke hverken da jeg var gravid eller hadde baby.

Skrevet

Nei - røyker ikke lenger.

Men inntil for et par-tre år siden røyket jeg over en 20 pk pr dag, og syns tydeligvis at dét var så digg at jeg slet masse med å klare å slutte, uansett grunn.. holdt t.o.m. opp over 1 år fra jeg ble gravid til jeg sluttet å amme...men begynte jaggu på'n igjen da også! ;)

Nå fatter jeg ikke hva i all verden jeg så i den lille pinnen... :-S

Skrevet

Røyker ikke.

Enhver voksen får ta ansvar for egen helse og egen røyking. Så lenge jeg slipper plagene røykingen medfører for egen del er det om en person røyker/ikke røyker meg egentlig uvedkommende, så lenge det ikke går utover barn eller andre som ikke kan tale sine egne interesser. Det er en lovlig "hobby" her i Norge, så lenge den ikke utøves til andres sjenanse.

Men synes ikke minste synd på den som ender som lungekreft eller lignende pga røyken. Dette er selvvalgt sykdom.

Skrevet

jeg røyker... opptil ti om dagen. Siden jeg er gravid prøver jeg å holde meg til 5, men ikke så lett nei. Før jeg ble gravid røyka jeg 20 om dagen. Så sånn er det...

Tror jeg vil være anonym jeg...

Skrevet

Jeg røyker også. Hadde som de fleste andre røykere store planer om å slutte på dagen da jeg fant ut at jeg var gravid, men det var ikke så lett, gitt. Har redusert røykingen dramatisk da, og røyker kun ute, men slutte helt blir jeg ikke å gjøre. Syns røyken er god jeg.

Skrevet

Røyker ikke, og har ingen skrupler med å si at de som gjør det har en karkterbrist.

Det er stor takhøyde i mitt hus, men jeg foretrekker at det er røykfritt ;)

De som ikke klarer å slutte pga baby i magen vil det ikke nok for seg selv!

Så det så!

Now, feel free to shoot me ;)

Skrevet

Nei, men har. Sluttet med en gang jeg ble gravid. Har nå holdt meg i 1 år. Håper jeg aldri begynner å røyke igjen, har gått bra hittil, av og til får jeg lyst til å bomme noen trekk av min søster når hun står på terassen min å røyker. Men har klart å holde meg, er så stolt av det.

Syns det ser utrolig stygt ut når folk røyker, skjønner ikke hvorfor i all verden jeg har gjort det.

Savner det litt, men vil ikke begynne igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...