Anonym bruker Skrevet 15. august 2009 #26 Skrevet 15. august 2009 Jeg ler godt av disse jeg da =P http://www.youtube.com/watch?v=7JUQcMaGXeg http://www.youtube.com/watch?v=73ofsQUuUck
Anonym bruker Skrevet 15. august 2009 #27 Skrevet 15. august 2009 Må visst si meg enig i alt det som 23:06 skriver, så legge til: - De som tror at silikon i brystene gir bedre selvtillit. - De som blir hissige i trafikken. - AFV - Dagfinn Lyngbø ) Han er kongen da... - Når dyremishandlere får straff i "Dyrepolitiet"
Anonym bruker Skrevet 15. august 2009 #28 Skrevet 15. august 2009 Ler av Siv Jensen! Herregud for en patetisk dame!!
Gjest ✿biss med twins✿ Skrevet 15. august 2009 #30 Skrevet 15. august 2009 siden småsporvinj ikke er her...mor di!
Anonym bruker Skrevet 5. september 2009 #31 Skrevet 5. september 2009 Trygda Frp-velgere som ikke skjønner sitt eget beste
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 5. september 2009 #32 Skrevet 5. september 2009 Jeg syns han Truls(?),han tykke som bla er med på reklamen for valget.Og raske menn:-)Digger de alle;o)
Anonym bruker Skrevet 5. september 2009 #33 Skrevet 5. september 2009 Jeg ler av : Mødre som konstant skal skryte uhemmet om sine " vakre " og " talentfulle barn " - da ler jeg høyt og lenge, og spesielt fordi de er ingen av delene... ( verden er brutal )... - Torsdag kveld fra Nydalen - Trond Kirkvåg - Gutter er gutter med Hugh Grant... - det er så mangt, og jeg ler masse masse
Anonym bruker Skrevet 5. september 2009 #34 Skrevet 5. september 2009 Torsdags kveld fra nydalen Gutter er gutter med Hugh Grant Trond Kirkvaag Valen har noen gode karakterer og mye mer.... Samt mødre som skryter uhemmet av sine " vakre og talentfulle " barn. - Jeg ler ekstra høyt om de ikke er noen av delene;D
Anonym bruker Skrevet 5. september 2009 #35 Skrevet 5. september 2009 men lille venn, det uttalse "bernaiSe" stum e... fortsett aa le:) s paa slutten!!! nordmenn tror det hoeres finere ut om man sier bernai... hilse en som har bodd i frankrike de siste 8 aarene...
petite fleur Skrevet 6. september 2009 #36 Skrevet 6. september 2009 Jeg ler også av Trond Viggo, Norges morsomste mann spør du meg :-) Også ler jeg masse av søsteren, fordi vi har så lik humor. Jeg ler mest av sønnen min, fordi han gjør og sier så mye rart :-) Men jeg må bare få protestere mot trehjuling-hetsen: Jeg har alltid bæreposene under vogna, bærer ingenting i henda når jeg går med vogna...Hvorfor skulle man det? Har ikke alle trehjulinger oppbevaring under vogna? GT har i alle fall det :-)
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #37 Skrevet 6. september 2009 Hehe biss Godt noen tar ansvar!
"nøtteliten" Skrevet 6. september 2009 #38 Skrevet 6. september 2009 Enig med bæ bæ der rosa lam. Han Truls i valgreklamen er hysterisk morsom. Ler bare jeg ser han. Også Pondus. Ler også litt av folk som er under middels smarte men tar seg selv ekstremt høytidelig. Kjenner et par av de og de får vite at jeg ler av dem:))
"nøtteliten" Skrevet 6. september 2009 #39 Skrevet 6. september 2009 OG jeg ler av de unge jålebukkene på treningsenteret som bruker mer tid på se seg i speilet og ordne sveien enn å faktisk trene:))
Mammas lille venn heter Liam Skrevet 6. september 2009 #40 Skrevet 6. september 2009 Ler av alt det rare barna mine gjør og sier ;o) Ler vel mest med dem og ikke av dem da, men morsomt uansett alt det rare barn kan få seg til å si og gjøre ;o)
Sjefsmegga Skrevet 6. september 2009 #41 Skrevet 6. september 2009 Jeg ler av: gode komedier en morsom bok morsome vitser fortalt med varme morsome historier et godt standup show ungene og mannens krumspring mine egne tabber Og jeg har det virkelig godt med meg selv, har du HI?
Gjest Skrevet 6. september 2009 #42 Skrevet 6. september 2009 HI: skal man ikke servere røykalaks eller sild heller, nå da? Rå fisk det også og folk liker ikke sushi fordi det heter sushi, men fordi det er godt. Jeg ler av folk som er skeptiske i matveien og "liker ikke" noe som helst, i allefall ikke tør å smake noe nytt.
Lillesnuppis Skrevet 6. september 2009 #43 Skrevet 6. september 2009 Jeg soier bærne, baguett, tør ikek smake på nye ting og masse annet.. Så det er bare å le :-) Ler mange ganger av meg sjøl å jeg så det gjør ikke noe Hehehe ( nei se der gitt.. Der lo jeg av meg selv igjen :-))
Den heldige eier av ett barn Skrevet 6. september 2009 #44 Skrevet 6. september 2009 Ler ikke av noe siden det føles som jeg skal dø hver gang jeg trekker på smilebåndet.
Lillesnuppis Skrevet 6. september 2009 #45 Skrevet 6. september 2009 Jeg siier bærne, baguett, tør ikke smake på nye ting og masse annet.. Så det er bare å le :-) Ler mange ganger av meg sjøl å jeg så det gjør ikke noe Hehehe ( nei se der gitt.. Der lo jeg av meg selv igjen :-))
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #46 Skrevet 6. september 2009 Folk som ikke kan si LEGITIMASJON, og det er overraskende mange!
Dunder Skrevet 6. september 2009 #47 Skrevet 6. september 2009 Interessant at de fleste har valgt å svare hvem de skadefryr seg av. Heldigvis er det noen som har tolket sprøsmålet på en annen måte og rett og slett svart hvem de synes er morsomme. Dere gir meg håp for menneskeheten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå