Gå til innhold

Hvem ler du av?

Anbefalte innlegg

Skrevet

-folk som serverer rå fisk og tror at gjestene liker det, bare fordi det heter sushi

-folk som tviholder på sine små, ubrukelige trrehjulinger mens de bærer poser, vesker, leker og annet samtidig som de strever seg gjennom slapsen. Men vogna ser hvertfall bra ut!

-folk som starter tråder om blogger som skal være så bra, hvor det skinner gjennom at HI er bloggeier

-folk som legger ut tråder om at det "bare" har 20 000,- igjen å leve for, og det er 2(!!) uker igjen til lønning

Flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

-folk som tror de er mye bedre enn alle andre.

-Menn som er syke hehe,syter jo mer enn ett barn!!

Skrevet

Folk som er veldig påståelige på noe, og som ikke klarer å gi seg selv etter at det er bevist at de tar feil.

Folk som sier "ba-gu-ette" (istedenfor "bagett") og bærne eller enda verre bernaise (sagt rett fram).

Skrevet

Jeg sier bærné-saus, så da ler du av meg. Men hva skal jeg si da?

Skrevet

Sjuskete damer i femtiåra som er fulle og på sjekkeren

Menn i overgangsalderen som kjører sportsbil eller motorsykkel og går i tenåringsklær

Folk som kaller barna sine for oppkonstruerte jålenavn

Skrevet

"bærnes" uten e'en på slutten. akkurat som "antrøkott"

Skrevet

Jeg ler av tåplige kjendiser som Pia Haraldsen, som prøver så godt hun kan og etterligne Paris.

Skrevet

Jeg ler av de som sier bernaise ( rett frem ).

Skrevet

Gutter fra Bærum som tror de ser jævla freshe ut, men i virkeligheten ser ut som en gjeng med jenter.

Skrevet

Jonas Rønning! Utrulig morsom fyr!

Skrevet

Hva er et oppkonstruert jålenavn da overlord?

Skrevet

Hahaha.Den skriver jeg under på anonym 22;08

Han er genial. For å ikke tale om Raske menn.

Skrevet

- Krølltoppen i Sommertid, med den grusomme dialekten sin.

- Mennesker som bagatelliserer og forsvarer røyking i svangerskapet.

- Politikere som kjemper for uviktige saker som billigere tobakk og alkohol.

- Mødre som forsvarer barna sine samme hvor blærete barna er.

Gjest ✿biss med twins✿
Skrevet

Noen av naboene mine som prater i en så SINNSYK høy oktav: Alt er såååååå koselig og ferituren til Southampton var bare fantastisk og lappene bare flyyyyyr altså. Jeg har flyttet til vestkanten:-)

Jeg elsker Trond-Viggo Torgersen.

Skrevet

Gjerrige husmødre som kjører til andre siden av by'n for der har Spar tilbud på kjøttdeigen.

Skrevet

jeg ler av damer/jenter som er såååååååå gravide.

ikke missforstå,jeg ler ikke av gravide,men jeg ler når de overdriver.

å nå lukter jeg det å det, huff jeg er så dårlig.

nå brekker jeg meg osv.

de oppmerksomhetsyke gravide ( fins noen som er dårlige ) men jeg snakker om de som overdriver.

folk som tror de har mere penger enn de har (betaler gjelda si med kredittkort)

Skrevet

* Ingrid Bjørnov (eller hva hun heter) når hun spiller piano. *puke*

* Ektemenn, samboere og kjærester som er åpenbart sjalu og kontrollerande.

* Når folk legger ut om hvor trist de har det på Facebook. "Stakkars-meg-statuser"

Skrevet

ler av:

-jenter som er kun så lykkelige utad og alt er perfekt, har verdens beste kjæreste osv : mens du egentlig vet at de er dritforbanna fordi kjærresten har vært å rota rundt igjen osv. Kjenner mange av de.

- Jenter som åpenlyst konkurrerer med hverandre (tenker på hus, bil,ting, flinke barn osv)

- Baksnakking, spesielt når sjalusien lyser gloheit igjennom. Er så tragisk.

- Jenter som har sett litt for mye på am. dramaserier: og som prøver å leve livet som en fjortissserie.

Skrevet

Dumme dibbere som mener at det er besteforeldrenes oppgave og kjøpe inn alt av babyutstyr og begrunner det med "ja men det er jo stas og bli besteforeldre da".

Spesiellt var det et innlegg her inn for en tid til bake der ei kjerring ble dødsfornærmet pga at svigermor "bare" hadde kjøpt en "billig" barnevogsn pose fra Emaljunga. Og ikke en lammskinns pose til flere tusen som hun ønsket seg og slang på med " sviger mor visste at det var lammeskinnspose jeg ønsket meg, men hun er bare såååå gjerrig og kjøpte den posen som bare kosta 600 kr"

Ha, ha;) LO godt av det innlegget;)

Skrevet

Snobbete tenåringsgutter med 10 kg gele i håret, pannebånd, Gant-klær og Pappas bil ;)

Ellers syns jeg også at Trond Viggo er hysterisk morsom! :D

Skrevet

Jeg ler av

*No milk today-reklamen

*Otto Jespersen (digger han)

*Når folk faller på komiske måter (ja jeg er fæl, men jeg mener ikke noe ondt med det)

*Spradebasser på stranda (deiliggutter som tror de er sexy, men som absolutt ikke er det, og sluker deg med blikket, som sier; kom å ta meg, søta og går med tanga)

*Når folk fiser høyt ute, og blir skikkelig overrasket og flau fordi det egentlig var en smyger

*Folk som er tørrvittige, og egentlig ikke vet selv at de er morsomme

*AFV

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...